Mikä tekstiviesti tulee tuntemattomasta numerosta?
Tyttäreni puhelimeen on tullut kaksi tekstiviestìä, joissa on ollut vain yksi kiŕjain. Lähettäjän kohdalla lukee tuntematon, eli edes numeroa ei näy. Yritin vastata viestiin, mutta sitten tuli virheilmoitus, ettei viestiin voi vastata. Mitä nämä viestit voivat olla?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:51"]
salainen numero ei näy
[/quote]
Miksi nämä alapeukut tälle?
Koska salainen numero ei todellakaan näy.
[/quote]Näkyy tekstareissa
Mulle tuli äsken I ja F tuli 23.12...saunalahti täälläkin..outoa
Minulle tuli äsken kyseinen F-viesti myös ...
Mulla tullu myös joulukuussa f ja äsken i? Saunalahti liittymänä
Sain viestin "incorrect message format". Lähettäjä "tuntematon". Iphone 6, Saunalahden liittymä. Toistaiseksi Saunalahti näyttäisi olevan kaikilla yhteinen tekijä..
Mulla tuli 23.12. klo 22.31 kirjain F ja tänään 1.2. klo 1.41 Kirjain I. Saunalahden liittymä mullakin.
Itsellekin tuli 6.1 tuntemattomasta viesti, jossa pelkästään kirjain I.
Ilmeisesti sähköpostin kautta voi lähettää tekstiviestejä tuntemattomasta numerosta, muuten täysi mysteeri.
Liittymä Elisa.
Minulle tuli myös joulukuussa I ja nyt huhtikuussa F. Elisan liittymä. Tietääkö joku mitä nämä viestit ovat?
Itsellä myös joulunaikoihin tuli sama F ja tuntemattomasta numerosta. Sama liittymä kuin muillakin täällä. Tietääkö kukaan tästä mitään?
Minulle tuli eilen tämä F ja löysin tämän vanhan ketjun. Selvisikö asia koskaan?
Mulla tuli tällänen ensimmäistä kertaa ja nyt koettanu selvitellä mikä on homman nimi..Sattu löytyy tää keskustelu ni toivottavast tää aikanaa ratkennu jo..
Olisiko kyse jostain tälläisestä?
Jos lähettävän liittymän numero on salainen, se näkyy kuitenkin aina tekstiviesteissä. Eli jos haluatte numeron säilyvän salaisena, älkää lähettäkä tekstareita.
Miksi ihmeessä yritätte vastata tämmöisiin omituisiin viesteihin? Meinaatteko että joulupukki tai pääsiäispupu sieltä tekstailee ja menetätte lottovoiton, jos ette vastaa? Roskiin ja äkkiä.
Sain juuri tällaisen tekstiviestin. Tuntematon ja pelkkä "F". EI linkkejä, poistin viestin. SaunalahtiElisan liittymä.
Mulla kirjain I