Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukko pilaa poikansa elämän ja parisuhteen

Vierailija
29.12.2014 |

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 5 vuotta. Nyt suhde on kuitenkin vaakalaudalla yhteisen ajan puutteen ja tekemisen vuoksi. Ensinnäkin meillä ei ole kuin yksi auto,mieheni työauto, minkä takia joudumme kysymään apelta auton lainaan, aina jos lähdemme johonkin. kolme kertaa olemme käyneet pohjoisessa, jokaisena kertana alkoholisti appi on tunkenut itsensä kyytiin. Elokuvissa ja syömässä kaksi kertaa, jolloin ensimmäisellä kerralla jäi elokuva katsomatta kun,appea ei päästetty elokuviin kun oli liian humalassa, ja tämä suuttua tupsahti. Jouduimme etsimään häntä ympäri kaupunkia. Syömässä kävimme ja kuuntelemassa samalla sitä kuinka vittumaisia olimme kun emme alkaneet ryyppäämään. Meillä on myös vuoden ikäinen poika, jonka olemme vieneet muutaman kerran viikonloppuna (päivän tai kaksi) mummolaan hoitoon, että olisimme kahdestaan kotona,tekisimme hyvää ruokaa ja katsoisimme elokuvaa.

Tällainen oli viime viikonloppu;lähettiin aamusta kaupunkiin ja haettiin elokuvia, ruokatarvikkeita ja herkkuja illaksi. Appi puhua papatti meno ja tulomatkan päissään takapenkillä. Vietiin appi kotiinsa, vaihdettiin auto ja mentiin itse kotia saunomaan. Saunassa ollessa ihmeteltiin ulkoa kuuluvaa pauketta, mentiin pesuhuoneeseen ja katsottiin ikkunasta kuinka appiukko kolkuttaa oven takana. Ajateltiin että jos ollaan hiljaa, niin se lähtisi pois, kun luulisi ettei ole kukaan kotona. paukutusta jatkui jonkun aikaa ja kun se loppui me mentiin takaisin saunaan. Ei keretty olla saunassa kuin varmaan varttitunti niin kuului hirveä rysähdys. Juoksimme molemmat hirveällä kiireellä keittiöön, jossa appiukko seisoi ruokapöydällä terassituolin ja kaljalaatikoiden kanssa. Sanoi vain että kun ei päästetä sisälle ilman omia avaimia! Appi istui olohuoneeseen ja hoputti minulle että alappas miniä laittamaan meille miehille ruokaa ja siivoa sotkus keittiöstä, jos osaat sitäkään tehdä. Suutuin, ja aloin karjumaan että "siivoat kyllä omat jälkes ja koitat nyt lähteä helvettiin meidän kodista" Appi nousi ylös ja yritti huitaista pienellä aukaistulla kaljapakilla, josta lensi tölkki suoraan minua kasvoihin. Mieheni kävi isäänsä "kiinni" yritti pitää paikoillaan ja samalla raahasi häntä ulos meidän kodista. Otin saman tien ja soitin poliisit paikalle, jotka reilua tuntia myöhemmin tulivat paikalle ja veivät appiukon mennessään. tällä välin hän oli kerennyt jo haukkua, että poikansa on ottanut avuttoman huoran vaimokseen, eikä meidän poikamme isästäkään ole kuulemma tietoa. Sanoi että minä saan maksaa vielä siitä kun olen heidän sukuun äpärän tuonut ja pilannut hänen poikansa elämän.

En toden totta tiedä mitä pitäisi tehdä. Appi sotkeutuu meidän joka ikiseen asiaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa apesta kauemmas. Ja tehkää rikosilmoitus tuosta edellisestä.

Vierailija
22/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajosko se tölkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehes älyää pistää ukon ruotuun.

Vierailija
24/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se auton lainailu.

Vierailija
25/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lainaatte sen autoa?

Teidän täytyy vaan miettiä mikä on tärkeämpää kännisen apen katselu vai vuokra-autoon menetetyt rahat?

Enkä kyllä ymmärrä miten toi teidän parisuhteeseen vaikuttaa, mieshän oli selvästi sun puolella.

Vierailija
26/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Minun mielestä ap:n miehen pitäisi tehdä huomattavasti enemmän kuin vain "olla vaimonsa puolella". Jos halutaan lähteä yksin ajamaan jonnekin, niin ei silloin mikään appi vaan tunkeudu autoon ja itse ajatella, että tulkoon sitten. Eikä appea oteta leffaan mukaan. Ei edes kerrota sille, minne ollaan menossa. Ja aikuista ihmistä ei tarvitse etsiä pitkin poikin kaupungilta. Tulkoon kotiin, kun huvittaa.

Päinvastoin tuntuu, ettei mies osaa eikä uskalla sanoa isälleen mitään ennen kuin tilanne on kärjistynyt täysin.

Toivottavasti tämä on provo.

Vierailija
27/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän te roikutte kiinni siinä appiukossa!!! Se mies ei teidän parisuhdettanne pilaa, tehän teette sen ihan itse suostumalla tuollaiseen yhteiseloon.

Vierailija
28/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lainatko autoa, niin ei tartte olla missään tekemisissä. Bussia käytä, jos ei mene niin ostakaa halpa auto tai menkää jalan. Pakkoko sitä on lainata kun tiedät, että kaikki menee sitten päin h:ta?

Vierailija
29/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää itse erossa siitä ukosta ja sen autosta niin elämä helpottuu huomattavasti ja jos ukko väkisin tunkee teille niin soitto poliisille niin hakevat pois.

Vierailija
30/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme niin pienellä paikkakunnalla,kirjaimellisesti kaukana kaikesta, että auto on pakollinen lähdit sama minne. Meidän tuloilla ei vuokra-autoja tai toista omaa auto pystytä hommaamaan. Ei ole provo. kumpa olisikin.

ap

Vierailija
31/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ukko, mutta itsepähän hämmennätte soppaa pitämällä yhteyttä ja lainailemalla autoa. Mies näyttää jo olevan sun puolella, joten vaikuttaa siltä että oma mukavuudenhalusi nousee turvallisuuden edelle.

32/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän, että olette ahdingossa.  Ahdingossa oleva ajattelee, että muuta vaihtoehtoa ei ole. Avaimet ratkaisuun ovat kuitenkin teillä, ei appiukolla. Hän ei tuosta todennäköisesti muutu, eikä ainakaan teidän toiveestanne. Teidän on selkeästi rajattava, miten olette tekemisissä tai oletteko ollenkaan.  Autolla ajo on ihan sivuseikka turvallisuuttanne, parisuhdettanne , lapsia ja isompaa kuviota ajatellessanne. Voitte varmaan säästää jostain sen verran, että pakolliset matkat hoituvat taksilla. Vapaaehtoisempia loma-yms matkoja varten ei kannata maksaa tuollaista 'hintaa' mikä aggressiivisen alkoholistin läsnäolo on. Voitte tukea appiukkoa alkoholisimin hoidossa, jos hän aloittaa sellaisen, mutta älkää tukeko häntä alkoholismin hajottaessa teitä.

Vierailija
33/33 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:27"]

Älkää lainatko autoa, niin ei tartte olla missään tekemisissä. Bussia käytä, jos ei mene niin ostakaa halpa auto tai menkää jalan. Pakkoko sitä on lainata kun tiedät, että kaikki menee sitten päin h:ta?

[/quote]

Busseja ei kulje ainuttakaan, jos ei koulukyytejä lasketa, joilla ei siis muut saa kulkea. Jalan on hankala mennä, kun lähin, tavallinen ruoka kauppa on 20km päässä. Olen ehdottanut muuttoakin, mutta mies ei haluaisi muuttaa kun asumme mieheni kotitalossa ja paikalla joka on kulkenut suvussa jo ties kuinka kauan.

Miehenikin on sanonut että tietää apen touhun menneen sairaaksi, jo aikaa sitten. On aikoinaan pilannut suhteensa mieheni äitiin, ja on siitä lähtien ollut ns "naisten vihaaja" Kun aikoinaan aloimme seurustelemaan mieheni kanssa ja kävimme appiukolla kylässä, hän saattoi hetken päästä heittää minut pihalle, että täällä ei naiset määrää. ja on koko meidän yhdessä olomme ajan, yrittänyt saada meille riitää ja eroa aikaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme