Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB:n älä osta raketteja- kampanja: jösses!

Vierailija
29.12.2014 |

Itsekkyyden huippu! Halutaan, että ihmiset jättävät ilotulitteet kerran vuodessa ostamatta koska MUN koira! Niin että viis lasten ja aikuisten ilosta KERRAN vuodessa. On kyllä ihan sen koiran isännän/emännän vastuulla huolehtia siitä eläimestään eikä kiusata muita typerillä kielloilla. Mikä ihmisiä vaivaa? Koska suomalaisista tuli noin itsekkäitä? Muuttakaa maalle tai lappiin niin saatte elellä rauhassa eläintenne kanssa ja antakaa muiden pitää hauskaa!

Kommentit (261)

Vierailija
1/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaista ampua rahaa taivaalle.

Vierailija
2/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua risoo se järjetön roskamäärä. Mun mielestä voisi olla ihan hyvin järjestetty ilotulitus, vaikka muutamakin ympäri kaupunkia. Mutta ei, jengi ampuu miten sattuu ja omalta pihalta saa poimia kassillisen muiden roskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tasan jätä ostamatta jonkun vieraiden elukoiden takia.

Vierailija
4/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rakettien ampujat eivät kerää levittämiään roskia?

Vierailija
5/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo itsekkyys on nykyään trendi. Minäminäminä eikä kukaan muu...

Vierailija
6/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:17"]Miksi rakettien ampujat eivät kerää levittämiään roskia?
[/quote]

Miten tää nyt liittyy aiheeseen? Kiusaako ne roskatkin koiria?

Vierailija
7/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku koiranomistaja valittaa minulle raketeista, menisin tarkoituksella paukuttelemaan sen ikkunan eteen.

Vierailija
8/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt kampanjaan (onneksi), mutta kieltämättä erikoiselta kuulostaa. Eikö voitaisi yrittää joustaa, raketteja kun ammutaan vain se joka 365. päivä. Jos koira tulee oikeasti hulluksi raketeista, niin olisiko parasta viettää uusi vuosi sitten vähän syrjemmässä.

Vierailija
9/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tänä vuonna kaikkea pikku sälää niin helvetisti että saa tuttava pariskunnan poikakin koko yön ammuskella. Molemmissa omakotitalo naapureissani on koiria.

Miten ne koirat ukkosen ilmasta selviää hengissä? Silloin vasta paukkuukin...

Sairasta ruikuttamista...

Vierailija
10/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:19"]En ole törmännyt kampanjaan (onneksi), mutta kieltämättä erikoiselta kuulostaa. Eikö voitaisi yrittää joustaa, raketteja kun ammutaan vain se joka 365. päivä. Jos koira tulee oikeasti hulluksi raketeista, niin olisiko parasta viettää uusi vuosi sitten vähän syrjemmässä.
[/quote]

Samaa mieltä!

Vierailija
11/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottiverojahan noi rakettien paukuttelut niinkuin lottokin on..

Vierailija
12/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä haluta voi, mutta ei ole jonkun tuntemattoman piski mun ongelma. Koirien ehdoillako tässä pitäisi elää...voi jeesus.

Vierailija
13/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan aikaa lyhennettiin kahdeksaan tuntiin. Koska ilotulitteet kielletään kokonaan?

Vierailija
14/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikö se ilotulitteiden ostaminenkin ole itsekästä? Että mun on pakko saada ostaa raketteja vaikka koirat ja lapset pelkää. Kun MUN on pakko saada, mun on pakko, muista viis. MINÄ, MINÄ, MINÄ...

Mitä iloa niistä nyt oikeesti edes saa, vähän paukkuu ja se on siinä. Hytistään ulkona niitä paukuttamassa. Muutama loukkaantuu joka vuosi niistä ja yhteiskunnalta menee rahaa vammojen hoitamiseen. Kiusataan naapureita pommittamalla yötä päivää ja räjäyttelemällä postilaatikoita ym. viikko ennen uuttavuotta ja viikko sen jälkeen. Joka paikka on täynnä raketeista ja pommeista tullutta roskaa. Saa pelätä mitä naapurin penskat keksii kun niille lykätään raketit ja pommit ja päästetään ulos valvomatta. Ja saahan ne raketit aikaiseksi joka vuosi muutaman tulipalon.

Oikeesti koko ilotulituksen vois kieltää, ei siitä ole kuin haittaa.

Vierailija
15/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Suomea suurempaa nipottajamaata.

Vierailija
16/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:19"]Jos joku koiranomistaja valittaa minulle raketeista, menisin tarkoituksella paukuttelemaan sen ikkunan eteen.
[/quote]

Miksi? Mitä pahaa se koira on sulle tehnyt, vaikka omistaja olisikin loukannut sua moisella valituksella

Vierailija
17/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:21"]Ainahan sitä haluta voi, mutta ei ole jonkun tuntemattoman piski mun ongelma. Koirien ehdoillako tässä pitäisi elää...voi jeesus.
[/quote]

Niin ne kuvittelee ihmisten tekevän :D

Vierailija
18/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpaskasta saadaan nauttia ympäri vuoden, nyt on kyse kuitenkin vain yhdestä illasta/yöstä..Me ainakin ammutaan raketteja lasten iloksi hyvällä omallatunnolla, ollaan selvinpäin ja korjaamme roskat pois.

Vierailija
19/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:21"]Johan aikaa lyhennettiin kahdeksaan tuntiin. Koska ilotulitteet kielletään kokonaan?
[/quote]

Toivotaan, että pian

Vierailija
20/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kaveri liittyi tuohon kampanjaan. Laittoi sitten lapsensa soittamaan mulle,  että meidän kummeina pitää ostaa lapselle raketteja... Joo, alaikäiselle. Mistä lähtien kummin velvollisuus on kantaa raketteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä