Tuhkimotarinoita
lapsentekokone, ammattina synnyttäjä ym. Tätäkö se vl-naisen elämä sitten on? Missä on Jumalan rakkaus ja Jeesuksen armo näiden naisten elämässä? Todellinen rakkaus ei satuta ketään eikä halua kenellekään pahaa.
Kommentit (215)
Yksi lapsi kuoli muutaman kk ikäisenä, yksi keskenmeno ja kaksi kohtukuolemaa.
vl ei saa raiskata, mutta naisen/vaimon tehtävä on tyydyttää miehensä seksuaaliset tarpeet anytime.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:52"]
vl ei saa raiskata, mutta naisen/vaimon tehtävä on tyydyttää miehensä seksuaaliset tarpeet anytime.
[/quote]
No hohhoijaa, ei ole, todellakaan.
t. Vl-nainen
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:59"]
[/quote]
t. Vl-nainen
[/quote]
varmaan yksilöllisiä eroja on, mutta näin ovat jotkut vl:t itse HS:ssa yleisönosastolla väittäneet
Katsoiko kukaan sitä ballerinajaksoa? Miksi tanssija muistutti mielestäni Sanna Suutaria, siis puhetyyliltään ja kasvonpiirteiltään?!
Rankkaa ja ahdistavaa on varmasti ollut tuo liitto eikä siinä varmasti ole voitu huomioida kenenkään haluja tai tarpeita. Jatkuvasti uusi raskaus, pelkoa sairaasta lapsesta, pieniä lapsia vaatimassa omaa osaansa. Kaksi liian nuorena perheen perustanutta joilla taustalla oman lapsuuden rakkauden kaipuu ja tiukka auktoriteetti kotona ja seurakunnassa. Varmasti on onnellisiakin vl-perheitä mutta sääliksi käy ne jotka painostetaan raskaaksi vasten omaa tahtoa. Ei kai kukaan voi sanoa että vl-nainen on samanarvoinen kuin vl-mies, naisen on seurakunnassakin vaiettava.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:59"]
[/quote]
t. Vl-nainen
[/quote]
varmaan yksilöllisiä eroja on, mutta näin ovat jotkut vl:t itse HS:ssa yleisönosastolla väittäneet
[/quote]
Niin ovat, ja sitä joskus toisten vl-naisten kanssa ihmeteltiin.
Kunpa te av-mammat joskus ymmärtäisitte, että elämä ei ole niin mustavalkoista kuin luulette. Lestadiolaisuus vain nyt kuitenkin on aika pieni lahko tässä maailmassa, joten on ihan normaalia, että ne muutamat huonot kokemukset korostuvat. Vaikka en nykyisin enää itse kuulu tuohon, en todellskaan allekirjoita nuita teidän luulojanne. Olen onnelllinen siitä, että olen saanut kasvaa lestadiolaisessa perheessä, jossa vanhemmat rakastavat toisiaan ja kohtelevat toisiaan tasavertaisina. Älkää kertoko totuutena asioita, joista ette tiedä mitään.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:30"]
Älkää puiko näiden ihmisten parisuhdetta kun ette tiedä aiheesta mitään. Mä tunnen henkilöt ja tiedän Minnan olevan narsisti. Älkää mututuntumalla ruvetko spekuloimaan mitään, kun ette edes tunne heitä! Ja muuten kumma juttu, että heti arvellaan miehen olevan se oikea narsisti.
[/quote]
Mistä muka tiedät?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:59"]
[/quote]
t. Vl-nainen
[/quote]
[/quote]
Jos joku nainen kirjoittaa lehteen, että tappaminen on mielestäni oikein, ajatteletko, että kaikkien naisten mielestä on oikein tappaa?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:59"]
[/quote]
t. Vl-nainen
[/quote]
[/quote]
Jos joku nainen kirjoittaa lehteen, että tappaminen on mielestäni oikein, ajatteletko, että kaikkien naisten mielestä on oikein tappaa?
Vaikea uskoa että tekee ehkäisemätöntä seksiä mieli jos pelkää raskautta ja synnytystä kuollakseen.
No pitäkääpä omat rivinne kurissa ja tukkikaa heidän suut, etteivät levittele noita valheitaan mediassa. Täyttä paskaa varmaan tämä Minnakin puhui, kun mainitsi nykyoikeutensa fyysiseen koskemattomuuteen, jota ei siis avioliitossaan ilmeisesti ollut.
Jännä myös kun hän mainitsi, että vaikka mies haki eron, niin nainen suljettiin yhteisön ulkopuolelle. Aikamoista kaksinaismoralismia. Mutta kaipa Minna valehteli siitäkin.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:14"]Vaikea uskoa että tekee ehkäisemätöntä seksiä mieli jos pelkää raskautta ja synnytystä kuollakseen.
[/quote]
Toki niitä ihmisiä on, jotka pelkäävät tuota, mutta oletko ikinä tullut ajatelleeksi, että on myös paljon vl-naisia, jotka ovat aidosti onnellisia kaikista lapsistaan?
Täysin aivopestyä porukkaa. Noudattavat joidenkin huru-ukkojen laatimia "Jumalan" sääntöjä. Se jos mikä on Jumalanpilkkaa.
Tulee uusintana ainakin huomenna. Aikaa en muista. Tv 2.