Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luxenburg laillisti kannabiksen

Vierailija
25.10.2021 |

Mitä ajatuksia tämä herättää palstalla?

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008353453.html

Kommentit (972)

Vierailija
881/972 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittajapoika kirjoitti:

Töttöröö! Tänään täällä paska haisee ja balalaikka soi. Paskan haju on oiva peittämään imelän Silver Haze -dunkkiksen joka kämpän ja varmaan rapunkin täyttää. 420/24-7

Olet kyllä tosi lapsellinen aikuiseksi ihmiseksi. Ovatko kaikki kannabiksen vastustajat yhtä sekaisin, vai oletko vaan joku erityisen pöpi tapaus?

En ole mitään noista asioista vaan erittäin kannabismyönteinen balalaikkavirtuoosi.

Vierailija
882/972 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä erehdyt. En minä balalaikkaa osaa soittaa, ainoastaan kitaraa, bassoa, didgee ja sit jotain hangia, mikä se sitten onkaan. Ja olen erittäin kannabis vastainen ja subutex myönteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/972 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt mitä höpö heinä tekee ihmisille....

Vierailija
884/972 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo "soittajapoika" ole kannabista koskaan nähnytkään. Eikä osaa soittaakaan mitään, mutta hullunjuttujaan höpisee kyllä palstalla aamusta iltaan.

Vierailija
885/972 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/talous/art-2000008315125.html

"Yhdysvaltojen kannabisbisnes kukoistaa: Laillisia työntekijöitä on enemmän kuin hammas­lääkäreitä tai ensihoitajia. Yhdysvaltojen laillinen kannabisteollisuus on kasvanut viime vuosina räjähdysmäisesti. Suomalaisen tutkijan mukaan kannabiksen laillistaminen tuo maahan paitsi työpaikkoja myös verotuloja."

Vierailija
886/972 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittajapoikana minua naurattaa kovasti.

Terve! Mitäs soittelet? Oletko ihan maailman parhaita? Itse olen.

"Parhaus on parasta." - Blaastmies

Parhaudessa parasta on se, että kun paras parantaa parhautta, parhaus paranee. Keskinkertaiselta se ei onnistu, parhauden parantaminen siis.

Vierailija
887/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-12096847

Kannabis laillistuu.

Vierailija
888/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju saa kyllä vastustamaan kannabiksen vapauttamista. Korkeintaan lääkekäyttöön kiitos.

Vierailija
889/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju saa kyllä vastustamaan kannabiksen vapauttamista. Korkeintaan lääkekäyttöön kiitos.

Mistä syystä? Siitäkö, että kannabiksen vastustajat pääsääntöisesti vain valehtelevat ja herjaavat ihmisiä?

Vierailija
890/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo "soittajapoika" ole kannabista koskaan nähnytkään. Eikä osaa soittaakaan mitään, mutta hullunjuttujaan höpisee kyllä palstalla aamusta iltaan.

Eipä ole ensimmäinen kerta kun kannabisvastainen "pete" leikkii soittotaitoista. Ah ha ha!

Vierailija
891/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lääkekäyttöhän on täysin selvästi todistanut sen, että kannabiksen haitallisuus on hyvin vähäinen jopa vuosia jatkuvassa runsaassa päivittäiskäytössäkin.

Vierailija
892/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaudessa parasta on se, että kun paras parantaa parhautta, parhaus paranee. Keskinkertaiselta se ei onnistu, parhauden parantaminen siis.

Näin se on.

Vierailija
893/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen maailman paras, ja parannan parhautta melkein päivittäin.

Vierailija
894/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä erehdyt. En minä balalaikkaa osaa soittaa, ainoastaan kitaraa, bassoa, didgee ja sit jotain hangia, mikä se sitten onkaan. Ja olen erittäin kannabis vastainen ja subutex myönteinen.

Miksi olet subutex-myönteinen? Kai ymmärrät, että se huume orjuuttaa suuren osan kokeilijoistaan loppuelämäksi ja on ns. kova huume. Eikä se ole sitä turhaan.

Vierailija
895/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuo ollut minä vaan joko minuna esiintyvä trolli tai psykoosisi tuotetta.

T. soittajapoika

PS. Hankin tossa hiljattain nauhattoman 5-kielisen Warwickin basson. Kyllä lähtee muuten sellainen soolo että itse Les Claypool olisi ylpeä.

Vierailija
896/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuo ollut minä vaan joko minuna esiintyvä trolli tai psykoosisi tuotetta.

T. soittajapoika

PS. Hankin tossa hiljattain nauhattoman 5-kielisen Warwickin basson. Kyllä lähtee muuten sellainen soolo että itse Les Claypool olisi ylpeä.

Älä viitsi valehdella koko ajan.

Vierailija
897/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet subutex-myönteinen? Kai ymmärrät, että se huume orjuuttaa suuren osan kokeilijoistaan loppuelämäksi ja on ns. kova huume. Eikä se ole sitä turhaan.

Subutexin lääkekäyttö on myös paljon yleisempää maailmalla kuin kannabiksen, että mitäs siihen sanot.

Vierailija
898/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Subutexin lääkekäyttö on myös paljon yleisempää maailmalla kuin kannabiksen, että mitäs siihen sanot.

Mihin sairauteen sitä käytetään?

Vierailija
899/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä Subutex öyhö helvettiin olet vielä tota yrttimiestä ärsyttävämpi.

Vierailija
900/972 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Subutexin lääkekäyttö on myös paljon yleisempää maailmalla.

Ja riippuvuus suurella osalla elämän mittainen.

Ketju on lukittu.