Mitkä jutut seksissä tuli sulle yllätyksenä
ja mitkä olit osannut kuvitella etukäteen, kun ekan kerran aloit harrastaa seksiä?
Kommentit (190)
Hei älkää menkö noihin provoihin, jatkettais nyt vaan asialinjalla tätä keskustelua ja ignoorataan nuo provot.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:09"]
Yllätyksenä tuli miten paskaa seksi on miesten kanssa. Nykyään panen vain naisia, ja oikeastaan säälin heteroja jotka tyytyvät kyrpään.
[/quote]
Mua ei tyydytä kuin kyrpä. En voi sietää suuseksiä.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:57"]Yllätyin siitä et mulla eka kerta ei sattunu yhtää, vaan oikeesti nautin siitä! Se tapahtus nykyisen poikaystävän kanssa ja meillä seksi on aivan järistyttävän upeeta! En tiedä kertaa ku oltais pantu enkä ois saanu orkkua :D [/quote] Ja sitten heräsit, mies.
[/quote]
Siis tää mua kyllä ärsyttää. Itsekin olen nainen ja minuakaan ei ekakerta sattunut. Yhdyntä on aina tuntunut hyvin nautinnolliselta, sen sijaan muista seksinmuodoista en niin kauheasti välitä. Miksi nainen ei vieläkään saa nauttia seksistä? Ja miksi sen ekan kerran PITÄÄ sattua jos se ei vain satu? Ymmärtäkää jo, että naiset ovat erilaisia anatomialtaan.
[/quote]
Ei sen sitten ehkä PIDÄ sattua, mua sattui, ja sen takia LUULIN, että se sattuu aina! Ja myös koulussa kerrottiin, että sattuu. En mä tiedä mitä muut tästä ajattelee. Mulle se eka kerta ei ollut hyvä kokemus. Hyvä jos joillekin muille on ollut. Ja mä olin ihan liian nuori nyt jälkeenpäin ajatellen edes kokeilemaan.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:15"]
Hei älkää menkö noihin provoihin, jatkettais nyt vaan asialinjalla tätä keskustelua ja ignoorataan nuo provot.
[/quote]
Eli jos nainen kertoo että on yllättävää ettei eka kerta sattunut, hänet leimataan provoksi? Miksi vitussa sitten kysytään asioita, joihin ei saa kertoa vastauksia? Vai käykö vain tietynlaiset vastaukset kuten "yhdyntä on täyttä tuskaa" "ei tunnu miltään" vaikka nuo eivät olisi totta?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:57"]Yllätyin siitä et mulla eka kerta ei sattunu yhtää, vaan oikeesti nautin siitä! Se tapahtus nykyisen poikaystävän kanssa ja meillä seksi on aivan järistyttävän upeeta! En tiedä kertaa ku oltais pantu enkä ois saanu orkkua :D [/quote] Ja sitten heräsit, mies.
[/quote]
Siis tää mua kyllä ärsyttää. Itsekin olen nainen ja minuakaan ei ekakerta sattunut. Yhdyntä on aina tuntunut hyvin nautinnolliselta, sen sijaan muista seksinmuodoista en niin kauheasti välitä. Miksi nainen ei vieläkään saa nauttia seksistä? Ja miksi sen ekan kerran PITÄÄ sattua jos se ei vain satu? Ymmärtäkää jo, että naiset ovat erilaisia anatomialtaan.
[/quote]
Ei sen sitten ehkä PIDÄ sattua, mua sattui, ja sen takia LUULIN, että se sattuu aina! Ja myös koulussa kerrottiin, että sattuu. En mä tiedä mitä muut tästä ajattelee. Mulle se eka kerta ei ollut hyvä kokemus. Hyvä jos joillekin muille on ollut. Ja mä olin ihan liian nuori nyt jälkeenpäin ajatellen edes kokeilemaan.
[/quote]
ok. Itse olin 21-vuotias ja hyvin märkä ja kiihoittunut. Koulussakin on opetettu että se VOI sattua, ei se todellakaan kaikilla satu.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:15"]
[/quote]
Eli jos nainen kertoo että on yllättävää ettei eka kerta sattunut, hänet leimataan provoksi? Miksi vitussa sitten kysytään asioita, joihin ei saa kertoa vastauksia? Vai käykö vain tietynlaiset vastaukset kuten "yhdyntä on täyttä tuskaa" "ei tunnu miltään" vaikka nuo eivät olisi totta?
[/quote] eieiei, vaan tarkoitin juuri sitä toista tyyppiä. Rauhoitu. Olen kanssasi samaa mieltä. Ei minuakaan ekalla kerralla sattunut. Mutta siis tuo yks tyyppi yrittää tahallaan ärsyttää sua, niin älä välitä siitä.
Tuo mällien valuminen.. Mikä olikin aika kivaa sitten kun siihen tottui. ;) Se ettei seksi ookkaan sitä läpi yön kieriskelemistä ja RAKASTELUA mitä romanttiset elokuvat näyttää. Että kaikki miehet ei ajattele seksiä 24/7 ja ole aina valmiita siihen. Fyysinen rajallisuus. Ne monimutkaisimmat asennot ei tosiaan välttämättä lisää nautintoa vaan toisnpäin. Esim lyhyenä naisena päällä ratsastaminen pehmeässä sängyssä on mahdoton tehtävä. Ja se että lapsen synnyttyä ei ole aikaa eikä halua. Ennen ajattelin että aikaa löytyy aina, ja että haluan kuin ennekin.
Yllätyksiä oli itselle monia. Tai, en hirveästi ollut kuvitellut mitään kummallisia, mutta kokemukset kun olivat uusia. Eka kerta oli 20v.
1. Kun näin ensimmäisen peniksen erektiossa. (Tai siis, ekan ja ainoan. Sama mies edelleen.) Ympärileikattu. Näytti vähän erilaiselta kuin "oppikirjan kuvissa" ja sitten se kauhistus: "Miten tuo mahtuu mun sisälle... O___O'"
2. Olin varautunut ekan kerran kipuun. Mutta se oli jotain aivan kauheeta. Vaikka mies oli hellä ja varovainen, vaikka olin rento ja erittäin kiihottunut. Auts...
3. Se, että mies jaksaa kauan. Mies voi saada ekan orgasminsa 3-20 minuutin sisällä. Mitä enemmän on ikävä, sitä nopeampaa tulee. Mutta toinen erä heti perään voi kestää jopa 1,5 tuntia. Kun oli kuullut näistä pelkistä minuuttipanoista.
4. Yllätys oli, että olen tiukka. Mieskin toteaa sen, tosin hyvää tarkoittaen. Ainoa "ongelma" vain on, että vaadin vain kunnon alkulämmittelyt ja yhdynnän alku aina sattuu hieman, kunnes totun. Ei varsinainen ongelma, kun mies on ymmärtäväinen ja kärsivällinen.
5. Että miestä voi kiinnostaa naisen hyväolo. Taas kun oli kuullut pelkkää mollausta, mutta kumppani osoittautui erilaiseksi. Haluaa aina varmistaa, että minäkin nautin ja saan.
6. Se yhteys, jonka toiseen voi luoda henkisesti.
7. Se, että mies tykkää myös dirty talkingista. Tosin opin itsekkin nauttimaan siitä, kunhan ei liian roisiksi mene.
8. Että seksistä voin nauttia vaikka olen aina pelännyt sitä.
9. Ihminenhän taipuu mitä kummallisimpiin asentoihin ;D
10. Oma estottomuus oikean kumppanin kanssa. Kun voi kertoa omat toiveet ja sen, kun himottaa. Ja kun voi tuntea itsensä sinuiksi kehonsa kanssa.
11. Kaikki ei aina suju niin kuin elokuvissa. Kun joudut etsimään uudessa asennossa oikeata kulmaa, lyötte vahingossa päät yhteen, tasapaino pettää hassussa paikassa... tosin näistä on saatu hyviä nauruja :) Ohoh... Tulipa nyt laitettua monta
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:23"]
Tuo mällien valuminen.. Mikä olikin aika kivaa sitten kun siihen tottui. ;) Se ettei seksi ookkaan sitä läpi yön kieriskelemistä ja RAKASTELUA mitä romanttiset elokuvat näyttää. Että kaikki miehet ei ajattele seksiä 24/7 ja ole aina valmiita siihen. Fyysinen rajallisuus. Ne monimutkaisimmat asennot ei tosiaan välttämättä lisää nautintoa vaan toisnpäin. Esim lyhyenä naisena päällä ratsastaminen pehmeässä sängyssä on mahdoton tehtävä. Ja se että lapsen synnyttyä ei ole aikaa eikä halua. Ennen ajattelin että aikaa löytyy aina, ja että haluan kuin ennekin.
[/quote]
Mä en ymmärrä mikä tuossa on vaikeaa?
Luulin että suihinotto olisi tuntunut PAREMMALTA miltä se oikeasti tuntui :p M18
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:02"]
Yllätyin siitä miten kovaa sähläämistä se voi olla. Ei pahemmin omissa fantasioissa kuvittele mukaan sitä kun vaatteet ei lähe päältä, päät kumahtelee yhteen ja käsi osuu vahingossa kainaloon luoden pieruäänen... Eroottista!
[/quote]
Hyvä, että laitoit tän, mä en kehdannut. :) Olen ollut tilanteessa, jossa sänky hajosi niin, että jalka meni alta.
[/quote]
Meillä petti saunassa penkin jalat. O_o :`D
Niin jos sängyllä niin onnistuuhan se sitten. Ja tarkoitan nyt kunnollista liikettä enkä mitään huojumista. Jankkaajat saa mennä maata.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:29"]Niin jos sängyllä niin onnistuuhan se sitten. Ja tarkoitan nyt kunnollista liikettä enkä mitään huojumista. Jankkaajat saa mennä maata.
[/quote] t 113
Ei nyt oikeastaan seksissä ollut yllätyksiä. Miehen anatomiassa kylläkin. Luulin, että kivekset ovat omissa pusseissaan, mutta se onkin vain yhtä suurta möllykkää. Lisäksi yllätyin, että mies pystyy yhdyntään monta kertaa yössä, vaikka on humalassa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ok. Itse olin 21-vuotias ja hyvin märkä ja kiihoittunut. Koulussakin on opetettu että se VOI sattua, ei se todellakaan kaikilla satu.
[/quote]
Tää voi myös johtua aika paljon opettajasta, omat muistot on just sitä, että sattuu, saa tauteja yms. Itse seksin harrastaminen ei siihen opettajaan liity, mut oli vissiin yhtä paska kun opekin.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:23"]
[/quote]
Ai :D Meillä on kyllä ollut "läpi" illan kieriskelyä aika useinkin, esim ollaan saatettu pitää eroottinen hetki esim 17-22. Joo, ei tuu paljo telkkaa yms kateltua niinä iltoina ja hyvä niin.
Se, että miehen mällit tulevat ulos!
Se, että seksi on ylipäätään hikistä ja likaista ja lihakset voivat jäädä jumiin
no nyt olen vanhempi ja viisaampi :-D
Mutta 19 vuotiaana oli melkoinen sokki, kun niskat oli jumissa ja jotain valui reisille
Oma kultainen aivopieru - yllätyin siitä, että sperma on lämmintä :D. Nyt kun ajattelee, niin miten ihmeessä olen edes voinut ajatella sen olevan viileää?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:31"]
Ei nyt oikeastaan seksissä ollut yllätyksiä. Miehen anatomiassa kylläkin. Luulin, että kivekset ovat omissa pusseissaan, mutta se onkin vain yhtä suurta möllykkää. Lisäksi yllätyin, että mies pystyy yhdyntään monta kertaa yössä, vaikka on humalassa.
[/quote]No on se pussi jakaantunut kahteen erilliseen osaan, jotka ovat tosiaankin erilliset toisistaan eli toinen ei voi vaihtaa toiseen ja niitä ei voi pakottaa toistensa ylitse tai ohi ilman vammaa; myös perusasennossa ja liikkuvuudessa on selvää eroa puolten välillä. Useimmilla miehillä se erillisyys on kyllä selvästi nähtävissä ainakin kiihottumattomassa tilassa. On toki semmoisiakin miehiä, joilla ne eivät erotu niin hyvin erillisinä muhkuroina, vaan enemmän yhteensulautuneena sileänä pallona, vaikka se ei koko totuus olekaan.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:57"]
Yllätyin siitä et mulla eka kerta ei sattunu yhtää, vaan oikeesti nautin siitä! Se tapahtus nykyisen poikaystävän kanssa ja meillä seksi on aivan järistyttävän upeeta! En tiedä kertaa ku oltais pantu enkä ois saanu orkkua :D
[/quote]
Ei se kaikkia satu. Hyvä kiihotustila auttaa myös ja se tunne, että on pakko saada elin sisään ja heti!
[/quote]
Joo, kiihotustila on ehdoton. Monella voi ekalla kerralla jännitystila olla niin korkea, ettei ole kunnolla kostunut. Tämä vielä voi lisätä kivun tunnetta. Itse olin kuin niagaran putous, eikä sattunut.
[/quote]
Niin, sama juttu toi on kun se, että miehellä ei seiso, niinku ei monella seisokaa ekal kerral. Pitäs vaan olla luotettava ja hyvä seksikumppani jonka kanssa saa rauhassa kiihottua.