Nainen, minkälaisista kanssasisaristasi et pidä?
Minä en voi sietää selkäänpuukottajanaisia enkä sellaisia, jotka vikittelevät joko kännipäissään tai selvinpäinkin toisten naisten miehiä.
Kommentit (117)
Töissä on tullut vastaan uhriutujia. Normaalien työtehtävien teko on ylivoimaista ja siitä pitäisi pitäisi saada suorastaan palkinto, mistään ei saa heitä kritisoida ja kaikki mahdollinen työ sälytetään toisten niskoille. Jatkuva valitus koko ajan kuuluu siitä kuinka heillä on rankkaa ja siitä kuinka kerran "antoi" työkaverin pitää lomaa syyskuussa, koska enhän minä nyt sitä tarvi. Lisäksi juoruilijat ärsyttää, mutta ei yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ns. hovia ja hierarkiaa rakentavat draamamehiläiset ovat vastenmielisimpiä.
Saavat ensin kaikki miehet syömään kädestään, ja sitten käskevät heidät jonkun miehen/naisen kimppuun josta eivät pidä. Eivät hyväksy kuin täydellisen nöyryyden jokaiselta, tai muuten pikkusormea liikuttamalla ohjaavat kaikki hänen kimppuunsa. Olivat varmaan edellisessä elämässä kuningattaria tai jotakin, se mieletön vallanhimo on heillä hurjaa. Draamamehiläisen täytyy saada aina koko yhteisö "näppeihinsä", kurinsa alle. Yksinään saattavat olla jopa mielenkiintoista seuraa, mutta ryhmässä tekevät hirveää jälkeä.
Sama, olen ollut näiden uhrina pariinkin otteeseen, ja ihan vain siksi, kun en lähtenyt kuvioon mukaan vaan huolehdin omista asioistani. Erikoista naistyypillistä vallankäyttöä, joka ei johda mihinkään muuhun kuin mielipahaan.
Erityisesti minua kiinnostaisi, miksi miehet lähtevät tällaisten draamattarien hyppyytettäväksi? Onko mukana toive seksistä, vai mikä voi motivoida siihen, että lähdetään rakkikoirina muiden kimppuun, kun kuningatar käskee? Tuntemani queen beet eivät ole olleet edes mitenkään kuumia/kauniita, että sillka seksuaalinen vetovoima veisi näiltä miehiltä järjen.
En pidä ilkeistä, liian ylpeistä, itsekkäistä tai muuten ikävistä. Tai sellaisista jotka puhuvat niin paljon, ettei toinen saa suuvuoroa. Myös sellaiset ärsyttävät jotka ajattelevat asioita vaan omasta näkökulmastaan. Tosin tätä pätee kaikkiin ihmisiin ja ajattelen kaikista samoin ja samat kriteerit oli sitten nainen tai mies tai vaikka trans.
Niitä, jotka piiloutuvat sukupuolen taakse eli joille ei saa sanoa mitään poikkipuolista tai kyseenalaistaa mitään, koska ”naisten täytyy pitää yhtä”.
Eli niitä jotka käyttää feminismiä väärin, ja heiluttaa naisviha-korttia jos ei ole aina heidän puolellaan hyssyttelemässä ja olemassa kaikesta samaa mieltä.
Toinen on sitten ne oikeat naisvihaajanaiset eli ne jotka inhoavat omaa sukupuoltaan, joiden mielestä tyttölapset on hankalia, nainen naiselle susi eli näkee toiset naiset uhkana jne.
Ylipäätään ne, joille sukupuoli on liian iso juttu eivätkä näe ihmisiä ensisijaisesti ihmisinä.
Minulla on ystäviä ulkomaillakin. Yhtenä kesälomana saimme vieraaksemme tänne Suomeen erään italialaistuttavamme, joka on todellinen herrasmies. Lähdimme, siis minä, puolisoni, italialaismies ja eräs sinkkunaistuttavani, ulos ravintolaan syömään. Sitä ei olisi pitänyt tehdä, koska kun italialaismies suuteli ystävääni ravintolassa kädelle, ei kikattelusta ja hihittelystä ollut tulla loppua. Löysin todellakin uusia piirteitä naisystävästäni.
Vierailija kirjoitti:
Lesbonaisista, jotka yrittävät tulla iskemään baarissa. Ei, en ole teikäläisiä, vaikka mittaa onkin 182 cm ja tällä hetkellä lyhyt poikatukka. N24
Auts!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystäviä ulkomaillakin. Yhtenä kesälomana saimme vieraaksemme tänne Suomeen erään italialaistuttavamme, joka on todellinen herrasmies. Lähdimme, siis minä, puolisoni, italialaismies ja eräs sinkkunaistuttavani, ulos ravintolaan syömään. Sitä ei olisi pitänyt tehdä, koska kun italialaismies suuteli ystävääni ravintolassa kädelle, ei kikattelusta ja hihittelystä ollut tulla loppua. Löysin todellakin uusia piirteitä naisystävästäni.
Ystävättäresi on lumppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en ymmärrä noita femakkoja, jotka omasta mielesttään ajavat tasa-arvoa,mutta tosiasiassa vain naisten etua. Oletteko kuulleet koskaan naisesta, joka haluaisi esimerkiksi yleisurheilussa naisten sarjat poistettaviksi? Sehän olisi sitä oikeaa tasa-arvoa, kun miehet ja naiset juoksisivat samassa sarjassa maratoonia.
Huoh. Feminismin tarkoitus on saattaa NAISTEN oikeudet samalle tasolle miesten kanssa. Ymmärrätkö? Feminismi taistelee NAISTEN oikeuksien vuoksi.
Mitkä oikeudet naisilta puuttuu, jotka miehillä on?
Vierailija kirjoitti:
Ruikuttajista, uskovaisista, luontaistuotteilla autuaaksi tulleista. Tyhmistä, siinä yhdistyvät kaikki em.
Ja sama pätee miehiin.
Ihan kuin kertoisit häiriintyneestä sukulaisestani.
Mitenkähän saudinaiset? Onkohan ne parempaa "plaatua"? M33
Sellaisista, joille vastavuoroisuus on tuntematon käsite. Heittäytyvät aina muiden autettavaksi. Draamailevat ja yhteisetkin päätökset pitäisi tehdä heidän tunteidensa perusteella.
Pokka pitää ja Hyacinth Bucket?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en ymmärrä noita femakkoja, jotka omasta mielesttään ajavat tasa-arvoa,mutta tosiasiassa vain naisten etua. Oletteko kuulleet koskaan naisesta, joka haluaisi esimerkiksi yleisurheilussa naisten sarjat poistettaviksi? Sehän olisi sitä oikeaa tasa-arvoa, kun miehet ja naiset juoksisivat samassa sarjassa maratoonia.
Huoh. Feminismin tarkoitus on saattaa NAISTEN oikeudet samalle tasolle miesten kanssa. Ymmärrätkö? Feminismi taistelee NAISTEN oikeuksien vuoksi.
Mitkä oikeudet naisilta puuttuu, jotka miehillä on?
Olla ilman yläosaa yhteissaunassa, uimarannalla ja kadulla samoin kuin miehet. Kun olet muuttanut lain niin, ettei siitä voi pahastua, niin tule takaisin ketjuun ja annan sinulle seuraavan urakan.
Tyhmä, katkera ja ilkeä on paha yhdistelmä. Mutta eniten kartan kovaäänisiä, rempseitä askartelijoita.
Sellaisia huutajia, joita tässäkin ketjussa on monia. Minulla on herkät korvat ja olen muutenkin erityisherkkä.
En pidä siitä, että heti luullaan että isken hänen ja koko maailman naiset. En ole iskemässä. Todella vaivaannuttavaa olla sellaisten kanssa, joille on koko ajan uhka.
Kuolema pukee häntä -elokuvan Madeline Ashton. Inhokkinainen: miestennielijä ja yleisen ilmapiirin myrkyttäjä.
https://i.pinimg.com/originals/ee/90/35/ee9035538647d5ca8a258081cac7143…