Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on sotilaallisesti, köh-köh, liittoutumaton maa. "Naton korkeimmat päättäjät saapuvat Suomeen, tapaavat historiallisella vierailullaan käytännössä koko korkeimman valtion­johdon"

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä asia. Toivon että Suomi liittyy äkkiä Natoon. Ilman länsimaiden apua Venäjä on joka kerta miehittänyt Suomen esim Isoviha, Pikkuviha, Suomen Sota. Ensimmäisessä ja toisessa maailmansodassa saimme apua eikä meitä miehitetty. Natoon liittyminen on siis järkevää varautumista.

Vierailija
2/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevätkö pm:n virka-asunnolle? Ajatelkaapa, jos joku pääministerin henkilötiedottomista vieraista on asentanut kuuntelulaitteita taloon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo porukka vierailee sekä Suomessa että Ruotissa.

Molemmat puoluettomia maita.

Mutta kuuluvat Naton ns. laajennetun kumppanuuden joukkoon.

Varsin ymmärrettävää että vierailevat ja katastelevat meininkiä täällä.

Suuri osa vierailijoistahan on vain muiden EU maiden suurlähettiläitä.

Ei siis mitään sodan ja aseiden asiantuntijoita.   Toki mukana on muitakin.

Vierailija
4/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei tietenkään saa liittoutua. Yksin olemme kaikkein vahvimpia, kun Venäjä seuraavan kerran hyökkää.

Vierailija
5/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ei varsinaisesti kannattaisi liittyä hyökkäysliitto NATO:oon. Pidetään idän suhteet kunnossa niin voimme hyvin ja talous voi hyvin

Vierailija
6/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittoutumattomuus on ollut kuollut kirjain sen jälkeen kun Neuvostoliitto romahti. Ja hyvä niin.

Vierailija
7/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä asia. Toivon että Suomi liittyy äkkiä Natoon. Ilman länsimaiden apua Venäjä on joka kerta miehittänyt Suomen esim Isoviha, Pikkuviha, Suomen Sota. Ensimmäisessä ja toisessa maailmansodassa saimme apua eikä meitä miehitetty. Natoon liittyminen on siis järkevää varautumista.

Suomea ei ole koskaan miehitetty. Oletko niin nuori ettei koulussa ole vielä tullut historian opetusta?

Vierailija
8/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on Venäjän silmissä vihollisleiriä, mutta koska Suomi ei ole Naton täysjäsen, se ei saa apua sodassa, vaan lykätään ensimmäisenä bussin alle.

Suomalaiset ovat taitavia valitsemaan kahdesta pahasta ne molemmat.

Vierailija
9/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole puolueeton maa, vaikka onkin liittoutumaton. Ne ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
10/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän ei varsinaisesti kannattaisi liittyä hyökkäysliitto NATO:oon. Pidetään idän suhteet kunnossa niin voimme hyvin ja talous voi hyvin

Tuo on totta. Miksi ruveta sotatoimialueeksi? Nämä boomerit näkee naapurista varmaan untakin.

Vierailija
11/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs NATO on hyökännyt?

Vierailija
12/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän olen itse miettinyt Suomen ja Naton suhdetta, olen tullut siihen tulokseen, että avainasemassa tässä on Ruotsi. Miksi se ei ole jo liittynyt Natoon, koska Venäjä ei sen mahdollista liittymistä siihen ole koskaan kommentoinut. Suomen on. Suomelle on tehty selväksi, että Natoon liittyminen ei ole mahdollista.

Lopputulemani on se, että Ruotsi takaa turvallisuutensa näin kaikkein varmimmin. On saanut Venäjältä lupauksen, ettei se ole missään vaiheessa uhan alla - Venäjä valtaa korkeintaan Suomen, joka on kerran jo sen vallan alla ollutkin...

Vierailija
13/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomea ei ole koskaan miehitetty. Oletko niin nuori ettei koulussa ole vielä tullut historian opetusta?

Suomea on kutsuttu Suomeksi jo kauan ennen valtion perustamista. Tämä käy ilmi viimeistään, jos tutustuu asiaan kehnosti seurattua kouluopetusta tarkemmin.

Vierailija
14/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on Venäjän naapurimaista kaikkein luotettavin, asialliset suhteet riittävät molemmin puolin.

Vierailija
15/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän olen itse miettinyt Suomen ja Naton suhdetta, olen tullut siihen tulokseen, että avainasemassa tässä on Ruotsi. Miksi se ei ole jo liittynyt Natoon, koska Venäjä ei sen mahdollista liittymistä siihen ole koskaan kommentoinut. Suomen on. Suomelle on tehty selväksi, että Natoon liittyminen ei ole mahdollista.

Lopputulemani on se, että Ruotsi takaa turvallisuutensa näin kaikkein varmimmin. On saanut Venäjältä lupauksen, ettei se ole missään vaiheessa uhan alla - Venäjä valtaa korkeintaan Suomen, joka on kerran jo sen vallan alla ollutkin...

Ruotsi sotii viimeiseen suomalaiseen...

Vierailija
16/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menevätkö pm:n virka-asunnolle? Ajatelkaapa, jos joku pääministerin henkilötiedottomista vieraista on asentanut kuuntelulaitteita taloon..

"Taiteilijat" toikkaroivat alastomia pitkin torppaa, kuuppa sekaisin eri nautintoaineista höpisten kaikkea sekavaa ja rivoa. Osa irstailee, en sano ketkä.

Vierailija
17/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittoutumatonhan me ollaan (=kukaan ei tule avuksi jos pilliim vihelletään).

Vierailija
18/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

boomerit tulee

t. sanna

Vierailija
19/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei ole puolueeton maa, vaikka onkin liittoutumaton. Ne ovat kaksi eri asiaa.

Tämä, mutta kenelläkään ei ole velvoitteita tulla auttamaan tänne. Suomi on samanlaisessa tilanteessa kuin Ukraina.

Vierailija
20/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs NATO on hyökännyt?

Serbiaan. Irroittivat Serbiasta vieläpä Kosovon, jota edelleen miehittävät.

Eipä olla vielä nähty pakotteita Nato-maita kohtaan tästä syystä. Sen sijaan Nato-maat pitävät kovaa möykkää Venäjän verettömästä reissusta Krimille. Mistäs tällainen johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme