Mikä on sellainen näky, minkä muistat ikuisesti?
Oli se sitten positiivinen tai negatiivinen asia.
Kommentit (330)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:41"]
Porsche girl. Tyttö ajanut liian lujaa liian tehokkaalla autolla. Lopputulos ei ole nätti. Löytyy Googlella, en laita linkkiä. Ei herkkähermoisille.
[/quote] Vanha juttu! Olitko siis paikan päällä?
Jättikokoiset lumihiutaleet yhdessä värikkäiden puunlehtien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 07:23"]
Tämä valokuva, joka syöpyi verkkokalvoilleni:
http://fap.to/images/full/47/677/67760261.jpg
[/quote]
uskaltaako avata? T. Herkkis
[/quote]
Uskaltaa.
Pysykää saatana aiheessa! Olkoon ketju kuin ketju niin aina joku alkaa vänkäämään joutavaa paskaa ja toinen valopää vastaa omia näkemyksiään. Sitten alkaa nokkapokka jossa katsotaan kuka saa viimeisen sanan. Ja aina lainataan se koko helvetin pitkä jankkausketju, joka ei enää liity alkuperäiseen aiheeseen millään tavalla.
Niin, tämäkään ei aiheeseen liity, joten laittakaa pliis vaikka miinuspeukkuja, mutta älkää alkako jankkaamaan omia näkemyksiänne, kiitos!
Ja yritetään pysyä aiheessa :)
Muistan ikuisesti miltä 16-vuotias veljeni näytti, kun menimme katsomaan häntä sairaalan kappeliin. Pieni hymy hänen huulillaan..
Kissani verta vuotavana lattialla häntä puolen merrin pääsdä ruumiista. Kaveri tuli "kissoihin tottuneen koiransa" kanssa kylään ja seuraavaksi mun kissa makasi raadeltuna lattialla. Olin kysynyt monesti tuleeko se kissojen kanssa toimeen ja jos se ei ole tottunut niin jätä se koira kotiin. Kaveri vannoi ja vakuutti että tulee toimeen, on tottunut ja ei tämä tee mitään. Todellisuudessa se oli nähnyt kerran aiemmin kissan ollessaan hihassa kiinni. Silloin se näki mun kissani ja hyökkäsi suoraan päälle. Siinä oli 4kg kissa aika heikoilla kun noin 50 kiloa koiraa tapporavistaa.
Se näky ja se ÄÄNI joka kuului kun ruuminavauksessa revittiin päänahka kallon yli ruumiin naamalle.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:59"]
Tää nyt jää ehkä vähän näiden kaikkien hienojen tarinoiden jalkoihin, mutta itselleni tuli mieleen tämä. Oltiin pikkukyläkoulusta retkellä Heurekassa, ja ekaluokkalainen pikkuveljeni osti matkamuistomyymälästä vähillä rahoillaa itselleen ja nuoremmalle pikkuveljellemme pienet muoviset luurangot. Hän lähti käymään vessassa, ja unohti muovipussissa olevat luurangot johonkin tuolille. Kun hän palasi, ne eivät olleet siinä enää. Hetken niitä etsimme, kun joku toinen koulustamme tuli kertomaan, että oli nähnyt jonkun "vieraan ja lihavan pojan" repivän kahta luurankoa ulkona palasiksi. Pikkuveljeni alkoi itkeä ihan lohduttomasti, ja lähes paniikinomaisesti keräillä niitä luurangonsilppuja sieltä pihalta. En vaan kertakaikkiaan ymmärrä, miten ihmiset voi olla niin ilkeitä toisilleen, ja miten joku voi saada jotain mielihyvää toisen omaisuuden tuhoamisesta. Tuo oli ensimmäinen kokemukseni sellaisesta.
[/quote]
Tiedän että täällä oli PALJON todella surullisia tarinoita, mutta tästä tuli ihan hirveän paha mieli. Juuri siksi että kuinka toiset voivat nauttia toisten omaisuuden tuhoamisesta, miten lohduttomalta tuollainen lapselle tuntuu ja miten lapsi joka käyttää omat rahansa siihen että ostaa myös veljelleen jotain, ei ansaitse tuollaista. Huono aika kuusta, tekisi mieli itkeä kun ajattelen tälläistä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:47"]
Kissani verta vuotavana lattialla häntä puolen merrin pääsdä ruumiista. Kaveri tuli "kissoihin tottuneen koiransa" kanssa kylään ja seuraavaksi mun kissa makasi raadeltuna lattialla. Olin kysynyt monesti tuleeko se kissojen kanssa toimeen ja jos se ei ole tottunut niin jätä se koira kotiin. Kaveri vannoi ja vakuutti että tulee toimeen, on tottunut ja ei tämä tee mitään. Todellisuudessa se oli nähnyt kerran aiemmin kissan ollessaan hihassa kiinni. Silloin se näki mun kissani ja hyökkäsi suoraan päälle. Siinä oli 4kg kissa aika heikoilla kun noin 50 kiloa koiraa tapporavistaa.
[/quote]
Ai jumalauta mikä nautinto olisi ollut hakata se rakki hengiltä paistinpannulla!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:00"]Puistotätini mies hirttäytyneenä leikkimökkiin. :/
[/quote]
Tapiolassa? :/
[/quote]
Kyllä! Tapiolassa!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 02:12"]
Huh, mielettömiä tarinoita! ap
[/quote]
eri juttu sitten mikä näistä on totta?
Sitä kun vedin sieniä ensimmäistä kertaa sellaisen teen muodossa jota kaverini oli valmistanut ja kaikki jopa huonekalut näyttivät puolet suuremmalta. Siitäkin on aikaa nyt vuosia
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 17:27"]
Pieni poikani itkemässä isänsä arkulla ja isompi poika kappelin penkillä nojaamassa polviinsa itkien, ei kyennyt kävelemään arkulle :(
[/quote]
Eikö suomessa ole suorastaan kiellettyä nähdä vainaja arkussa paitsi tietty kylmiössä
Muistan, kun näin naisen, joka synnytti minun äitini, makaavan arkussa. Käsittämätön tunne, minä olin 12- vuotias ja mietin vaan, että oletpas ruma ja että tuon näköinenkö nainen hylkäsi oman lapsensa. Tunne oli kuin olisi katsonut ketä tahansa tuntematonta. Ja niin, tuntematonhan hän olikin.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:03"]
Se näky ja se ÄÄNI joka kuului kun ruuminavauksessa revittiin päänahka kallon yli ruumiin naamalle.
[/quote]
Kovinkaan moni ei varmasti tiedä kuinka rumaa se obduktio loppupeleissä on. Ei se ole niinkuin elokuvissa että tutkitaan pöydällä makaavaa nättiä ruumista
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 17:27"]
Pieni poikani itkemässä isänsä arkulla ja isompi poika kappelin penkillä nojaamassa polviinsa itkien, ei kyennyt kävelemään arkulle :(
[/quote]
Eikö suomessa ole suorastaan kiellettyä nähdä vainaja arkussa paitsi tietty kylmiössä
[/quote]
Ei puhuttu vainajan katsomisesta mitään. Jo se suljetun arkun edessä seisominen on rankkaa tuossa tilanteessa.
Juu ja kun ne sisäelimet vaan sullottiin takasin sisään. No joo ei siinä järkeä olisi niitä alkaa paikoilleen asettelemaankaan :D
Mies räjähtäneen meidän auton vieressä kun olin 11 vuotias.
Exäni kengän kun potkaisi minua päähän 25 vuotiiana.
Nyt 28 ja onnellinen :)