Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi kaupoissa vältellään mieskassoja?

Vierailija
29.12.2014 |

monesti näkee hypermarketeissa, että naiskassoille on suorastaan hirvittävän pitkät jonot ja sitten viereiselle mieskassalla vain muutama tyyppi jonottamassa. Yleensä näyttäisivät olevan vielä nuoria mieskassoja joita vältellään.... miksi ihmeessä?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:29"]

Joensuun Sokoksella on muuten yksi todella, todella mukava ja miellyttävä mieskassa. Kivoja ovat muutkin kassat siellä, mutta tämä yksi on jäänyt erityisesti mieleen. Kirjoitin kerran palautelapun, jossa kehuin kyseistä myyjää ja kiitin sydämellisestä palvelusta.

[/quote]

Kenties vaaleanruskea tukka ehkä parikymppinen hyvässä kunnossa oleva nuori mies? On varmaan muitakin, mutta minulla jäi juuri mieleen tämä mieskassa Sokoksella kun olin tekemässä jouluostoksia. Oli niin söpö katse vielä, että varmaan punastuinkin vähän kun lähdin siitä kävelemään. :D

Vierailija
22/78 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin valitsen aina mielummin naiskassan. Ja naiskassoistakin sen vanhimman leppoisimman oloisen tädin tai nuorista vähiten viehättävän. Tosi kauniit naiskassat katselee minua joskus nenänvartta pitkin ja ovat tylyjä, siksi heitä välttelen. Mieskassat ovat usein flirttailevia (tai normaalia enemmän asiakaspalveluhensiä) enkä halua tuntea oloani epämukavaksi. Yksi mieskassa pyysi kerran numeroanikin, pidin sitä aika epäammattimaisena toimintana. Vanhat kassatädit ja -sedät on mun suosikkeja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:29"]

Joensuun Sokoksella on muuten yksi todella, todella mukava ja miellyttävä mieskassa. Kivoja ovat muutkin kassat siellä, mutta tämä yksi on jäänyt erityisesti mieleen. Kirjoitin kerran palautelapun, jossa kehuin kyseistä myyjää ja kiitin sydämellisestä palvelusta.

[/quote]

Kenties vaaleanruskea tukka ehkä parikymppinen hyvässä kunnossa oleva nuori mies? On varmaan muitakin, mutta minulla jäi juuri mieleen tämä mieskassa Sokoksella kun olin tekemässä jouluostoksia. Oli niin söpö katse vielä, että varmaan punastuinkin vähän kun lähdin siitä kävelemään. :D

[/quote]

Taidan tietää, ketä tarkoitat. Ostin häneltä kerran shampoopullon ja panin merkille ystävllisyyden ja komeuden. Hyvin miellyttävä on hänkin, mutta alkuperäisessä viestissäsi tarkoitin mustahiuksista nuorta miestä, joka hymyilee paljon ja vaikuttaa todella hyväntuuliselta ja vilpittömältä. Ulkonäöstä päätellen hänen sukujuurensa ovat ehkä Vietnamissa (?). 

:) 

Vierailija
24/78 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat keskimäärin hitaampia tumpeloita kuin naiset. Välttelen tutuissa kaupoissa myös tumpeloita naiskassoja (yleensä nuoria). Mamukassoissa ei ole sen nopeampaa tai hitaampaa yleisesti ottaen. Nämä omia huomioita. AI niin kassa puhelimen kanssa setvimässä jotain koodia on pahin, vältän myös sen naapurikassoja koska kohta ne on siellä apuna selvittämässä. Vanhat tyynet rouvat parhaimpia.

Vierailija
25/78 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:08"]

Koska ne ovat komeita, miellyttäviä ja kohteliaita. Nolottaa mennä sellaisen kassalle tamponi- ja sidesatsin, persepyyhepaketin ja epäterveellisten herkkujen kanssa. Menen samalla tavalla sanattomaksi kuin Rillit huurussa -sarjan pojat naisten edessä. 

[/quote]

Itse en katoisi pätkääkän kieroon eikä varmasti kukaan kassaihminen katsele koskaan mitä ostoksia asiakas ostaa. Itse katsoisin kyllä hyvännäköisiä naisasiakkaita siinä palvelun yhteydessä :D. Se on asiakaspalvelua eikä tampoonien kyttäämistä. Toiseksi en usko että olet ainoa nainen maailmassa joka ostelee tamponeita ja herkkuja

Vierailija
26/78 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:27"]

Liian puheliaita. En jaksa rupatella kassan kanssa. Ja aina mietin että toi mies pitää mua kuitenkin rumana ja mollaa mielessään..

[/quote]

Sen sijaan menet naiskassalle jonka kana suorastaan haukkuu sinua mielessään ja saattaa olla epäkohteliaskin

Vierailija
27/78 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet kuinka törkeitä kassoja Alkoissa näkee. Rovaniemen eteläkeskuksessa esimerkiksi eivät koskaan edes tervehdi asiakkaita

Vierailija
28/78 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti välttele mieskassoja. Valitsen kyllä naisen, jos mahdollisuus on. Tämä kaiketi siksi, että mieskassat ovat kovia höpöttämään ja yleensä jotenkin kommentoivat aina ostoksia. Naiskassat eivät ole ikinä sanoneet mitään ostoksistani eivätkä ole höpöttäneet turhia. En kaipaa mitään vittuilua jos ostan karkkia, joka tuntuu aina olevan jokin kommentoimisen aihe mieskassoille. Mutta varmaankin on myös mukavia mieskassoja, mutta yleensä ottaen noihin asiakaspalvelutöihin hakeutuvat miehet ovat ärsyttäviä hölöttäjiä.

Vierailija
29/78 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt aivan pakko sanoa, että en ole antanut ikinä tälle asialle näin paljon ajatusta :D luin tämän keskustelun ja aloin miettimään et mitä hemmettiä mä luen. Meen kuulkaa jumalauta sille kassalle missä on vähiten jonoa that's it

Vierailija
30/78 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:24"]

Ne ovat yleensä tylympiä ja puhuvat epäselvästi. Ihme muminaa. Lisäksi kauhean kiireisen oloisia, paiskovat tavaroita ja haluavat äkkiä seuraavan asiakkaan. Naiskassat yleensä vähän rauhallisempia, mutta ei kovin iloisia hekään. Osaavat kyllä sanoa summan selkeästi. Mieskassalla oltaessa tulee aina sellainen olo että nyt sillä on kiire saada seuraava asiakas jonosta.

En kuitenkaan valikoi, jos siis vieressä on lyhyempi jonoinen mieskassa niin toki meen siihen.

[/quote]

No minusta kassasta tekee hyvän se, että hän on nopea, tekee työnsä tarkasti ja vaihtorahat käteisellä maksaessa on oikein. Aivan loistavaa jos kassa haluaa mahdollisimman pian seuraavan asiakkaan, aina parempi kuin joku kassairmeli, joka selittää joka toisen asiakkaan ostoksen kohdalla, kuin hänkin on tästä ruokaa laittanut ja voi kun oli miehen ja lasten mieleen, onpa ihana pusero olisin itsekin ostanut mutta ei ollut kokoja, onkos ulkona vielä sateista kun tullessani oli jaadajaadajaada. En minä kauppaan mene viihtymään vaan ostoksille, joten mielellään saa rivakasti piippailla ostokset niin pääsen minäkin rivakasti himaan.

Vierailija
31/78 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen aina lähikaupan mieskassan kautta. Hyvä palvelu, ei paisko tavaroita kuten puljun muut kassat ja on aina hyvällä tuulella. Toisessa lähikaupassa taas on nuori, hyräilevä kassapoika. Saa aina hyvälle tuulelle :)

Vierailija
32/78 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:55"]

Mä en kehtaa nuorena naisena mennä nuoren miehen kassalle. Olen aina jotenkin räjähtänyt, kärryssä viikon ruokaostokset ja lapsi mukana. Nääh. Mieluummin menen naiskassalle olemaan rauhassa rähjäinen.

[/quote]

Entä jos naiskassa onkin lesbo?

Vierailija
33/78 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat yleensä tylympiä ja puhuvat epäselvästi. Ihme muminaa. Lisäksi kauhean kiireisen oloisia, paiskovat tavaroita ja haluavat äkkiä seuraavan asiakkaan. Naiskassat yleensä vähän rauhallisempia, mutta ei kovin iloisia hekään. Osaavat kyllä sanoa summan selkeästi. Mieskassalla oltaessa tulee aina sellainen olo että nyt sillä on kiire saada seuraava asiakas jonosta.

En kuitenkaan valikoi, jos siis vieressä on lyhyempi jonoinen mieskassa niin toki meen siihen.

Vierailija
35/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omalla kohdalla siksi että häpeän ostoksiani komean mieskassan edessä :D. Tosin jos kaupassa on ruuhkaa niin mikä tahansa kassa kelpaa hyvin. En sitten tiedä vanhempien ihmisten syytä?

Vierailija
36/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää menmä siihen koon 85c rintaliivien kanssa. Cittarin aletangosta löydetyt.

Vierailija
37/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa. Samoin mamukassoille ei yleensä ole samalla tavalla ruuhkaa kuin suomalaistaustaisten naisten kassoille. No, onneksi pääsee itse nopeasti asioimaan, kyllä mulle kelpaa. Mietin kerran jopa, että kassatyö voi olla leppoisa uravalinta miehelle tai mamutaustaiselle työntekijälle.

Vierailija
38/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen mieluusti mieskassalle! Lähikaupassani on fiksu ja mukava mieskassa. Ja niin myös muissa kaupoissa, joissa olen käynyt. Mitä ihmettä...en ole huomannut kyseistä ilmiötä ollenkaan!

Vierailija
39/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain kaupoissa mieskassoja? Omissa lähikaupoissani on vain naisia.

Vierailija
40/78 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskassoja useammin eivät ohjaa särkyviä tavaroita sivuun, vaan sinne jäävät salaatit ja jugurttipurkit jauhopussien liiskaamiksi, ellen itse ehdi hätiin. Siksi.