erilaiset äiti-tyypit leikkipuistoissa ;)
ainakin täällä päin on säännöllisesti joka puistossa selvästi erotettavissa muutamia selkeitä " heimoja" .
on ne nuoret helmikorvis-tyypit, lapset reimateceissä korvia myöten, äidillä myös joku hiukan parempi ulkoilupuku, muodikas (joskin yleensä aika konservatiivinen) kampaus, siisti meikki ja pari samanlaista kaveria (kavereista joku ei ehkä niin tyylikäs kuin muut). ovat hyvin säntillisen ja tehokkaan oloisia, lapsiaan leikittävät reippaasti ja iloisesti, muille (lapsille tai aikuisile) eivät puhu tai puhuvat lyhyesti kyllästyneellä äänellä.
sitten on anorakkiäitejä, edellisiä hiukan tai hiukan reilummin vanhempia, akateemisehkon oloisia, silmälasipäisiä naisia. lapset järkevästi, käytännöllisesti ja värikkäästi puettuja. eivät juuri puutu lasten leikkeihin, hiekkalaatikon reunalla juttelevat kaverin kanssa.
mitäs muita?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Entä isukit
Ovat aina silmälasipäisiä, hieman pyöreitä 40 vuotiaita perusisejä jotka äiti on pistänyt ulos jotta saa siivota rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä isukit
Ovat aina silmälasipäisiä, hieman pyöreitä 40 vuotiaita perusisejä jotka äiti on pistänyt ulos jotta saa siivota rauhassa.
Ei nyt aina ihan noin. Olen kohtuullisen roteva, ja jos lasit päässä niin arskat. Joku voisi sanoa että karun näköinenkin, eikä kukaan "laita" minua mihinkään.
Leikin mielelläni ja omasta halustani tyttärieni kanssa ja osaan tehdä ruokaa ja siivota itse.
No kyllä neljäkymmentä jo täynnä 👍
Entä isukit