Nikke Ankara kadonnut!
Kommentit (194)
Onko kellään tietoa millainen tämä 23-vuotias räppäri oli ns. "behind the scenes"? Millaisissa kaveripiireissä liikkui? Tunsiko hämäriä tyyppejä? Tiedettiinkö käyttävän huumeita? Maistuiko alkoholi, oliko kova juhlimaan?
Nikke Ankara esiintyi paljon nuorille (esim. Robinin ja Brädin kanssa), joten minulla on ollut aika puhtoinen kuva hänestä. Oikeasti en kuitenkaan tiedä hänestä mitään.
Sääkin varmasti vaikuttaa nopeaan katoamisilmoitukseen. Illalla oli kuitenkin 20 astetta pakkasta, vaikka nyt enää 5 astetta.
Kesäaikaan ei kai hätäillä katoamisilmoitusten kanssa.
Suosittu räppäri, mä oon niin nevahööd susta.
Kuka helvetti tuo on/luulee olevansa?
Minfosta lainattu: "Nikke on nähty viimeksi viime yönä Metsäkankaan kaupunginosassa ilmeisesti juhlimassa ollut. Nikke itse asuu pyhättömällä ja hänen kotinsa on käyty katsomassa jostai ei löytynyt mitään. Puhelin on kiinni joten sitä ei voida paikantaa. Taustalla on ilmeisesti jotain mitä ei julkisuuteen ole kerrottu.."
Metsäkangas ilmeisesti Lahden kaupunginosa? Oliko juhlat olleet baarissa vai jonkun yksityisasunnossa? Lähtiköhän juhlista yksin vai joidenkin kanssa? Oliko tarkoitus suunnata omaan kotiin nukkumaan vai jonnekin jatkoille? Kuka näki hänet viimeksi? Oliko kovassa humalassa/käyttikö illan ainana jotain muuta? Oliko ollut illan aikana iloinen, masentuneen oloinen, pelokas tai muuten outo? Questions questions....
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 06:59"]Suosittu räppäri, mä oon niin nevahööd susta.
Kuka helvetti tuo on/luulee olevansa?
[/quote]
Ei ole mitenkään erityisen tunnettu, mutta monille nuorille ja räp-skenen seuraajille suht. tuttu nimi kai. Jos kuuntelee esim. Yle X:ää, Voice, jne niin on nimeen saattanut törmätä. Tunnetumpi featuring-artistina. Monille lasten vanhemmille mies saattaa olla tuttu Robinin Parasta just nyt -musavideolta ja joistakin konserteista. Mies vilahti myös Tartu mikkuun -ohjelmassa silloin kun Robin oli mukana.
Siis eikö vielä mitään epävirallisia skenaarioita ole tästä kehitelty millään keskustelu palstalla?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 07:02"]
Minfosta lainattu: "Nikke on nähty viimeksi viime yönä Metsäkankaan kaupunginosassa ilmeisesti juhlimassa ollut. Nikke itse asuu pyhättömällä ja hänen kotinsa on käyty katsomassa jostai ei löytynyt mitään. Puhelin on kiinni joten sitä ei voida paikantaa. Taustalla on ilmeisesti jotain mitä ei julkisuuteen ole kerrottu.." Metsäkangas ilmeisesti Lahden kaupunginosa? Oliko juhlat olleet baarissa vai jonkun yksityisasunnossa? Lähtiköhän juhlista yksin vai joidenkin kanssa? Oliko tarkoitus suunnata omaan kotiin nukkumaan vai jonnekin jatkoille? Kuka näki hänet viimeksi? Oliko kovassa humalassa/käyttikö illan ainana jotain muuta? Oliko ollut illan aikana iloinen, masentuneen oloinen, pelokas tai muuten outo? Questions questions....
[/quote]
Juu näitä ne poliisitkin varmasti miettivät.
Kyllähän tuo tosiaan hengissä vaikuttais ehkä olevan, mutta pää ei taida olla ihan kunnossa syystä tai toisesta, että ihan aiheesta varmaan läheiset ovat huolissaan.
NikkehäNikkeNNikkehäNikkNikkehäNiNikkehäNikkeNNikkehäNikkeNNikkehäNikkNikkehäNiNikkehäNikkNikkehäNikkeNNikkehäNikkNikkehäNiNikkehäNiNikkehäNikkeNNikkehäNikkNikkehäNiNikkehäNikkehäNikkeNNikkehäNikkNikkehäNiNikkeNikkehäNikkeNNikkehäNikkNikkehäNiNikNikkehäNikkeNNikkehäNikkNikkehäNiNNikkehäNikkeNNikkehäNikkNikkehäNNikkehäNikkeNNikkehäNikkNikkehNikkehäNikkeNNikkehäNikkNikkNikkehäNikkeNNikkehäNikkNiNikkehäNikkeNNikkehäNikkNikkehäNikkeNNikkehäNiNikkehäNikkeNNikkehäNikkehäNikkeNNikkeNikkehäNikkeNNikNikkehäNikkeNNNikkehäNikkeNikkehäNikNikkehäNNikkeh
Toivottavasti löytyy pian, Lahti on paha paikka..
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2431764-nikke-ankara-loydetty-kuolleena/
Pitäneekö paikkansa?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 08:30"]http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2431764-nikke-ankara-loydetty-kuolleena/
Pitäneekö paikkansa?
[/quote]
Hui :( Toivon, että perätön huhu, vaikka aloin pahinta pelkäämään ..
toivotaan että löytyy ja mieluiten kunnossa ♥
Onko levyä tulossa lähiaikoina...?
IL: uusimman jutun mukaan on kunnossa ja elossa (poliisia haastateltu).
Eli ei kai alunperinkään ollut Poliisin kadonneeksi ilmoittama, vaikka näin aamuyöllä Nelonen, ip-lehdet ja mtv3 kirjoittivat. Mies on ottanut vain "omaa lomaa" ja lähipiiri huolestunut. No nytpä ainakin useampi tietää räppärin nimen.
Tässä saatetaan kai epäillä jotain vakavampaa, koska ilmoitettu kadonneeksi niin nopeasti ja asiasta uutisoitu aamuyön tunteina? Vrt. esim. yliopiston tutkija/jooganainen, josta uutisoitiin 2-3 vkoa katoamisen jälkeen.