Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi kaupoissa vältellään mieskassoja?

Vierailija
29.12.2014 |

monesti näkee hypermarketeissa, että naiskassoille on suorastaan hirvittävän pitkät jonot ja sitten viereiselle mieskassalla vain muutama tyyppi jonottamassa. Yleensä näyttäisivät olevan vielä nuoria mieskassoja joita vältellään.... miksi ihmeessä?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yleensä hitaampia.

Vierailija
42/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen siihen missä vähiten jonoa oli mies tai nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat keskimäärin hitaita. Ei aina, mutta jos on vakiokauppa niin sen oppii huomaamaan.

Vierailija
44/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen kerta, kun nuorella (Onko niitä vanhojakin?) mieskassalla olen ollut, on viivakoodien lukemiseen kulunut reippaasti aikaa.

Vierailija
45/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tänään mieskassalle, kun oli vähemmän jonoa. Oli oikein ystävällinen ja puhelias.

Vierailija
46/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välttelen mieskassoja, koska he ovat naisia huolimattomampia eli virheitä tulee enemmän. Ja lähikaupassa ällö epäsiisti hieltä haiseva mieskassa on nuhassa vuoden ympäri ja lähmii räkäisillä käsillään ostokset ja vaihtorahat enkä halua tartuntaa :-)

Vierailija
47/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua, että minun ruokia hiplaa joku finninaamainen nörtti tai koppava homppeli..

Ja sori sori, jostain syystä miespuoliset kassat vaan on melkein aina huonoihoisia tai sitten ärsyttäviä anttituiskuja (joka muuten tais olla Siwassa sekin..?).

Vierailija
48/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks kun mies haluaa aina nuorten tytyjen kassalle.

Vierailija
49/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ne naisetkaan kehtaa mennä kun joutuu ostaan menkkasiteitå? Ehkäpä heijän kasseilleen menis enssijasesti poikia jokka ostamassa kondoomeita? Pitäisikö joka kaupassa olla se yks mieskassa jotta ujot pojjat kehtaisivat niitä hankkia!

Vierailija
50/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen sinne missä on vähiten jonoa, ja joskus se on naiskassa vaikka kassoina olisi myös miehiä.

Vierailija
51/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on söpö mieskassa, joka on vielä fiksu ja avuliaskin. On ehdoton suosikkini, myymäläpäällikköainesta. Terkut vaan Sakarille! <3 ;-)

Vierailija
52/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskassat on hitaampia

Vierailija
53/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan siteitä, tamponeja tms. valitsen naiskassan. Joo, noloa varmaan, mutta silti.

Vierailija
54/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä on muuten hyvät myyjät vähissä. Itse myös kassalla työskennelleenä myönnän joskus viimeisinä työtunteina väsymyksen ja vtutuksen lomassa olleeni tavallista "hiljaisempi", mutta aina töissä ollessani otin asiakkaat vastaan niin kuin itse olisin asiakkaana myyjän halunnut tekevän. Tervehdin iloisesti, hymyilin ja olin ystävällinen. Sain asiakkailta paljon palautetta hyvästä asiakaspalvelusta ja kassalleni oli aina ruuhkaa kun tutut asiakkaat halusivat tulla minun kassalle. Enkä yhtään ihmettele kun osa myyjistä on naama norsun veellä päivästä toiseen, kuka haluaa sellaisen kanssa asioida?

Vielä löytyy hyviä kassoja, mutta osalle tekisi mieli sanoa että kannattaisko harkita alan vaihtoa...

Vierailija
55/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:39"]Lidlissä on söpö mieskassa, joka on vielä fiksu ja avuliaskin. On ehdoton suosikkini, myymäläpäällikköainesta. Terkut vaan Sakarille! <3 ;-)
[/quote]

"Myymäläpäällikköainesta" Haha, ihana :D

Vierailija
56/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele mieskassoja, mutta jostain syystä tuttujen kauppoen mieskassat ovat kaikki tylyjä, hitaita ja tekevät enemmän virheitä. Sitten niitä virheitä on vaikeampi korjata, koska ovat tylyjä ja hitaita ja vänkäävät viimeiseen asti, ettei mitään virhettä ole tapahtunutkaan.

Viimeksi noin viikko sitten ruuhka-aikaan naiskassalla oli noin kymmenen ihmisen jono (ostoskärryt kaikilla täynnä), mieskassalla yli puolet lyhyempi. No menin totta kai lyhyempään jonoon. Valehtelematta seisoskelin vielä jonossa, kun naiskassan jono oli jo mennyt ja pari muutakin asiakasta :D

Vierailija
57/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään miehiä, siksi.

Vierailija
58/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
59/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kun lukee, kuulostaa siltä, että mieskassat ovat aina nuoria ja ilmeisesti olleet kassalla töissä vasta hetken aikaa. Eivätkö miehet jää kassatyöhön?

Vierailija
60/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2