Mitkä jutut seksissä tuli sulle yllätyksenä
ja mitkä olit osannut kuvitella etukäteen, kun ekan kerran aloit harrastaa seksiä?
Kommentit (190)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:53"]
ja mitkä olit osannut kuvitella etukäteen, kun ekan kerran aloit harrastaa seksiä?
[/quote]
no se, että penetraatio ei ihan oikeasti tunnu yhtään miltään. Emättimessä ei ole tuntoaistia ja mitään g-pistettä ei oikeasti ole. Jouduin opettamaan miehelleni, ettei esileikissä tökkisi sormillaan emättimeen, kun se ei yksinkertaisesti tunnu miltään, paitsi ärsyttävältä. Olimme mieheni kanssa toisillemme ekat seksikumppanit, 27-vuotiaina. Mies oli seurusteluumme asti kuvitellut, että naiset nauttivat tökkimisestä ja siitä, että mies tulee naamalle. Hän toisaalta luuli vielä 30-vuotiaana, että naiset pissaavat emättimestä.
[/quote]
No kyllä vaan g-piste on! Ei muuten voisi saada orgasmia yhdynnässä. Helpoiten saan sen ratsastamalla, kun saan oikein huolella ja haluamallani tavalla kihnuttaa pimpsaani miehen kalulla. NAM! :)
[/quote]
Voihan se nautinto tulla muustakin kojdasta kuin jostain pisteestä. G-piste on osa klitorista, mutta tuntevia kohtia on muuallakin emättimessä.
Sitäkö varten pikkuhousunsuojat on keksitty :o ?
Eniten yllätti se että miten erilaisia naiset ovat sängyssä. Jotkut ei nauti paljon mitään ja koko seksi on lähes yhdentekevää. Toinen nauttii ja halukas muttei päästä pienintäkään ääntä edes orgasmin hetkellä. Joku, tai aika suuri osa, saa orgasmin pelkästään klitorista stimuloimalla. Yksi ei halunnut että häntä nuollaan kun ei kuulemma tykkää. Pimpsa oli kyllä kaunis ja posliini, kuin luotu nuoltavaksi. Yhdynnässä hän kyllä sai ja vääntyi ihan kaarelle orgasmin hetkellä, siis niin että pää, hartiat ja jalkapohjat otti enää patjaan kiinni.
Muuan vanhempi nainen huusi herrajumalaa kun sitä pani. Vähän erehtyi henkilöstä mutta ei se mitään.. Nykyisen kanssa lerpahti ekakerralla meisseli kun se piti niin kovaa ääntä. Oikeesti. Myöhemmin tajusin että hän saa orgasmeja peränjälkeen ja on ihan "pihalla" nautinnosta. Hän on saanut orkun myös nännejä nuolemalla.. Tätä ei heti vaihdeta. T: M49
N
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:23"]
Tuo mällien valuminen.. Mikä olikin aika kivaa sitten kun siihen tottui. ;) Se ettei seksi ookkaan sitä läpi yön kieriskelemistä ja RAKASTELUA mitä romanttiset elokuvat näyttää. Että kaikki miehet ei ajattele seksiä 24/7 ja ole aina valmiita siihen. Fyysinen rajallisuus. Ne monimutkaisimmat asennot ei tosiaan välttämättä lisää nautintoa vaan toisnpäin. Esim lyhyenä naisena päällä ratsastaminen pehmeässä sängyssä on mahdoton tehtävä. Ja se että lapsen synnyttyä ei ole aikaa eikä halua. Ennen ajattelin että aikaa löytyy aina, ja että haluan kuin ennekin.
[/quote]
Mä en ymmärrä mikä tuossa on vaikeaa?
[/quote]
Liian lihava mies. Olen lyhyt, ja kokemuksesta tiedän.
Yllätys oli että naisenkin (minun!) orkkujen määrä on rajattu ja ne heikkenevät toistosta, tämä tosin selvisi masturboidessa ennen yhdyntäaikoja. Toinen yllätys oli se, etten nauti rintojen käsittelystä, ei se haittaakaan, muttei kiihota. Tämä oli pitkään harmituksen aihe, koin olevani huonompi.
Yllätys oli sekin, etten saa orkkua pelkällä yhdynnällä, sormia tai suuseksiä tarvitaan. Hetken aikaa tunsin tästäkin alemmuutta, kunnes opin että varsin suurella osalla naisia on sama. Niin ja myös se yllätti, ettei seksi kestäkään tuntia ja ennen kaikkea se, että minä en halua sen kestävän tuntia (puhumattakaan monesta tunnista).
Orgasmien erilaisuus, joskus ovat ihan plääh, enimmäkseen ihan ok ja joskus pääsee nirvanaan puoleksi minuutiksi. Se oli myös yllätys ettei yhdyntä tunnu paljon miltään, kunnes opin että homma toimii minulla niin, että hankin ensin orkun esileikin aikana ja sitten pannaan samantien, jolloin se tuntuu ihanalta.
Myöhemminkin on tullut yllätyksiä. Eka poikaystävä oli itseäni 7 vuotta vanhempi ja hyvin kokenut, vasta paljon myöhemmin tajusin ettei olekaan itsestäänselvyys että seksikumppani on taitava ja osaa tuottaa nautintoa. Muistan vieläkin kuinka hämmästyin kun oli mies, joka alkoi tökkiä sormeaan emättimeen, ihmettelin monta sekuntia miksi se noin tekee.
Pettymys taas on ollut se, kuinka vaikea on saada miehiä ymmärtämään, että seksi tosiaankin alkaa jo siellä marketin kassajonossa eikä vasta sängyssä. Monet taitavatkin seksikumppanit ovat olleet uskossa, että esileikki tarkoittaa rintojen ja alapään koskettelua. Siitä huolimatta että olen todellakin avannut suuni ja sanonut kuinka minut saa parhaiten kiihottumaan huomioinnilla, peruskohteliaisuuksilla, pienillä kosketuksilla esim niskaan, merkityksellisillä katseilla silmiin.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 20:28"]
2. Ensin neuvot, opetat ja kerrot miehelle, mistä nautit ja miten hänen toivot tekevän. Seuraavalla kerralla saat huomata, ettei mies muista mitään. Taas mies hieroo klitorista kuiviltaan. Taas mies luulee, että nainen nauttii pupuvauhdista.
3. Kun mies saa orgasmin, häntä alkaa heti sen jälkeen nukuttaa. Naisena toivoisin, että seksi jatkuisi vielä. Että mies antaisin minunkin velä nauttia. Olen pyytänyt ihan suoraa, että voisiko mies nuolla mua. Ei voi, kun väsyttää. Olen tullut lopputulokseen, että jos haluan seksin vielä jatkuvan, en saa päästää miestä loppuun saakka. Tästä olisi mukava kuulla muiden naisten kommentteja, että onko teillä samanlaista. Minulla on kokemusta vain yhdestä miehestä.[/quote]
2. Tiukka, mutta positiivinen asenne opetukseen. Ei mäkätystä ja loukkaantumisia, vaan selkeä syy- ja seurausmetodi. Kun yrittää koskea väärällä tavalla, seuraa välitön palaute esim sanallinen "auts, älä noin tee, se sattuu" tai "hitaammin" tmv (toistetaan tarpeen mukaan). Myös fyysinen versio tilanteen salliessa on tehokas, esim reidet yhteen tai liikahtamalla estetään ei-toivottu toiminta. Jos mies haluaa saada, niin mies oppii nopeasti ettei väärällä tekniikalla saa. Jos asiasta täytyy puhua laajemmin, niin se kannattaa tehdä vaatteet päällä ja muussa kuin seksitilanteessa.
3. Hyväksy tosiasiat ja muuta se mikä on mahdollista muuttaa. Jos et ole ehtinyt saada nautintoasi ennen miestä, sinulla on tässä kohtaa kaksi vaihtoehtoa. Voit joko järjestää homman niin, että saat ennen kuin niin käy. Orgasmi jo esileikin aikana, tai omat sormet avuksi yhdynnän aikana. Tai sitten tyydytät itse itsesi jälkikäteen. Kokeile ja valitse itselle toimivin.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:00"]
Eniten yllätti se että miten erilaisia naiset ovat sängyssä. Jotkut ei nauti paljon mitään ja koko seksi on lähes yhdentekevää. Toinen nauttii ja halukas muttei päästä pienintäkään ääntä edes orgasmin hetkellä. Joku, tai aika suuri osa, saa orgasmin pelkästään klitorista stimuloimalla. Yksi ei halunnut että häntä nuollaan kun ei kuulemma tykkää. Pimpsa oli kyllä kaunis ja posliini, kuin luotu nuoltavaksi. Yhdynnässä hän kyllä sai ja vääntyi ihan kaarelle orgasmin hetkellä, siis niin että pää, hartiat ja jalkapohjat otti enää patjaan kiinni.
Muuan vanhempi nainen huusi herrajumalaa kun sitä pani. Vähän erehtyi henkilöstä mutta ei se mitään.. Nykyisen kanssa lerpahti ekakerralla meisseli kun se piti niin kovaa ääntä. Oikeesti. Myöhemmin tajusin että hän saa orgasmeja peränjälkeen ja on ihan "pihalla" nautinnosta. Hän on saanut orkun myös nännejä nuolemalla.. Tätä ei heti vaihdeta. T: M49
N
[/quote]
Muuten ihan ok luettavaa, mutta nainen voi ajella itsensä karvattomaksi, vaikka inhoaisi suuseksiä. Ihme käsitys miehillä, että nainen tekee kaiken miehiä varten.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:56"]
Luulin, että se tuntuisi joskus hyvälle. Mutta eihän se jyystäminen tunnukaan yhtään miltään.
[/quote]
Etkö oo muunlaista seksiä saanu?
Mulle on ollu yllätys että hoikalla naisella on usein löysä pillu ja vähä pyöreemmillä on tiukempi, johtuu kai että isommilla on enempi kudosta/rasvaa ja näinollen tuntuu tosipaljo paremmalta... kokemusta noin sadasta muijasta...
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:00"]
Muuten ihan ok luettavaa, mutta nainen voi ajella itsensä karvattomaksi, vaikka inhoaisi suuseksiä. Ihme käsitys miehillä, että nainen tekee kaiken miehiä varten. Missähän minä niin väitin? Sanoin että hänellä oli siisti posliini jota olisin mielelläni nuollut. M49
[/quote]
Itse yllätyin siitä, etten laukea vaikka vehjettäni kuinka imutettaisiin.
Minulle tuli yllätyksenä, että mies voi laueta kaksikin kertaa peräjälkeen eli pitää hetken tauon vielä sisällä ollessa penis puolikovana orgasmin jälkeen, kovenee taas, jatkaa ja laukeaa uudelleen. Varmaan aika epätavallista luulen?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:24"]
2
[/quote]
3!
Pillun haju yllätti täydellisesti ja se että kuinka kiihottava se on vielä edelleen kaikkien vuosien jälkeenkin, kaikilla naisilla omanlaisensa ja silti pelkkä ajatus pillunhajusta alkaa kiihottamaan.
Sekin yllätti että kuinka pitkiä ja kovia orgasmeja naiset saavat anaaliseksissä verrattuna lähetys-saarnaaja asentoon, takaapäin panemiseen tai pillun nuolemiseen.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:56"] Luulin, että se tuntuisi joskus hyvälle. Mutta eihän se jyystäminen tunnukaan yhtään miltään. [/quote] Sama [/quote] no ei kai mikään jyystäminen kenestäkään hyvältä tunnu? Opettakaa niille miehillenne mistä tykkäätte niin saatte tekin nautintoa.
[/quote]no jos sellainen ihme jos tapahtuisi, että saisin yhdynnässä, siihen tarvittaisiin aivan jäätävää jyystöä, todella kovaa ja pitkään. Kukaan mies ei moiseen ole pystynyt. Dildolla onnistuu "yhdyntäorkku".
Se, miten estoinen nainen voi olla ja ettei oma vaimo ole 20 vuodessakaan päässyt estoistaan.
Pikapano lähetyssaarnaajassa joka pitää olla mahdollisimman nopeasti ohi ja sisään ei saa päästää. Pimppiä en ole vuosiin saanut nuolla, en edes vaimon ollessa kännissä. Viimeisestä suihinotosta on ainakin 15 vuotta.
Vaimot vaihtoo tai ainakin vieraisiin.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:19"]
Sitäkö varten pikkuhousunsuojat on keksitty :o ?
[/quote]
Ei vaan siksi että pillu olisi jatkuvasti kostea ja hikinen.
tähän pieni kevennys =)
olin varmaan ihan ensimmäistä kertaa naisen kanssa "sillee" - nainen oli varmaan 5 vuotta vanhempi kuin minä, minä olin siis 18v =)
vaikka tiesinkin että nainen kostuu kiihotuksesta ja sillee, mutta että nainen voi oikeasti olla litimärkä, oli hämmentävää. Ja toinen mikä hämmensi nuorta miestä, olin varmaan juuri se minuuntinmuna - eli laukesin melkoslailla heti - jännittyksestä ja muutenkin, olihan se huikee kokemus. Yllätys kaksi oli, nainen kysyi että haluisinko nuolla hänellekkin hyvänolon. Olin varmaan niin pelkkää kysymysmerkkiä ettei vähän, no tuumasta toimeen. Naisella oli pokkaa ohjata ja opastaa mikä tuntui oikealta ja hyvältä. Ja kun sain orkun hänelle aikaan tunsin oikeasti olevani mies
ja nyt 30 vuotta myohemmin, minä olen kielohoitelufriikki - tykkään siitä ylikaiken
Kaikki ovat puhuneet vain fyysisitä asioista........
Läheisyyden ja hellyyden tunteet olivat enne kokemattomia ja halu olla toisen lähellä.
M. n, 50v