Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaalloisen lihava ja hoikka pariskuntana

Vierailija
29.12.2014 |

Tosi usein näkee pariskuntia, joista toinen on todella todella (sairaalloisen) liikalihava, ja toinen taas saattaa olla varsin hoikka, jopa urheilullinen. Monesti olen miettinyt, miten voi olla pariskunnalla keskenään niin erilainen elämäntyyli? Siis kärjistettynä; toinen syö terveellisesti ja liikkuu, toinen ei liiku ollenkaan ja mättää roskaa... Itse olen ihan normaalipainoinen, enkä voisi kuvitella sairaalloisen ylipainoista puolisokseni.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
62/70 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:45"]Mä syön paljon. Isoja annoksia tavan kotiruokaa. Minun bmi 22. Säännölliset ruokailut eikä ylimääräisiä välipaloja. Napostelu lihottaa.
[/quote]

Kulutuksesikin on isompaa. Saahan sitä syödä vaikka ämpärillisen jos kuluttaa. Eihän se määrästä vaan kulutuksesta.
[/quote]

Olen kotona lasten kanssa. En juuri liiku. En kuluta juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee näin: Minä olen ylipainoinen (en sairaaloisen) Harrastan liikuntaa 4-6xvko, mutta syön aikapaljon herkkuja normaali ruuan lisäksi varsinkin ennen menkkoja ja niiden aikana.

Mies on laiha (huomiota herättävän) ei harrasta liikuntaa ollenkaan. Syö kerran päiuvässä max. 2kertaa yleensä aika epäterveelisesti esim. leipää ja keksejä/sipsejä.

Jos lopettaisin liikunnan olisin sairaaloisen ylipainoinen, jos herkut, niin hoikka.

Jos mies alkais syödä normaalisti olisi normaalipainoinen, jos söis niin, kuin nyt, mutta 3-4 kertaa päivässä olisi lihava.

Vierailija
64/70 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla hoikka ja urheilullinen, mutta silti muutoin huonotasoinen, esim. nössömäinen ja tossukka. Tällöin hänkin joutuu tyytymään lihavaan puolisoon, koska ei saa sellaista naista jonka oikeasti haluaisi.

Vierailija
65/70 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q

Vierailija
66/70 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:40"]Jos normaalilla kotiruualla lihoo, niin mistä johtuu että ihmiset on tänä päivänä huomattavasti lihavampia kuin vaikka 30v sitten. Jos siis yleistynyt roskaruuan syönti, jättimäiset sipsi- ja karkkipussit yms ei vaikuta asiaan, niin mistä hemmetistä tuo johtuu??? [/quote] Mutta nämähän syö hirveitä määriä sitä kotiruokaa, siihen nähden kun ne ei kuluta (istumatyö tms.)... Monta leipää, vähintään kahdesti lämmintä ruokaa jne jne. Sit itketään sitä 30 kg ylipainoa! [/quote] Niinpä. Syövät siis määrällisesti ja kerrallisesti hirveitä määriä kulutukseensa nähden. Ja tajuaahan tuon tyhmempikin, että näin, jos ylipainoa on kymmeniä kiloja.

[/quote]

No niinhän nuo itsekin sanoo että syövät liikaa koulutukseensa nähden, ja liian isoja annoksia. Kyse olikin siitä etteivät kaikki lihavat ole lihoneet roskalla, vaan ihan normaalilla ruualla. Kun syövät sitä liikaa.

Vierailija
67/70 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettäväisi, jos itse olisin ylipainoinen ja mieheni joku himourheilija...

Vierailija
68/70 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 10:38"]

Ja taas näitä kliseitä ja yleistyksiä. Mummuni on ollut koko aikuisikänsä lihava. Edesmennyt pappani oli hoikka. Mummuni ei todellakaan koskaan " mättänyt roskaruokaa ja sipsejä", vaan ihan samaa kotiruokaa söivät molemmat, pappa paljon isommat määrät vain, ja silti pysyi hoikkana. Mummu ei ole myöskään makean perään. Jotkut ihmiset nyt vain lihovat paljon helpommin kuin toiset, onko se tosiaan niin mahdoton ymmärtää? Lihavakin ihminen voi olla liikunnallinen ja täysin terve. Mummuni on nyt 82- vuotias, liikkuu edelleen, kävelee, pyöräilee, siivoaa itse sekä kotona että mökillä, marjastaa ja sienestää.... Joten älä sinä ap puhu asiasta josta et mitään tiedä. Taidat olla aika nuori, villi veikkaus... ;-)

[/quote]

Yhyy tätä pahaa mieltä!!

Vierailija
69/70 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:57"]Meillä se menee näin: Minä olen ylipainoinen (en sairaaloisen) Harrastan liikuntaa 4-6xvko, mutta syön aikapaljon herkkuja normaali ruuan lisäksi varsinkin ennen menkkoja ja niiden aikana.

Mies on laiha (huomiota herättävän) ei harrasta liikuntaa ollenkaan. Syö kerran päiuvässä max. 2kertaa yleensä aika epäterveelisesti esim. leipää ja keksejä/sipsejä.

Jos lopettaisin liikunnan olisin sairaaloisen ylipainoinen, jos herkut, niin hoikka.

Jos mies alkais syödä normaalisti olisi normaalipainoinen, jos söis niin, kuin nyt, mutta 3-4 kertaa päivässä olisi lihava.
[/quote]
Itse syön tavallista kotiruokaa ja paljon herkkuja. Jotain hyvää kahvin kanssa olisi kiva saada joka päivä :/ keksipaketti menee päivässä, suklaata normaalisti pari levyä viikossa ja lisäksi muita herkkuja. Minulla ja miehelläni on se ero, että hänelle tulee paljon nopeammin stoppi herkuissa vastaan. Itse voisin kauhua puoli pussia sipsiä kerralla ja syödä melkein keralla suklaalevyn. Vielä olemme kuitenkin normaalipainoisia, minä 163/54 ja mies noin 174 ja paino päälle 70. Harrastan liikuntaa säännöllisen epäsäännöllisesti 0-5 kertaa viikossa. Yleensä minulla ei paino nouse, mutta turvottaa ja selluliittiä älyttömästi. Viime aikoina paino noussut pari kiloa.

Vierailija
70/70 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää jo nyt, kun olen lievästi ylipainoinen ja mies normaalipainoinen.