Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi kaupoissa vältellään mieskassoja?

Vierailija
29.12.2014 |

monesti näkee hypermarketeissa, että naiskassoille on suorastaan hirvittävän pitkät jonot ja sitten viereiselle mieskassalla vain muutama tyyppi jonottamassa. Yleensä näyttäisivät olevan vielä nuoria mieskassoja joita vältellään.... miksi ihmeessä?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:39"]

Lidlissä on söpö mieskassa, joka on vielä fiksu ja avuliaskin. On ehdoton suosikkini, myymäläpäällikköainesta. Terkut vaan Sakarille! <3 ;-)

[/quote]   Missäs tää Lidl on? Meinaan Pirkkalan Lidl issä on yks tooooosi söpö mieskassa ;) (nimeä en nyt muista)

Vierailija
62/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kassan sukupuoli eikä muukaan ominaisuus kiinnosta pätkääkään. Menen sille kassalle joka on vapaa/jolla on lyhin jono. Isommassa lähikaupassamme on useita opiskelijapoikia kassalla, on tullut siis useaan otteeseen oltua miespuolisten kassalla niin siellä kuin muuallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaa nuorena naisena mennä nuoren miehen kassalle. Olen aina jotenkin räjähtänyt, kärryssä viikon ruokaostokset ja lapsi mukana. Nääh. Mieluummin menen naiskassalle olemaan rauhassa rähjäinen.

Vierailija
64/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:19"]

monesti näkee hypermarketeissa, että naiskassoille on suorastaan hirvittävän pitkät jonot ja sitten viereiselle mieskassalla vain muutama tyyppi jonottamassa. Yleensä näyttäisivät olevan vielä nuoria mieskassoja joita vältellään.... miksi ihmeessä?

[/quote]  EN VÄLTTELE, PÄINVASTOIN!  Itse menen( ja samoin tyttäreni) mieluummin mieskassalle siitä yksinkertaisesta syystä, että heiltä saa yleensä hyvin ystävällistä ja nopeaa palvelua sekä juttelevat mukavia siinä ohessa. Eli suosimme mieskassoja. (Näin sekä Cittari, Lidl että S-market/Pirkkala) Kaikissa myyjät erittäin mukavia, myös naiset (eli en heitä moiti) mutta etenkin miehet. Varsinkin yks komean parran omaava S-marketin kassa on ihan huippu!

[/quote]  Ihan uteliaisuudesta kysyn, miksi alapeukutit?

Vierailija
65/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele, menen lähimpään jonoon.

Vierailija
66/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletus ehkä on, että ne ovat jotain satunnaisia tuuraajajeppejä siis hitaita. Sukupuolistereotypioita näinkin päin, ammattimaisen ja tehokkaan myyjän olettaa olevan nainen.

Vierailija
67/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
68/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
69/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on varmaan sama kuin miksi mieshierojilla on paljon vähemmän töitä kuin naishierojilla: Naiset menevät mieluummin naishierojan työstettäväksi, ja miehet menevät myös mieluummin naishierojan vastaanotolle.

Kaupassa miehet luonnollisesti menevät naiskassan jonoon, se nyt vain on miehinen vietti. Ja varmaan naisetkin hakeutuvat mieluummin naiskassoille koska miehet nyt vain ovat epämiellyttäviä ja naiskassa tuntuu siksi mukavammalta ja turvallisemmalta.

Vierailija
70/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää on jos ostaa tamponeita.siteitä.pikkuhousunsuojia?

Vierailija
71/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mistä vielä vois niitä miehiä haukkua...? Kattokaa itteenne!

Vierailija
72/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:00"]

Syy on varmaan sama kuin miksi mieshierojilla on paljon vähemmän töitä kuin naishierojilla: Naiset menevät mieluummin naishierojan työstettäväksi, ja miehet menevät myös mieluummin naishierojan vastaanotolle.

Kaupassa miehet luonnollisesti menevät naiskassan jonoon, se nyt vain on miehinen vietti. Ja varmaan naisetkin hakeutuvat mieluummin naiskassoille koska miehet nyt vain ovat epämiellyttäviä ja naiskassa tuntuu siksi mukavammalta ja turvallisemmalta.

[/quote]   Kaippa mä sitten olen ihan outo, mene nimittäin paljon mieluummin mieshierojalle ja aina pyrin saamaan nimen omaan mieshieroja.  Syynä se, että miehet hierovat kyllä "kovaa" mutta silti pehmeästi "koko kädellä" ja naiset hieroo joko niin, ettrei siitä ole mitään iloa tai sitten niin kovaa "sormenpäillä" että tulee mustelmia. (nro 29)   nainen 50+

Vierailija
73/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon aina parhaimman näkösen kassan, ja sit jonotan vaik pitempään. Haluun nähdä kassaneidin nimen, ja ehkä saada hymynkin. Onks jossain mieskassoja??? Siis jossain Biltemassa, mutta muuten? :)

Vierailija
74/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
75/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan palvelua teinijumalattarilta, en hinteiltä.

Vierailija
76/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
77/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen ennen mieskassoja koska ne olivat kokemukseni mukaan hitaampia kuin naiskassat. Nykyään vakiokaupassani on nuoria mieskassoja, jotka ovat yhtä nopeita kuin naisetkin. Nopeus on ainut mikä minua kassassa kiinnostaa. Hitaita kassoja välttelen, lähikaupassani tiedän ne pari hidasta, eivät ole miehiä!

Vierailija
78/78 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up