Hampurilainen suolakurkulla vai ilman?
Tilaatko hampurilaisen ilman suolakurkkua? Entä minkä hampurilaisen? Minkä mausteen jätät yleensä pois?
Kommentit (59)
Ilman. Pidän suolakurkusta, mutta en hampurilaisessa. Usein jätän sipulin pois, koska siitä menee mulla maha sekaisin.
Ehdottomasti aina pitää olla suolakurkkua.
Vaihdellen, joskus kanssa ja joskus ilman kurkkua tai tomaattia tai sipulia. Varioin.
Ilman. Inhoan niitä haaleanlämpimiä lötkyjä kurkkuja, vaikka muuten maustekurkuista pidänkin (esim leivän päällä).
"Tilaan"? Parhaat burgerit saa itse valurautapannulla paistamalla. Vastajauhettu jnaudanjauhelihapihvi ilman jatkeita, suolaa ja pippuria, paahdetut sämpylät, Salon säilykkeen maustekurkkua, cheddarsulatejuustoviipale ja srirachamajoneesia kruunuun. Simppeliä ja taivaallisen hyvää.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:28"]
"Tilaan"? Parhaat burgerit saa itse valurautapannulla paistamalla. Vastajauhettu jnaudanjauhelihapihvi ilman jatkeita, suolaa ja pippuria, paahdetut sämpylät, Salon säilykkeen maustekurkkua, cheddarsulatejuustoviipale ja srirachamajoneesia kruunuun. Simppeliä ja taivaallisen hyvää.
[/quote]Niin, tilaan mieheltäni.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:32"]
[/quote]Ja joka kerta se meinaa laittaa suolakurkkua joten kirjoitan sille nykyisin tilauksen oikein paperille.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:33"]
[/quote]Ja joka kerta se meinaa laittaa suolakurkkua joten kirjoitan sille nykyisin tilauksen oikein paperille.
[/quote]Lapsetkin tilaavat ja leikkivät olevansa mäkkärillä...siihenhän viittasit humoristisesti.
Ihan naurettavaa että ihmiset ei niitä itse pois pouslukien tietysti allergikot. Turhaa ruuhkauttaa oikeiden erikoistilausten jonoa. Etkä sinä aina sitä saa "tuoreena", joskus se vaan sieltä napataan pois jos sattuu olemaan just pakkauspöydällä. Se ei siellä kerkeä vaikuttamaan makuun. Naurettavinta tilata Bigmac ilman kurkkua kin kastike kuitenkin on kurkkupohjainen.. hohhoijaa.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:33"]
[/quote]Lapsetkin tilaavat ja leikkivät olevansa mäkkärillä...siihenhän viittasit humoristisesti.
[/quote]Anoppi soittaa puhelimella ja tekee tilauksen, juuri ennen pihaamme ajamista.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:34"]
Ihan naurettavaa että ihmiset ei niitä itse pois pouslukien tietysti allergikot. Turhaa ruuhkauttaa oikeiden erikoistilausten jonoa. Etkä sinä aina sitä saa "tuoreena", joskus se vaan sieltä napataan pois jos sattuu olemaan just pakkauspöydällä. Se ei siellä kerkeä vaikuttamaan makuun. Naurettavinta tilata Bigmac ilman kurkkua kin kastike kuitenkin on kurkkupohjainen.. hohhoijaa.
[/quote]Ei se kastike mitään haittaa. Ja se kurkku hajoaa sinne juustoon niin helposti.
Hesen kerrosateria, enkä jätä mitään pois. Laitan lasten hylkäämät suolakurkutkin sinne väliin.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:34"]Ihan naurettavaa että ihmiset ei niitä itse pois pouslukien tietysti allergikot. Turhaa ruuhkauttaa oikeiden erikoistilausten jonoa. Etkä sinä aina sitä saa "tuoreena", joskus se vaan sieltä napataan pois jos sattuu olemaan just pakkauspöydällä. Se ei siellä kerkeä vaikuttamaan makuun. Naurettavinta tilata Bigmac ilman kurkkua kin kastike kuitenkin on kurkkupohjainen.. hohhoijaa.
[/quote]
Ihan naurettavaa, etteikö maksava asiakas muka saisi tilata ruokaansa juuri sellaisena kuin sen haluaa, vaan se pitäisi itse närppiä ja tuunailla mieleisekseen.
Missä joutuu syömään suolakurkkua hampparissa??? Maustekurkut ymmärrän
Ilman söisin mieluummin, mutta en ala kurkun poistoa erikseen vaatimaan, jos sellainen sattuu välissä olemaan.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:40"]Missä joutuu syömään suolakurkkua hampparissa??? Maustekurkut ymmärrän
[/quote] Yleiskielessä suolakurkuiksi kutsutaan usein muitakin säilöttyjä kurkkuja: etikalla valmistettuja etikkakurkkuja, maustekurkkuja joissa on suolan ja etikan lisäksi mausteita ja "venäläisiksi suolakurkuiksi" kutsuttuja hapankurkkuja, jotka säilyvät kuten hapankaali maitohappokäymisen takia laskeneen pH:n, eivät niinkään korkean suolapitoisuuden takia.[1]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:40"]Missä joutuu syömään suolakurkkua hampparissa??? Maustekurkut ymmärrän
[/quote] Yleiskielessä suolakurkuiksi kutsutaan usein muitakin säilöttyjä kurkkuja: etikalla valmistettuja etikkakurkkuja, maustekurkkuja joissa on suolan ja etikan lisäksi mausteita ja "venäläisiksi suolakurkuiksi" kutsuttuja hapankurkkuja, jotka säilyvät kuten hapankaali maitohappokäymisen takia laskeneen pH:n, eivät niinkään korkean suolapitoisuuden takia.[1]
[/quote] siinä sulle nillittäjä! Vihaan teitä.
Itse tilaan hampurilaisen kuin hampurilaisen ilman kurkkua. Saan silloin tuoreen tuotteen.