Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nytkö sitten kotona alkaa rampata jatkuvasti

Vierailija
12.12.2025 |

huoltoyhtiön porukkaa vaihtamassa palohälyttimen pattereita kun taloyhtiö asennutti sellaiset joka kotiin?

Ennen jokainen vaihtoi itse paperit eikä tarvinnut päästää kotiinsa vieraita ukkoja sotkemaan paikkoja likaisilla kengillään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

* patterit, ei paperit

Vierailija
2/8 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luitko ne ohjeet mitkä tulivat hälyttimen mukana? Tai kysyitkö palohälyttimen asentajalta? Asia olisi selvinnyt nopeasti. Meille laitettiin hälytin jossa akku kestää 10 vuotta, jonka jälkeen vaihdetaan uusi tilalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luitko ne ohjeet mitkä tulivat hälyttimen mukana? Tai kysyitkö palohälyttimen asentajalta? Asia olisi selvinnyt nopeasti. Meille laitettiin hälytin jossa akku kestää 10 vuotta, jonka jälkeen vaihdetaan uusi tilalle. 

Akku? Milläs se akku lataantuu?

Vierailija
4/8 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se akun lataus kestää sen 10 vuotta.

- eri

Vierailija
5/8 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se akun lataus kestää sen 10 vuotta.

Tuossa nyt ei ole mitään järkeä.

Minkään akun lataus ei kestä 10 vuotta. Akut ovat myös niin paljon kalliimpia kuin paristot, ettei niitä käytetä missään sovelluksessa, jossa latausta ei voida tehdä säännöllisesti.

Vierailija
6/8 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palohälyttimen asentaja jättää sellaisen ohjekirjasen siitä hälyttimestä. Voi jokainen itse lukea ja tutustua. Siinä myös neuvotaan miten asukas itse seuraa, että se hälytin on toimintakunnossa. Taloyhtiön huoltofirmalta tai isännöitsijältä voi myös kysyä jos vaikka lukeminen tuottaa ongelmia.

Vierailija
7/8 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut kotona. Olivat käyneet täällä klo 8-16, kun olin töissä eivätkä jättäneet mitään lappua tai käyttöohjetta. Ap

Vierailija
8/8 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palohälyttimen asentaja jättää sellaisen ohjekirjasen siitä hälyttimestä. Voi jokainen itse lukea ja tutustua. Siinä myös neuvotaan miten asukas itse seuraa, että se hälytin on toimintakunnossa. Taloyhtiön huoltofirmalta tai isännöitsijältä voi myös kysyä jos vaikka lukeminen tuottaa ongelmia.

Tänne on asennettu 4 palohälytintä, mutta ei ole jätetty mitään ohjeita. Kuraiset jäljet on jätetty lattialle. Ap