Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan etusivulla kuva rotukissasta

Vierailija
25.10.2021 |

Näyttää punaiselta siiamilaiselta, ja vielä otsikon alla "toimeentulotuen päätös uudistuu". Antaako vinkkiä, että Kelan ja vielä TOIMEENTULOTUEN asiakkailla olisi vara ostaa rotukissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miti käydä katsomassa, heh. Mun silmiin näyttää tavalliselta maatiaiselta. Ja muutenkin, näköjään KAIKESTA voi loukkaantua…🙄

Vierailija
2/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ylipäätään siellä teet heti aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kissa ja olen nostanut kerran toimeentulotukea, kun nollasoppari näytti parhaat puolensa parin kuukauden ajan.

Yritä selvitä tämän tiedon kanssa.

Vierailija
4/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siamilaista nähnytkään tuo kissa. Siamilaisella, myös punaisella siamilaisella, on selvä naamio, isot korvat, piiskamainen häntä ja ovat voelä pitkiä ja jänteviä.

J

Vierailija
5/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna vain vihjettä, vaan PAINOSTAA köyhiä ostamaan punaisia siamilaisia veronmaksajien rahoilla!!! Sairasta!! Kela boikottiin!!!

Vierailija
6/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rotuja ei ole

Vierailija
7/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko burma.

Vierailija
8/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kissanomistajista on mielisairaita tai vähintäänkin henkisesti epävakaita naisia.

9/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen "Karvisen värinen" kissi, joita meilläkin on ollut kolme 🐱 ihan maatiaisia kaikki.

Vierailija
10/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuen saa käyttää kuten itse tahtoo. Jos on lemmikki, on toivottavaa, että saa ruokittua ne. Nipistää itse hieman jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi