Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoimpia syitä, joista joku on sinulle loukkaantunut?

Vierailija
30.12.2014 |

Mistä käsittämättömistä syistä joku on teille loukkaantunut? Millaisiin tyhjästä loukkaantujiin ja mielensäpahoittajiin olette törmänneet? 

Minulle entinen työkaveri kertoi ostaneensa asunnon. Viikko-pari sen jälkeen ystävällisesti kysyin onko hän jo päässyt muuttamaan. Vastaukseksi sain saarnan siitä missä järjestyksessä viralliset paperit kirjoitetaan, kuinka kauan kestää pakata ja viedä omaisuus uuteen kotiin, tapetitkin pitää vaihtaa ja mitä kaikkea. En voi kuin ihmetellä. :D

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
102/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini suuttui nuorempana kun avauduin epäilyksistäni, että alkaisin olla masentunut. En kuulemma voinut olla, kun hänen äitinsä oli ollut alkoholisti ja minun ei, hänellä olisi siis enemmän syytä. Nyt jos tapahtuisi, sanoisin että siitä vaan jos huonoa oloa jaksat kadehtia... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
104/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini suuttui taannoin kun laihduin (syömishäiriön vuoksi). Olin saanut kuulla tästä kaiken näköistä pientä piikittelyä mitä enemmän painoa lähti. Siinä vaiheessa kun sairaus oli sitä luokkaa etten yksinkertaisesti voinut syödä mitään muiden nähden, kilahti tämä neito aivan lopullisesti siitä kuinka "hieron sitä päin hänen naamaa" ja koitan tällä koko ruljanssilla vain vittuilla hänelle ja saada aikaan paskan mielen siitä että hän syö. Oli yllätys yllätys ylipainoinen.

Vierailija
105/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
106/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
107/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö

Vierailija
108/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
109/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:52"]Eräs sukuun tullut uusi käly oli aina minulle kovin tyly ja töykeä. Kerran sitten humalassa paljasti että on kateellinen kun minulla on isommat tissit. :D

[/quote]

Oon huomannu saman jutun. Että lattatissit on mulle kateellisia kun omaan isot tissit enkä ole edes lihava. Ja ovat luomut

Vierailija
110/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu  mitä porukkaa. Oikeasti. Luulisi tosiaan tuollaisen kuuluvan teinitytöille, mutta että aikuisetkin...

Vierailija
111/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi erillistä tapausta joissa hyvänpäiväntuttu on nostanut metelin siitä etten huomioi heitä tarpeeksi.
Kyseessä siis nainen joka on ilmeisesti kuvitellut meidän olevan parhaita ystäviä, kun minä taas olen pitänyt välejä enemmän sellaisena tuttava/ryyppykaveri-tyyppisenä. Nainen sitten jossain vaiheessa on pitänyt minulle puhuttelun siitä miten ystävyytemme vaatii huolenpitoa ja enemmän ajankäyttöä minun puoleltani. Ällistyneenä olen yrittänyt nätisti sanoa olevani kiireinen monenlaisten asioiden kanssa ja tykkääväni ko. henkilöstä persoonana mutten ole valmis läheisempään tuttavuuteen.
Ja todellakin kyseessä kaksi eri naista, ja tapahtumien välillä kymmenen vuotta ja kolmesataa kilometriä. Varsinaisille ystävilleni kyllä riittää aikaa muttei sellaiseksi tulla yksipuolisella ilmoituksella tai vaatimuksia esittämällä :D

Vierailija
112/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi, näitähän riittää..

Lähdin muuttoavuksi aviomieheni kanssa eräälle ystävälleni, joka oli tuolloin eronnut miehestään. Mies siis pisti akkansa pihalle eikä auttanut muutossa pätkääkään ja tulimme hätiin. Noh, ajoimme ympäriinsä kaupungista toiseen n. 800km (autollamme noin 100 euron edestä) ja kannoimme muuttolaatikoita kerrostalosta toiseen. Tämä ystäväni ei tehnyt elettäkään vaan valitteli, kun mieheni kolisteli liikaa isoa pyykinpesukonetta yksin kuljettaessaan 3. kerrokseen jne. No, muutto oli suoritettu ja otin ystäväni pariksi päiväksi luokseni ja kävimme matkalla kotiin hakemassa lähipizzeriasta kebab-annokset. Ystäväni sörkki omaansa haarukalla ja työnsi 8 euron annoksen syrjään, kun ei ollut hyvää.

Ystäväni vietti meillä pari päivää ja hermot meni useaan otteseen sekä minulla että miehelläni, mutta nielimme kiukkumme. Ystävä päätti lähteä uuteen kotiinsa ja kainosti pyysin häneltä muuttoavusta ja polttoaineesta rahaa. Hän kiukustui, alkoi kyynelehtimään ja sanoi minua huonoksi ystäväksi, kun en auttanut häntä ilmaiseksi. Pitkin hampain hän antoi rahan minulle lopulta, sillä riitahan siitä syntyi..

On muuten entinen ystävä tänä päivänä! Ja ihan aikuinen nainen.

Vierailija
113/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju muistuttaa taas kuinka inhoankaan naisten ajatuksenjuoksua. Uskomatonta pikkumaisuutta ja täysin epäolennaisuuksista loukkaantumista. Yleensä eivät suostu edes kertomaan mistä loukkaantuivat. Miehen aivot toimivat paljon loogisemmin. Olisinpa homo.

Vierailija
114/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 08:18"]

Mieheni sisko suuttui kun hänen vanhempansa olivat perheemme luona istumassa iltaa, saunottiin ja syötiin hyvin.... Outoa. 

[/quote]Meillä miehen  äiti ei uskaltanut tulla edes meidän lasten syntymäpäiville, ettei miehen sisko suutu. Todella outoa.

Vierailija
115/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon lapsellinen, se ilokseni ärsyttää monia. t. reippaasti yli nelikymppinen

Vierailija
116/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 08:18"]

Mieheni sisko suuttui kun hänen vanhempansa olivat perheemme luona istumassa iltaa, saunottiin ja syötiin hyvin.... Outoa. 

[/quote]Meillä miehen  äiti ei uskaltanut tulla edes meidän lasten syntymäpäiville, ettei miehen sisko suutu. Todella outoa.
[/quote][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:32"]Mää oon lapsellinen, se ilokseni ärsyttää monia. t. reippaasti yli nelikymppinen
[/quote]Aha, kiva ku sinulla on hyvä olla. Toivottavasti sinulle löytyy samankaltaista seuraa.

Vierailija
117/117 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen suuttui äidilleni koska hän alkoi odottaa jo seitsemättä lasta. Naisella itsellään oli 5 lasta ja hänestä äitini oli typerä mahtailija. Myöhemmin nainen teki itse 10 lasta ja ylpeilee tällä, samalla vain unohti että ne lapset pitäisi myös kasvattaa ja hoitaa. Emme ole lestadiolaisia. Tämä nainen on lähes kaikessa tämmöinen paremmaksi pistäjä ja jos jollakin on joku paremmin tai jotain enemmän niin hän haukkuu kyseisen ihmisen ja levittelee perättömiä juttuja.