Pohjoisin paikka jossa olet käynyt?
Tajusin juuri että pohjoisin paikka jossa olen 37-vuotisen elämäni aikana käynyt on TAMPERE: :D
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:22"]
Grönlannissa
[/quote]
Missä osassa? Eteläinen kärkihän on yhtä etelässä kuin Helsinki.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:14"]Tajusin juuri että pohjoisin paikka jossa olen 37-vuotisen elämäni aikana käynyt on TAMPERE: :D
[/quote]
Rovaniemi
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:19"]
En mä oikein tiedä. Kemi-tornio jotain. Aavasaksa, ehkä Rovaniemi. Ja asunkin muuten Oulun korkeudella.
[/quote]
Ja muuten eteläisin paikka on Tukholma, jossa olen käynyt kerran kuten Helsingissäkin.
Pohjoisessa kärjessä grönnlannissa
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:18"]Huippuvuorilla pari vuotta sitten. :)
[/quote]
Viisitko kertoa tuosta reissusta? Oon aina haaveillut erityisesti talvesta Huippuvuorilla.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:14"]Tajusin juuri että pohjoisin paikka jossa olen 37-vuotisen elämäni aikana käynyt on TAMPERE: :D
[/quote]Nordkappin pohjoisin aita :)
Kirkkoniemi varmaankin. Asun Ivalossa niin täällä pohjoisessa olen muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:18"]Huippuvuorilla pari vuotta sitten. :) [/quote] Viisitko kertoa tuosta reissusta? Oon aina haaveillut erityisesti talvesta Huippuvuorilla.
[/quote]
http://www.kristinacruises.com/sum84/
Tuossa on samanlainen risteily jolla olimme. Saimme sen häälahjaksi vanhemmiltani, muuten tuskin olisimme tuolla yhtiöllä matkustaneetkaan. :)
Maisemat olivat mielettömät, lintuja tuntui olevan miljoonia! :) Rapusafari oli jännittävä (ja kylmä+märkä), mutta rapuruoat aivan mielettömän hyviä. Laiva oli tylsä ja vähän rapistunut. Aiomme lähteä tuonne uudestaan varmaan parin vuoden sisällä, otamme vain edestakaiset lennot ja järjestämme majoituksen aktiviteetit itse.
Nikkeli, entisessä toisessa käsivarressa.
Veikkaisin, että Tana on pohjoisin kylä, jossa olen käynyt. Utsjoelta vielä vähän ylöspäin, mutta Nordkap on vielä näkemättä.
Pyssykylä eli Sodankylä. Olen muuten asunutkin useita vuosia Itä-Lapissa napapiirin pohjoispuolella. Kerran piti lähteä Jäämerelle, mutta sitten matka peruuntui. Harmi.
Nordkapissa olen käynyt myös.