Oudoimpia syitä, joista joku on sinulle loukkaantunut?
Mistä käsittämättömistä syistä joku on teille loukkaantunut? Millaisiin tyhjästä loukkaantujiin ja mielensäpahoittajiin olette törmänneet?
Minulle entinen työkaveri kertoi ostaneensa asunnon. Viikko-pari sen jälkeen ystävällisesti kysyin onko hän jo päässyt muuttamaan. Vastaukseksi sain saarnan siitä missä järjestyksessä viralliset paperit kirjoitetaan, kuinka kauan kestää pakata ja viedä omaisuus uuteen kotiin, tapetitkin pitää vaihtaa ja mitä kaikkea. En voi kuin ihmetellä. :D
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:02"]
Mun sisko loukkaantui mulle, kun olin ostanut hänen lempivärisensä paidan. ;-) Ainoastaan hän olisi kuulemma saanut käyttää sen värisiä paitoja.
[/quote]
Kai sun sisko on patentoinut sen värin itselleen?
Ex-narsistiystävättäreni suuttui kun en laittanut tonttulakkia pikkujoulun viettooihin :) "ei sitten mennä mihinkään, koko ilta on pilalla". Omg..
Kaksi iäkkäänpuoleista naista loukkaantui kun tarjosin melkein täydessä bussissa heille istumapaikkaa. Eivät kuulema ole vielä niin vanhoja etteivät jaksa seisoa. No istuivatpa kumminkin saarnansa jälkeen.
Eräs opiskelukaveri veti kilarit, koska hänen opiskelijahaalareiden käyttämättömyytensä muka aiheutti syrjintää. Haukkui ekana haalareiden käytön lapselliseksi (ja juuri oikealla hetkellä, kun toimitus oli tullut ja kaikki sovittelivat omia haalareiraan :D) ja sitten ihmetteli miksi kukaan ei viihdy hänen seurassaan kun kaikki lähtee ulos pitämään haalareita ekaa kertaa. Pysyi tiukkapipoisten maineessa monen muunkin jutun jälkeen.
Eräs ystäväni ei voinut enää olla ystäväni, koska minä ja mieheni näytämme onnellista... :D tämän kuullessani en tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:57"]
Eräs ystäväni ei voinut enää olla ystäväni, koska minä ja mieheni näytämme onnellista... :D tämän kuullessani en tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa
[/quote]
Varmaan itkeä, ainakin tän ystävän mielestä. :D
Sukulainen loukkaantui, kun lähdin ulkomaille lomalle jopa toisen kerran vuoden aikana. Täti solvasi minua muille sukulaisille siitä hyvästä selän takana. No, muija on itse patalaiska elämäntapatyötön, kun taas itse tein työtä ja säästin monta vuotta lomaani varten.
Teininä yksi tuttu veti herneet nenään kun mainitsin jotain hänen kulmakorustaan. Tänä päivänäkään se ei suostu edes moikkaamaan jos jossain sattumalta törmätään. Aikoinaan hengattiin paljonkin samoissa porukoissa.
Käly hermostui lopullisesti kun en hyväksynyt hänen kaveripyyntöään facebookissa.
Yksi loukkaantui, kun en ollt kertonut ostaneeni kuivausrummun, ja sai siitä "liian" myöhään tietää.
Toinen loukkaantui, kun sanoin, että tiedän ihmisiä, jotka ei pidä lapsista ja jotkut isovanhemmat ei tahdo lapsia hoitaa??????
Pian en uskalla sanoa kenellekään mitää, ettei vaan tule toisille paha mieli. Toisaalta minua pidetään ystävällisenä ja avuliaana ihmisenä ja en sekaannu kenenkään asioihin, mutta siksi ehkä ämmät loukkaantuu, kun yleensä avaan suuni.HUOH
Menimme naimisiin niin, että asiasta ei puhuttu etukäteen. Tilaisuus oli tosi pieni, sinne kutsuttiin vain vanhemmat. Kavereita ei kutsuttu ketään. Yksi kaveri suuttui ja veti herneen syvälle nenään kun hänelle ei kerrottu etukäteen.
Voiko niitä ees tietää? Jos on vaan loukkaantunut ja häipynyt?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 07:57"]
Käly hermostui lopullisesti kun en hyväksynyt hänen kaveripyyntöään facebookissa.
[/quote]
Tästä on kyllä aivan luonnollista loukkaantua. Kälyn olisi voinut muuten luokitella tuttaviin ja julkaista hänelle ja muille tuttaville vain valikoidusti.
Mieheni sisko suuttui kun hänen vanhempansa olivat perheemme luona istumassa iltaa, saunottiin ja syötiin hyvin.... Outoa.
Ystäväni suuttui kun sain työpaikan, jossa työskentelen päivittäin tiiviisti yhden toisen ystäväni kanssa :D
Anoppi on loukkaantunut milloin mistäkin, mm.hän juoruili pitkin kyliä raskaudestani sen ollessa vasta alkuviikoilla ja olin häntä kieltänyt kertomasta eteenpäin, sain tietää tästä ja huomautin anopille, niin hän loukkaantui erittäin verisesti, sillä "olethan sinäkin kertonut siskollesi, niin miksi minä en saisi kertoa?". Loukkaantunut myös siitä, että en halua antaa hänelle uuden kotimme vara-avainta, sillä hän tuli edelliseen kotiin omilla avaimillaan useammin kuin kerran..ilman lupia siis.
Yksi ystäväni loukkaantui siitä, että yhteisten ystävien kautta olin tekemisissä ystäväni miehen ex-tyttöystävän kanssa. Katkaisi välit kokonaan. Molemmat, sekä ystäväni, että tämä miehensä exä ovat siis onnellisesti vakiintuneita tahoillaan. On nykyään sitten minun ex-ystävä pitkän ystävyyden jälkeen.
Yksi suuttui kun olin toisen kaverin kanssa toisena päivänä ehkä puoli tuntia kauemmin kuin hänen eri päivänä, kiirettä kun pukkaa... en tiennyt että ystävyys lasketaan nähtyjen minuuttien perusteella
Ystäväni suuttui kun emme pyytäneet häntä ja miestään kummeiksi, vaikka olin jo useaan otteeseen etukäteen sanonut ettemme arvosta kummiutta eikä ole meidän juttu haalia lapselle kummeja.
Työkaveri suuttui, kun väitin tietäväni OMAN miesmakuni häntä paremmin.
Eräs tyyppi tuli kysymään että mistäpäin löytyy lähin ruokakauppa. Sanoin että LIDL on ihan lähellä, näytin suunnan. Vastaukseksi tuli: "Näytänkö mä siltä, etteikö mulla olis pätäkkää" tai jtn sinnepäin