Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö kuolemaa?

Vierailija
23.12.2014 |

Pelkäätkö kuolemaa, oli syy mikä vain? Ei ole kyse syövästä tai murhasta, vaan ihan rehellisesti kuolemasta. Pelkäätkö sitä vai onko yhdentekevä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, koska en usko, että kuoleman jälkeen minua enää haittaa mikään. Ei ole myöskään lapsia tai ketään, joka kovasti kärsisi kuolemastani. Sen sijaan pelkään kärsimystä ja kipua. Jos siis joku vaikkapa hyökkäisi kimppuun, en pelkäisi kuolemaa, vaan ennemmin sitä, että en kuolisi nopeasti, vaan jäisin kitumaan ja saisin pysyviä vammoja tms.

Vierailija
2/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, sillä kuoltuani pääsen viettämään ikuisuuden Jumalan luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko on tuntemattoman pelkoa. Kun tuntematon on kohdattu usein pelko poistuu. Ethän sitäkään pelkää missä olit ennen syntymääsi?

Vierailija
4/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään vähän, mutta uskon, että ikääntyessäni se vähenee.

Vierailija
5/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Olin hautuumaalla töissä ja näin haamuja ja mörköjä ja totesin et mustakin tulee joko haamu tai mörkö. Todellakin siellä näin ja kuulin erinlaisia asioita joista tiedän , et elämä jatkuu. Sielu ...jatkaa elämää.

Vierailija
6/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään pitkää kuolemaa, johon olisin itse voinut vaikuttaa tai estää sen (esim. syöpää jota en havaitsisi tarpeeksi ajoissa). Haluan elää vanhaksi, jotta rakas tyttäreni oppii tuntemaan äitinsä. Sairaanhoitajana tiedän elämän arvaamattomuuden, joten pelko on tietyllä tavalla läsnä, tai tietous siitä että kaiken voi menettää hyvin nopeasti. 

Vierailija
7/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään läheisteni kuoleman jälkeistä omaa elämääni. Kuinka voisin jatkaa ilman miestäni ja äitiäni? Kaikkien muiden kuolemista selviäisin mutta heidän ajattelunsakin saa olon kamalaksi. Omaa kuolemaani pelkäsin tolkuttomasti ennen, mutta tultuani uskoon muutama vuosi takaperin, se helpottui ja olen nyt sen kanssa sinut. En usko että se on edes kovin paha kokemus, kaikki siitä tuntuvat pääsevän ainakin jossain vaiheessa läpi, toisin kuin vaikka ajokokeesta.

Vierailija
8/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:19"]En pelkää, sillä kuoltuani pääsen viettämään ikuisuuden Jumalan luona.
[/quote]

Jos tommone tulevaisuus venais kuoleman jälkee niin todellakin pelkäisin!
Ite en todellakaan pelkää kuolemaa itsessään, enemmän ehkä mietityttää ja huolestuttaa onko hetkeni juuri ennen kuolemaa kovinkin kivulias. Toivottavasti ei. Kuolemahan kun tosiaan vapauttaa kaikesta pahasta! :)

Vierailija
9/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:25"]En pelkää. Olin hautuumaalla töissä ja näin haamuja ja mörköjä ja totesin et mustakin tulee joko haamu tai mörkö. Todellakin siellä näin ja kuulin erinlaisia asioita joista tiedän , et elämä jatkuu. Sielu ...jatkaa elämää.
[/quote]

Millaisia asioita kuulit? Haluaisitko hiukan avata lisää kokemuksiasi?

Vierailija
10/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim.. Kastelin kukkia ja menin eteenpäin niin katsoin taakse ja näin valkoisen valopallon kivenpäällä ja kun kävin jonkun haudalla niin joskus näin valopallojen kulkevan kivien ohi. Rauhaa rakkaille siellä missä olin töissä. Henget puhuu.... Kyllä muutakin juttuja oli mut en usko et uskoisit.

Vierailija
11/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää omaa tai muiden kuolemaa saati kuolemanjälkeisyyden olemassaoloa tai olemattomuutta. 

Vierailija
12/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Hautuumaalla kun olin töissä niin kuulin kun joku teki töitä meidän verstaalla aamulla ja kun muut tuli töihin ni ei siel ollu kukaan.. töissä kummitus teki jo töitänsä. Kun pistin huoltorakennuksen oven kiinni niin sisältä kuulu räminää ja kun aukaisin oven ni sisällä oli tavarat ihan sikin sokin lattialla vaikka järjestin ne hyllyyn.. olin siis hautuumaalla töissä. Ja kylmiöstäkin joskus kuului ääniä.. Vaikka kuolleita ihmisiä täynnä.

Vierailija
13/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeestaan pelkää mutta inhottavalta tuntuu... Inhottaa ja sillä sipuli.

Vierailija
14/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, pelkään pimeää ja yksinäisyyttä. =(

Vierailija
15/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:46"]Esim.. Kastelin kukkia ja menin eteenpäin niin katsoin taakse ja näin valkoisen valopallon kivenpäällä ja kun kävin jonkun haudalla niin joskus näin valopallojen kulkevan kivien ohi. Rauhaa rakkaille siellä missä olin töissä. Henget puhuu.... Kyllä muutakin juttuja oli mut en usko et uskoisit.
[/quote]

Itseasiassa uskon noihin asioihin.
Viimeksi kun olin reissussa niin minulla oli eräs henki "kiusaamassa" minua. Ei hän pahaa tarkottanu, vaan oli semmoinen kujeilija ja kieltämättä sai mut alussa jopa säikähyksiin teoillaan.
En kuullut mitä hänellä oli sanottavaa, mutta näin hänet kyllä. :)
Eli uskon sinua hyvinkin. Ja kiitos kun kerroit kokemuksistasi! :)

Vierailija
16/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Mulle tuo lohtua, ettei täällä tarvitse olla ikuisesti.

Vierailija
17/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLE HYVÄ::: Kaikkea tapahtuu hautuumaalla vaikkei uskois. Maailman paras paikka olla töissä.. Sieluja kauniita täynnä!

Vierailija
18/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:03"]. Hautuumaalla kun olin töissä niin kuulin kun joku teki töitä meidän verstaalla aamulla ja kun muut tuli töihin ni ei siel ollu kukaan.. töissä kummitus teki jo töitänsä. Kun pistin huoltorakennuksen oven kiinni niin sisältä kuulu räminää ja kun aukaisin oven ni sisällä oli tavarat ihan sikin sokin lattialla vaikka järjestin ne hyllyyn.. olin siis hautuumaalla töissä. Ja kylmiöstäkin joskus kuului ääniä.. Vaikka kuolleita ihmisiä täynnä.
[/quote]
hullu sä oot mikä mielenterveyden häiriö sulla on

Vierailija
19/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on hulluja jotkut ei.. Pelkää pahanen pelkää vaan.....

Vierailija
20/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN PELKÄÄÄÄÄÄÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi