Millä soittimella upein musiikkinautinto?
Ja oletko musikaalinen, soitatko itse jotain, laulatko vai kuunteletko vaan? Kouluarvosanasi? Ja eiku valitsemaan...
Kommentit (54)
Pirunviulu. Te ette edes tiedä, mikä se on.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 09:23"]
Kitara/sähkökitara tai vaikka huuliharppu. Saksofoni.
[/quote]
Lisätään tuohon vielä lauluääni. Kovin harvoin kuuntelen mitä sanoissa sanotaan, mutta parhaimmillaan lauluääni toimii todella hienona instrumenttina kappaleessa.
Viulu ja klarinetti ,mies soittaa tuota viimeistä.
Minusta upeimmat ovat piano ja sähkökitara.
Kouluarvosanani 9, en soita mutta soittaisin jos jaksaisin opetella.
Pianoa soitan, joskus kitaraa. 10 oli arvosana. Piano ehdottomasti lemppari, voi soitta niin monenlaista musiikkia :)
Eikös pirunviulu ole harmonikka...
Just kuuntelin Ella Fitzgeraldia, eli kyllä se on joku jazz -puhallin... Itse räplään pianoa ja kitaraa sekä laulan. Musanumero oli ysi.
Pianon soittoa on kyllä tosi ihana kuunnella, kun joku todella osaa soittaa. Ja pianon säestyksellä on kaikkein miellyttävin laulaa.
Kismett
Sello tuli minullakin ensiksi mieleen. Joku matalasointinen huilu myös.
Olen soittanut lapsena pianoa, mutta olen melko epämusikaalinen.
Piano ja joskus kitara. 10. Piano on aivan ihana, voi soittaa niin monenlaista musiikkia. Joskus herkistellä ja joskus vetää esim. Dioa ja Rainbowta :D Lapsena olin aivan surkea laulaja, mutta lauluääneni parantui aika paljon ääänenmurroksessa (olen mies). En ole nnykyäänkään kovin hyvä laulaja, mutta pysyn sentään nuotissa :D
P. S. Ennen kuin joku huomauttaa, en ole homo vaikka käytinkin sanaa "ihana". (enkä tarkoita, että siinäkään mitään vikaa olisi) Olen vain omaksunut tämän kirjoitustyylin tältä palstalta, joka on kuitenkin naisvoittoinen. :)
Tenori- tai baritonisaksofoni
Ja kyllä vaan tiedetään, mikä pirunviulu on. Sellaista soittelin lapsena mummun ikkunan alla ja tupenrapinaa tuli.
Ai niin en soita mitään, mutta laulan (sopraano).
Saksofoni ja sello <3
soitan huilua, pianoa ja kannelta.
arvosana koulussa 9. Laulan.
Urkujen, kitara ja pasuuna on mun suosikit
Piano. En ole hyvä soittamaan, mutta välillä garjoittelen ajan kuluksi. Siskoni soittaa upeasti ja tykkään kuunnella :)
Kakkonen kun tekstikenttään vilahtaa, sivu toiselle vaihtukoon.
Ehdottomasti SAKSOFONI ja VIULU. Kumpaakaan en itse osaa soittaa mutta ne vaan on parhaat mielestäni. Itse osaan vähän kitaraa rämpytellä ja pianoa pimputella, mutta ei siinä kehumista ole. Laulu ihan "ok". Musiikki oli 8 tai 9, en muista kumpi.
up