Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en saa koskaan sellaista elämää kuin olisin halunnut

Vierailija
19.04.2024 |

Minusta ei koskaan tule akateemisesti sivistynyttä. Ei edes sellaista joka pystyisi itse itsensä elättämään. Elämästä on mennyt täysin mielenkiinto.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se ja keksi unelma, jonka saat toteutettua. Sitten kaikki on taas hyvin.

Vierailija
2/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet elossa. Mieti sitä ja kuolemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, ikää nyt 50v. Toivoin tavallisia perusjuttuja elämältä, sain sairauksia, jatkuvaa selviämistä ja murhetta. Olen aivan loppu.

Vierailija
4/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu, ikää nyt 50v. Toivoin tavallisia perusjuttuja elämältä, sain sairauksia, jatkuvaa selviämistä ja murhetta. Olen aivan loppu.

Sama juttu.Tsemppiä.ap

Vierailija
5/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet elossa. Mieti sitä ja kuolemaa.

Sivusta: mietin kuolemaa koko ajan. Tulispa nopeasti. 

Vierailija
6/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan eivät mene nallekarkit, näin se vaan on. Mutta aina on ihmisiä, joilla menee vielä surkeammin, muistakaa se!

Vierailija
7/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varsinaisesti taroitat? Osta haalarit ja mene vappuna ryyppäämään. Mitä likaisemmat haalarit, sen sivistyneempi olet, hoh hoijaa.

Vierailija
8/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin halunnut matkustella, nähdä maailmaa, mutta ei. Liian köyhiä ollaan aina vaan. :(

Vierailija
9/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva varmaan saa sellaisen elämän mitä olisi halunnut. Veljeni ei todellakaan halunnut pyörätuoliin.

Omat maltilliset toiveet elämältä, työpaikka ja oma perhe, on myös huuhdottu ulottumattomiin.

Silti olen varma, että elämääni vielä tulee hyviäkin juttuja. Viime vuoden huhtikuusta asti elämäni olikin hyvällä mallilla, nyt taas olen vähän tuuliajolla.

Vierailija
10/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan eivät mene nallekarkit, näin se vaan on. Mutta aina on ihmisiä, joilla menee vielä surkeammin, muistakaa se!

Siis auttaako sinua jotenkin, jos sinulla on paskaa, ja mietit että jollakin muulla on vielä paskempaa? 😳 Ja jos auttaa, niin millä helvetin logiikalla? Tunnet nautintoa muiden vähän suuremmasta kärsimyksestä?

Vierailija
11/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ihmisiä jotka toivoo koko ajan kuolemaa. Te pelkäätte elämää. En nyt rohkaise ketään.

Vierailija
12/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin halunnut matkustella, nähdä maailmaa, mutta ei. Liian köyhiä ollaan aina vaan. :(

Olet Vihreiden toiveiden täyttymys,pelastit maailman,köyhä ja pysyt kotona.

Vierailija
13/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis auttaako sinua jotenkin, jos sinulla on paskaa, ja mietit että jollakin muulla on vielä paskempaa? 😳 Ja jos auttaa, niin millä helvetin logiikalla? Tunnet nautintoa muiden vähän suuremmasta kärsimyksestä?

Päinvastoin. Minua vituttaa se, että ihmiset narisevat aivan turhasta. Täällä Suomessa on ihmisillä asiat aivan liian hyvin ja silti jaksetaan kitistä. 

Vierailija
14/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu! Ja jollakin menee kaikkein surkeimman. Tai mitenkä sitä voisi mitata? Jos keksisi jonkun surkeusmittarin. 

Niin harmittaa, kun on semmosta huonoa kaikkialla. 

Vierailija
15/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen myös, että täysin turha kärsimyselämä. Mahdollisuuksien maailmassa jäin paitsi _kaikesta_ siitä mitä olisin halunnut, itsestäni riippumattomista syistä. Minulle tämä oli helvetti. 

Vierailija
16/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko yrittänyt?

Vierailija
17/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko yrittänyt?

Tottakai olen.

Vierailija
18/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen on yläluokkaa varten, ei minkään työläisluusereitten kuulukkaan matkustaa tai saavuttaa unelmiaan.

t. A Stubb

Vierailija
19/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Se on hirvittävä kohtalo lapselle saada masentunut ja mariseva, itseensä käpertynyt ja itsesäälisssä pyöriskelevä äiti 😭😭😭

Vierailija
20/81 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Minua vituttaa se, että ihmiset narisevat aivan turhasta. Täällä Suomessa on ihmisillä asiat aivan liian hyvin ja silti jaksetaan kitistä. 

Oletko sinä joku narsistinen jumala, joka määrää ja arvottaa ihmisen subjektiivisen kärsimyksen? Suomessa syöpäsairas on turhannarisija, mutta kehitysmaan lapsi sen saa tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme