Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisista, jotka antavat miehelleen vain kerran viikossa?

Vierailija
12.01.2015 |

Lauantaina saunan jälkeen.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet naisista, jotka ajattelevat, että miehet ottavat naiset vaan antavat?

Vierailija
2/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitäkö ajattelen vaimoni seksihaluista? Ajattelen, että häntä ei ole petipuuhat koskaan oikein kiinnostaneet. On oltu yhdesä jo toistakymmentä vuotta, ja silti estoja on vieläkin suorastaan masentavan paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää toi antaminen käsite. Jos mies puhuisi minulle kerrankin, että annatko, niin en "antaisi" enää ikinä. Sama on, että saanko.

Vierailija
4/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ennen saunaa niin pääsee sitten pesemään roiskeet pois.

Vierailija
5/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet miehistä, jotka antavat naisilleen vain kerran kahdessa kuukaudessa ja senkin ilman orgasmia ?

Vierailija
6/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko? Kauhee jakorasia

7/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Pitäiskö?

Vierailija
8/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista naisista tulee mieleen kateellinen, keski-ikäinen, lihava ja kulahtanut nainen joka kuitenkin vaatii mieheltään kuuta taivaalta. Painostaa ja kiristää miestä seksillä ja kerran viikossa suostuu "antamaan".

Todella hirveää olisi olla miehenä tuollaisessa parisuhteessa. Tätä palstaa lukiessani olen tullut vain entistä varmemmaksi siitä, että tuollaisia naisia oikeasti on olemassa. Seksin ei kuulu olla yksipuolista tai "antamista", vaan seksi lähes väistämättä parantaa parisuhdetta ja vahvistaa osapuolien välistä tunnesidettä. Seksi on mielestäni yksi keino pitää parisuhde kunnossa, aivan kuin on esim. toisen huomioiminen päivittäin.

Minä olen vasta parikymppinen erittäin seksuaalinen nuori nainen, joten voi olla vaikeaa samaistua vanhempiin, lapsia omaaviin naisiin. Silti pyrin siihen, ettei minusta ikinä tule sellaista pirttihirmua. Nykyään seksiä on 3-6x viikossa ja toivon, että tuo luku tulee pysymään samassa myös 20-30 vuodenkin päästä. Seksi parisuhteessa on tunnetasolla ihanaa: joka kerta seksin jälkeen mietin, miten paljon rakastankaan omaa miestäni. Meillä seksin lisäksi toimii myös kaikki muu, joten aktiivinen ja tyydyttävä seksielämä on vain piste ii:n päälle ja tuo meitä entistä lähemmäksi toisiamme.

Vierailija
9/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään heterosuhteista. Eivät toimi.

Vierailija
10/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, naisena lähinnä mietin millaiselle miehelle/millaisessa suhteessa annetaan vain kerran viikossa. Meillä on vähentynyt seksi aika radikaalisti nyt raskausaikana, juurikin tuohon yhteen kertaan viikossa. Vähän sääliksi käy miestä, kun hänellä kyllä riittäisi haluja entiseen tapaan mutta ei kuitenkaan halua 'väkisin panna' samalla kun parahtelen kivusta tai koitan pidätellä oksennusta. Täytyy vain toivoa, että tilanne kohenisi raskauden jälkeen.
.
Eikait se väärin ole vain kerran viikossa harrastella, jos se kummallekin on riittävästi ja kumpikin on tyytyväinen. Joku fiksu joskus sanoi, että seksi on vain 10% parisuhteesta silloin kun homma toimii ja 90% silloin kun ei toimi.

Vierailija
11/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittävä määrä pitämään mies suurin piirein tyytyväisenä. 

Vierailija
12/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:18"]

Eli mitäkö ajattelen vaimoni seksihaluista? Ajattelen, että häntä ei ole petipuuhat koskaan oikein kiinnostaneet. On oltu yhdesä jo toistakymmentä vuotta, ja silti estoja on vieläkin suorastaan masentavan paljon.

[/quote]

Oletteko yhdessä käyneet asioita läpi? Rauhallisesti syyttämättä... Tuskin, kun tätäkin tekstiä lukee.

Vierailija
13/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään kerran viikossa seksiä.

Vierailija
14/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että sellainen nainen ei ole varmaan koskaan saanut hyvää seksiä. Todella monet miehet ovat ihan surkeita sängyssä ja valitettavasti on enemmän miehen taidoista kiinni onko seksi hyvää vai ei.

Itse olen 37-vuotias, viisi 1-13-vuotiasta lasta eikä tosiaankaan ole halut aina ihan korkeimmillaan. Siltikin mieheni onnistuu aina houkuttelemaan seksiä harrastamaan, koska se nyt vaan tuntuu aivan mielettömän hyvälle.

Vierailija
15/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi seksielämä ja mies juo kauniiksi.

Vierailija
16/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mienet lähes luonnostaan opetetaan hyväksymään seksuaalisuutensa, mutta naisten pitää olla neitsyeitä. Ei ihme jos jälkimmäisillä on eri näkemys. Ja sitten miehet vielä marmattavat että missä vika.

17/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksiä ja rakastelua ei ensinnäkään pitäis aikatauluttaa, toisekseen laskea kertoa ja kolmanneksi sen pitäisi olla sellaista, että molemmat haluavat sitä pakavasti ja vaatteita riipovasti. Se ei saa olla suoritus, velvollisuus tai vallankäytön väline.

Himoa.

Himoa sen pitää olla. Halua. Tuottaa toiselle mielihyvää ja hyvä olo.

Vierailija
18/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:18"]

[/quote]

Oletteko yhdessä käyneet asioita läpi? Rauhallisesti syyttämättä... Tuskin, kun tätäkin tekstiä lukee.

[/quote]On käyty läpi lukuisia kertoja, syyttämättä ja syyttämällä. Vaimolle seksi on ollut alusta asti vallankäytön väline. Itse taas olen ollut liian lepsu ja tyytynyt liian vähään. Mutta en aio tyytyä enää. Ansaitsen enemmän.

Vierailija
19/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillon huono mies.

Vierailija
20/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin vaikka joka päivä ja monta kertaa, mutta mies haluaa vain 1-2 krt/vko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi