Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkälaisista kanssasisaristasi et pidä?

Vierailija
24.10.2021 |

Minä en voi sietää selkäänpuukottajanaisia enkä sellaisia, jotka vikittelevät joko kännipäissään tai selvinpäinkin toisten naisten miehiä.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En oo niinku muut tytöt" ja muut pickme-naiset. Miesten nuoleskelijat ja muut naiset bussin alle heittäjät.

Superwoket, kehopositiiviset (eli "sairaalloinen lihavuus on terveellistä") tai naisten kustannuksella biomiesten asiaa ajavat. Valkoisuuttaan anteeksipyytelevät ja kaikkia muita nuoleskelevat.

Minkäs sille mahtaa kun miehet sanovat: "Et ole niin kuin muut tytöt" ;)

Ja sinä uskot sen? Miehet ovat oppineet sanomaan tuon ihan jokaiselle naiselle.

On kuitenkin kätevä kommentti, koska fiksulle naiselle toimii hyvin punaisena vaatteena. Vain hölmöt uskovat tuollaiseen ainutlaatuisuudella manipulointiin.

Sinua vain harmittaa, että olet samanlainen kuin kaikki muut :(

Ei harmita yhtään etten ole kuin yksi miljoonista harhaisista pickme-naisista, jotka luulevat olevansa erityisiä. Toki teininä olin jonkin aikaa niin tyhmä.

RIP persoonallisuudellesi. Niinhän siinä usein käy, että aikuisuus tuhoaa ihmisen persoonallisuuden. On niin suuri paine kuulua joukkoon ja tulla hyväksytyksi, sopeutua työelämään, vanhemman rooliin ja kaikkea sitä tylsää aikuismassaa.

Voi hyvää päivää. Persoonallisuudelleni ei tapahtunut mitään, lakkasin vain luulemasta olevani muita naisia parempi ja korostamatta omaa erinomaisuuttani heihin verrattuna, koska se on noloa.

Ei vaan sinä ja te muut naiset luokittelitte heti erilaisen "paremmaksi". Erilainen tuossa tiesi ja sanoi, että miehet eivät pidä tytöistä, jotka ovat kuin muut naiset. Mutta minkäs teet kun olet samanlainen kuin muut.

Eli tuon "erilaisen" mielestä ja myös sinun mielestäsi muut naiset ovat keskenään samanlaisia? Ja väitätte että ette sillä kuitenkaan korosta omaa erinomaisuuttanne, koska "miehet eivät tykkää erilaisista naisista", eli määrittelette asioita miesten mielipiteiden kautta? Justiinsa.

Vierailija
82/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En oo niinku muut tytöt" ja muut pickme-naiset. Miesten nuoleskelijat ja muut naiset bussin alle heittäjät.

Superwoket, kehopositiiviset (eli "sairaalloinen lihavuus on terveellistä") tai naisten kustannuksella biomiesten asiaa ajavat. Valkoisuuttaan anteeksipyytelevät ja kaikkia muita nuoleskelevat.

Jokaiselle naiselle, joka ei ole nökyvästi sinut itsensä kanssa ja joka käy jotain aivan omaa kilpailuaan muiden naisten kanssa.

Ja jälleen kerran tytöt jotka ovat kuin muut tytöt kävivät sen kimppuun, joka ei ole kuin muut tytöt.

Kjähhähähääää.

Te miestennuolijat ja mitkälie manic pixie dream girlit olette ihan kopioita toisistanne, sehän siinä ironista onkin. "Et ole kuin muut tytöt" menee silti teille läpi niin että hulahtaa.

Ei siis mennyt vieläkään perille? Et ole niin kuin muut tytöt sanotaan niille naisille, joista miehet eivät pidä. Koeta sisäistää se. Koska mies ei voi käyttää samoja hurmaamistaitoja siihen naiseen kuin kaikkiin muihin. Hän sanoo silloin "et ole niin kuin muut tytöt" kun kikka kolmonen - 155 ovat epäonnistuneet. Eivätkä tosiaan ole kopioita toisistaan, vaan jokaisella on omat syyt olla erilainen. On todella hauskaa, miten joidenkin ihmisten on vaikeaa hyväksyä sitä, että erilaisia ihmisiä on :D

Joku miehenpuolikas sinua kerran puolittain kehaisi, ja nyt rakennat koko identiteettisi sen kehun ympärille?

Miten se on kehu? Olen rakentanut identiteettini ihan niiden asioiden kautta josta olen ollut kiinnostunut. On tullut samaa palautetta sekä ulkomaalaisilta, että kotimaisilta miehiltä. En tiedä miksi se rassaa teitä niin paljon, että joku ei ole niin kuin muut. En aio muttaa persoonaani ollakseni samanlainen kuin muut tai miellyttääkseni miehiä. Ei minun tarvitse olla samanlainen kuin muut, minun ei tarvitse miellyttää muita ihmisiä, ei naisia, eikä miehiä.  Olen erilainen kuin muut naiset ja sen kanssa on vain elettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aggressiiviset, alkoholiongelmaiset naiset: ovat monesti pahempia kuin vastaavat miehet. Kun he saavat aikaan hysteerisen kohtauksen, en ihmettele yhtään, jos mies joutuu täräyttämään tällaisen naisen hiljaiseksi. Piste.

Onko tosiaan näin?

Vierailija
84/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju, jossa naiset teurastavat toisiaan <3

Vierailija
85/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle naiselle, joka ei ole nökyvästi sinut itsensä kanssa ja joka käy jotain aivan omaa kilpailuaan muiden naisten kanssa.

Ja jälleen kerran tytöt jotka ovat kuin muut tytöt kävivät sen kimppuun, joka ei ole kuin muut tytöt.

Kjähhähähääää.

Te miestennuolijat ja mitkälie manic pixie dream girlit olette ihan kopioita toisistanne, sehän siinä ironista onkin. "Et ole kuin muut tytöt" menee silti teille läpi niin että hulahtaa.

Ei siis mennyt vieläkään perille? Et ole niin kuin muut tytöt sanotaan niille naisille, joista miehet eivät pidä. Koeta sisäistää se. Koska mies ei voi käyttää samoja hurmaamistaitoja siihen naiseen kuin kaikkiin muihin. Hän sanoo silloin "et ole niin kuin muut tytöt" kun kikka kolmonen - 155 ovat epäonnistuneet. Eivätkä tosiaan ole kopioita toisistaan, vaan jokaisella on omat syyt olla erilainen. On todella hauskaa, miten joidenkin ihmisten on vaikeaa hyväksyä sitä, että erilaisia ihmisiä on :D

Joku miehenpuolikas sinua kerran puolittain kehaisi, ja nyt rakennat koko identiteettisi sen kehun ympärille?

Miten se on kehu? Olen rakentanut identiteettini ihan niiden asioiden kautta josta olen ollut kiinnostunut. On tullut samaa palautetta sekä ulkomaalaisilta, että kotimaisilta miehiltä. En tiedä miksi se rassaa teitä niin paljon, että joku ei ole niin kuin muut. En aio muttaa persoonaani ollakseni samanlainen kuin muut tai miellyttääkseni miehiä. Ei minun tarvitse olla samanlainen kuin muut, minun ei tarvitse miellyttää muita ihmisiä, ei naisia, eikä miehiä.  Olen erilainen kuin muut naiset ja sen kanssa on vain elettävä.

Sivusta: Mitkä ovat nämä asiat, joista olet kiinnostunut, ja jotka erottavat sinut muista naisista kotimaisten ja ulkomaisten miesten palautteen mukaan? 

Vierailija
86/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy kyllä tunnustaa että minulla on enemmän mies- kuin naiskavereita. Miehet on niin paljon reilumpia ja suorempia, mutkattomampia luonteita. Niiden kanssa on helpompaa.

Vierailija
87/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju, jossa naiset teurastavat toisiaan <3

: D nyt jaksaa taas oikeassa elämässä olla vähän mukava 

Vierailija
88/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aggressiiviset, alkoholiongelmaiset naiset: ovat monesti pahempia kuin vastaavat miehet. Kun he saavat aikaan hysteerisen kohtauksen, en ihmettele yhtään, jos mies joutuu täräyttämään tällaisen naisen hiljaiseksi. Piste.

Onko tosiaan näin?

On. Naapuriasunnossa asui avopari, joista nainen oli alkoholisti. Usein, kun mies tuli kotiin töistä, oli nainen juonut itsensä pöydän alle. Ja sitten alkoi melkein joka kerta tappelu. "Missä sä oot taas ollu ku et tullu heti kotiin töistä?! Sä kävit taatusti panemassa sitä, sitä ja sitäkin akkaa!!! V*tun gigolo!!!" No, häätö tuli aikanaan - ja nimenomaan sen naisen takia. Mies oli rauhallinen.

Vierailija
89/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun täytyy kyllä tunnustaa että minulla on enemmän mies- kuin naiskavereita. Miehet on niin paljon reilumpia ja suorempia, mutkattomampia luonteita. Niiden kanssa on helpompaa.

Eikä miesten kanssa ikinä ajaudu tämänkaltaisiin keskusteluihin; hei pena, millaisista kanssaveljistäsi sinä et pidä :D

Vierailija
90/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset naiset, jotka joka välissä toitottavat, että minähän en ole mikään feministi, ja yrittävät puolustaa miehiä kaikissa keskusteluissa. Silloinkin, kun miehet käyttäytyvät naurettavan huonosti ja haukkuvat kaikki naiset maan rakoon. 

Ja erityisesti ne, jotka sanovat toisia naisia feminatseiksi. 

Kehopositiivisuuden vihaajat, jotka eivät suostu yhtään työstämään omaa suhdettaan kehoihin, omaan tai muiden, tai laihdutuskulttuuriin. Näille naisille hoikkuus voi olla niin tärkeää, että ei-hoikka nainen on heidän mielestään huono ihminen. He mielellään kirjoittelevat täällä siitä, miten kauheaa on kun Suomessa on niin paljon lihavia naisia/miehiä ja miten terveitä ja nättejä he itse ovat.

Epävarmuudestahan tuo varmaan pohjimmiltaan kumpuaa, haetaan omalla ulkonäöllä ja itsekurilla hyväksyntää miehiltä ja samanhenkisiltä naisilta. Oikeasti itsevarmat naiset eivät tee hoikkuudesta elämän tarkoitusta. 

Vierailija
91/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset naiset, jotka joka välissä toitottavat, että minähän en ole mikään feministi, ja yrittävät puolustaa miehiä kaikissa keskusteluissa. Silloinkin, kun miehet käyttäytyvät naurettavan huonosti ja haukkuvat kaikki naiset maan rakoon. 

Kehopositiivisuuden vihaajat, jotka eivät suostu yhtään työstämään omaa suhdettaan kehoihin, omaan tai muiden, tai laihdutuskulttuuriin. Näille naisille hoikkuus voi olla niin tärkeää, että ei-hoikka nainen on heidän mielestään huono ihminen. He mielellään kirjoittelevat täällä siitä, miten kauheaa on kun Suomessa on niin paljon lihavia naisia/miehiä ja miten terveitä ja nättejä he itse ovat.

Epävarmuudestahan tuo varmaan pohjimmiltaan kumpuaa, haetaan omalla ulkonäöllä ja itsekurilla hyväksyntää miehiltä ja samanhenkisiltä naisilta. Oikeasti itsevarmat naiset eivät tee hoikkuudesta elämän tarkoitusta. 

Mistä sinä kuvittelet tietäväsi kumpaa sukupuolta anonyymi kirjoittelija on? Oletko jotenkin harhainen?

Vierailija
92/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan näin?

On. Naapuriasunnossa asui avopari, joista nainen oli alkoholisti. Usein, kun mies tuli kotiin töistä, oli nainen juonut itsensä pöydän alle. Ja sitten alkoi melkein joka kerta tappelu. "Missä sä oot taas ollu ku et tullu heti kotiin töistä?! Sä kävit taatusti panemassa sitä, sitä ja sitäkin akkaa!!! V*tun gigolo!!!" No, häätö tuli aikanaan - ja nimenomaan sen naisen takia. Mies oli rauhallinen.

Paiskoiko nainen tavaroita seinille?

Vierailija
93/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ns. hovia ja hierarkiaa rakentavat draamamehiläiset ovat vastenmielisimpiä.

Saavat ensin kaikki miehet syömään kädestään, ja sitten käskevät heidät jonkun miehen/naisen kimppuun josta eivät pidä. Eivät hyväksy kuin täydellisen nöyryyden jokaiselta, tai muuten pikkusormea liikuttamalla ohjaavat kaikki hänen kimppuunsa. Olivat varmaan edellisessä elämässä kuningattaria tai jotakin, se mieletön vallanhimo on heillä hurjaa. Draamamehiläisen täytyy saada aina koko yhteisö "näppeihinsä", kurinsa alle. Yksinään saattavat olla jopa mielenkiintoista seuraa, mutta ryhmässä tekevät hirveää jälkeä.

Vierailija
94/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysterroristit, jotka ovat hirveän huolissaan toisten ihmisten tekemisistä, tyyliin "olipa kauheaa kun näin marketissa perheen, joka osti kermaa ja lihaa!" 

Ja se tyyppi, joka oli jossain kaveriporukan kanssa mökillä tms. ja teki tänne valitusketjun, miten epäterveellisesti kaikki söivät siellä ja miten hänen piti syödä omia eväitä, kun mitään terveellistä ei ollut tarjolla. 

Säälittäviähän nämä ovat, mutta en jaksaisi olla itse tuollaisen ihmisen kanssa tekemisissä. 

Vierailija
95/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä miesten kanssa ikinä ajaudu tämänkaltaisiin keskusteluihin; hei pena, millaisista kanssaveljistäsi sinä et pidä :D

Miehet puhuvat ihan koko ajan millaisista miehistä eivät pidä. Jos mies ei mainitse sukupuolta kun haukkuu muita hän haukkuu nimenomaan muita miehiä. Naisia mies haukkuu sitten ihan omilla sanoilla.

Vierailija
96/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä kuvittelet tietäväsi kumpaa sukupuolta anonyymi kirjoittelija on? Oletko jotenkin harhainen?

Kyllä ne yleensä mainitsevat, että ovat naisia. Aika harvassa täällä on ketjut, joissa kaikki olisivat oikeasti niin anonyymejä, ettei sukupuoli tule esille. Ehkä joku leffa- ja musiikkiketjut ovat sellaisia. 

Vierailija
97/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveysterroristit, jotka ovat hirveän huolissaan toisten ihmisten tekemisistä, tyyliin "olipa kauheaa kun näin marketissa perheen, joka osti kermaa ja lihaa!" 

Ja se tyyppi, joka oli jossain kaveriporukan kanssa mökillä tms. ja teki tänne valitusketjun, miten epäterveellisesti kaikki söivät siellä ja miten hänen piti syödä omia eväitä, kun mitään terveellistä ei ollut tarjolla. 

Säälittäviähän nämä ovat, mutta en jaksaisi olla itse tuollaisen ihmisen kanssa tekemisissä. 

Samaa mieltä. Hyvin kirjoitettu.

Vierailija
98/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kjähhähähääää.

Voi nyt sinua reppanaa, ole vain erilainen. Ihan rauhassa. Ole ihan niin erilainen kuin vain osaat ja haluat. Kukaan ei odota eikä halua sinun olevan "samanlainen", "kuin muut" (mitä tämä muka edes tarkoittaa? Sinä yksin olet erilainen kuin kaikki muut maailman naiset, jotka ovat "samanlaisia") Loit tuon vaatimuksen ihan itse omassa päässäsi ja nyt taistelet mielikuvitustuulimyllyjä vastaan ymmärtämättä mitään mitä tähän ketjuun on kirjoitettu.

Vierailija
99/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimittävistä kikattelijoista.

Vierailija
100/117 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernaiset.

"Miten voi muut naiset olla niin laiskoja, kun minä nousen joka aamu klo 4:30 että ehdin vielä treenata ennen lasten herättämistä. Illalla teen vielä 45 minuuttia kuntotreeniä, teen kaikki ruoat alusta asti itse, siivoan joka päivä, sisustan hienosti, huolehdin ulkonäöstä, vien lapsia harrastuksiin, hoidan lemmikkejä, harrastan säännöllisesti seksiä  miehen kanssa" jne. jne. jne.

Eikös sille Supermarjollekin käynyt lopulta niin, että tuli sairaaksi kun piti olla aina niin täydellinen? Ei tuommoista kukaan loputtomiin jaksa. Ikävä kyllä suorittajakulttuuri on sellaista, että ihmistä ihaillaan jos se jaksaa tehdä samalla kertaa kaiken. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän