Luxenburg laillisti kannabiksen
Mitä ajatuksia tämä herättää palstalla?
Kommentit (972)
Nyt kyllä erehdyt. En minä balalaikkaa osaa soittaa, ainoastaan kitaraa, bassoa, didgee ja sit jotain hangia, mikä se sitten onkaan. Ja olen erittäin kannabis vastainen ja subutex myönteinen.
Katsokaa nyt mitä höpö heinä tekee ihmisille....
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo "soittajapoika" ole kannabista koskaan nähnytkään. Eikä osaa soittaakaan mitään, mutta hullunjuttujaan höpisee kyllä palstalla aamusta iltaan.
https://www.hs.fi/talous/art-2000008315125.html
"Yhdysvaltojen kannabisbisnes kukoistaa: Laillisia työntekijöitä on enemmän kuin hammaslääkäreitä tai ensihoitajia. Yhdysvaltojen laillinen kannabisteollisuus on kasvanut viime vuosina räjähdysmäisesti. Suomalaisen tutkijan mukaan kannabiksen laillistaminen tuo maahan paitsi työpaikkoja myös verotuloja."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittajapoikana minua naurattaa kovasti.
Terve! Mitäs soittelet? Oletko ihan maailman parhaita? Itse olen.
"Parhaus on parasta." - Blaastmies
Parhaudessa parasta on se, että kun paras parantaa parhautta, parhaus paranee. Keskinkertaiselta se ei onnistu, parhauden parantaminen siis.
Tämä ketju saa kyllä vastustamaan kannabiksen vapauttamista. Korkeintaan lääkekäyttöön kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju saa kyllä vastustamaan kannabiksen vapauttamista. Korkeintaan lääkekäyttöön kiitos.
Mistä syystä? Siitäkö, että kannabiksen vastustajat pääsääntöisesti vain valehtelevat ja herjaavat ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo "soittajapoika" ole kannabista koskaan nähnytkään. Eikä osaa soittaakaan mitään, mutta hullunjuttujaan höpisee kyllä palstalla aamusta iltaan.
Eipä ole ensimmäinen kerta kun kannabisvastainen "pete" leikkii soittotaitoista. Ah ha ha!
Vierailija kirjoitti:
Ja lääkekäyttöhän on täysin selvästi todistanut sen, että kannabiksen haitallisuus on hyvin vähäinen jopa vuosia jatkuvassa runsaassa päivittäiskäytössäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaudessa parasta on se, että kun paras parantaa parhautta, parhaus paranee. Keskinkertaiselta se ei onnistu, parhauden parantaminen siis.
Näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen maailman paras, ja parannan parhautta melkein päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä erehdyt. En minä balalaikkaa osaa soittaa, ainoastaan kitaraa, bassoa, didgee ja sit jotain hangia, mikä se sitten onkaan. Ja olen erittäin kannabis vastainen ja subutex myönteinen.
Miksi olet subutex-myönteinen? Kai ymmärrät, että se huume orjuuttaa suuren osan kokeilijoistaan loppuelämäksi ja on ns. kova huume. Eikä se ole sitä turhaan.
En tuo ollut minä vaan joko minuna esiintyvä trolli tai psykoosisi tuotetta.
T. soittajapoika
PS. Hankin tossa hiljattain nauhattoman 5-kielisen Warwickin basson. Kyllä lähtee muuten sellainen soolo että itse Les Claypool olisi ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
En tuo ollut minä vaan joko minuna esiintyvä trolli tai psykoosisi tuotetta.
T. soittajapoika
PS. Hankin tossa hiljattain nauhattoman 5-kielisen Warwickin basson. Kyllä lähtee muuten sellainen soolo että itse Les Claypool olisi ylpeä.
Älä viitsi valehdella koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet subutex-myönteinen? Kai ymmärrät, että se huume orjuuttaa suuren osan kokeilijoistaan loppuelämäksi ja on ns. kova huume. Eikä se ole sitä turhaan.
Subutexin lääkekäyttö on myös paljon yleisempää maailmalla kuin kannabiksen, että mitäs siihen sanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Subutexin lääkekäyttö on myös paljon yleisempää maailmalla kuin kannabiksen, että mitäs siihen sanot.
Mihin sairauteen sitä käytetään?
Mene sinä Subutex öyhö helvettiin olet vielä tota yrttimiestä ärsyttävämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Subutexin lääkekäyttö on myös paljon yleisempää maailmalla.
Ja riippuvuus suurella osalla elämän mittainen.
En ole mitään noista asioista vaan erittäin kannabismyönteinen balalaikkavirtuoosi.