Mitkä jutut seksissä tuli sulle yllätyksenä
ja mitkä olit osannut kuvitella etukäteen, kun ekan kerran aloit harrastaa seksiä?
Kommentit (190)
Se, miten muna- ja jyystökeskeisiä naiset lopulta ovat. Omat ennakko-oletukset kun olivat juuri sellaisia mitä jossain oppikirjoissa ja seksivalistuksessa kerrotaan, eli että naiset haluat eniten läheisyyttä, hellimistä, kauniita sanoja jne. (m)
Yllätyin siitä, kun päädyin sänkyyn naisen kanssa, joka osasi puristella pillullaan ja jonka pillu rupesi lopuksi vielä sykkimään ja laajeni kalun ympärillä. Meinasin hämmästyksissäni keskeyttää, kun ihmettelin että mitä kramppeja sille nyt tuli. Ensimmäisten yhden illan kokemusten kanssa ei tapahtunut vastaavaa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:32"]Yllätyin siitä, kun päädyin sänkyyn naisen kanssa, joka osasi puristella pillullaan ja jonka pillu rupesi lopuksi vielä sykkimään ja laajeni kalun ympärillä. Meinasin hämmästyksissäni keskeyttää, kun ihmettelin että mitä kramppeja sille nyt tuli. Ensimmäisten yhden illan kokemusten kanssa ei tapahtunut vastaavaa.
[/quote]
Sykkivä ja orgasmissa kouristelevan pillu on seurausta vahvoista alavatsan lihaksista. Tällaista taitavaa naista pääsen itse rakastelemaan. Nautinnon maksimoimiseksi hidastan vauhtia niin että nainen ehtii napsia useita orgasmeja. Hän pitää myös spermasta pillussaan. Muidenkin kannattaisi pitää siitä koska vaikuttaa mielihyvä-hormonien eritykseen.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:53"] ja mitkä olit osannut kuvitella etukäteen, kun ekan kerran aloit harrastaa seksiä? [/quote] no se, että penetraatio ei ihan oikeasti tunnu yhtään miltään. Emättimessä ei ole tuntoaistia ja mitään g-pistettä ei oikeasti ole. Jouduin opettamaan miehelleni, ettei esileikissä tökkisi sormillaan emättimeen, kun se ei yksinkertaisesti tunnu miltään, paitsi ärsyttävältä. Olimme mieheni kanssa toisillemme ekat seksikumppanit, 27-vuotiaina. Mies oli seurusteluumme asti kuvitellut, että naiset nauttivat tökkimisestä ja siitä, että mies tulee naamalle. Hän toisaalta luuli vielä 30-vuotiaana, että naiset pissaavat emättimestä. [/quote] Sama juttu täällä! Yhdyntä ei tunnu juuri miltään, missään asennossa eikä kenenkään miehen kanssa. Siinä mielessä seksi on ollut pettymys. Minulla ainakin klitoris sijaitsee emättimen ulkopuolella. Se ei kertakaikkisesti saa kiihotusta yhdynnän aikana, ellei siihen kädellä erikseen koske. Kun masturboin, en ikinä työnnä mitään sisääni. Suuseksistä kyllä nautin ja siinä laukean. Sama juttu käsillä. Niillä naisilla, jotka nauttivat penetraatiosta, täytyy olla hyvin erilainen anatomia kuin minulla.
[/quote]
Jännä juttu! Itsellä nimenomaan yhdyntä tuntuu hyvin nautinnolliselta ja mielihyvää tule koko emättimen pituudelta. Sitten on myös ns parempia kohtia joihin tökkimällä olen hulluuden rajoilla. Itse en sen sijaan nauti ollenkaan klitoriksen ulkoisesta hyväilystä, esim suuseksi ja klitoriksen sormetus ei tunnu hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 10:13"]
Miehenä yllätti miten erilaisia mieltymyksiä naisilla on. Se mikä jollekin toimiii ihan kybällä, ei taas jollekin muulle toimi yhtään.
[/quote]
No mitä yllättäävää siinä on :D Huomaahan sen jo tätäkin palstaa lukiessa, että naiset jakautuvat yhdynnästä nauttiviin ja klitoriksen hivelyä nauttiviin. Itse en anna miehen suorittaaa minulle suuseksiä ollenkaan, en pidä siitä.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 06:34"]
Mällien valuminen ulos, mihin viitattiin aikaisemmin. Kondomien hyviä puolia on myös se, että nesteet eivät aviovuoteessakaan valahtele pitkin ja poikin muhimaan, vaan siististi roskikseen.
[/quote]
Ja mieskin saa vain puolet siitä tyydytyksestä mitä olisi tarjolla kiitos kortsun jolla ei tunnu muuta kuin hinkkaava kumi ja lämpö sun siivousmetodin takia
[/quote]
ÖH!? Pillerit taas vaikuttavat naisen nautintoon, joten miksi ihmeessä miehen nautinto olisi tärkeämpi!?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:09"]
Yllätyin siitä kuinka hikistä ja lihaksille rankkaa seksi voikaan olla.
[/quote]
Nyt tuli asiaa. Toiset täällä satuilee monen tunnin panosessioista. Minulla on huippukunto mutta kaksikertaa peräkkäin riittää mulle. Juoksen coopperintestin eli 12 min 3650 niin nämä kaksikertaa vastaa tuota testiä.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:19"]
Se, miten muna- ja jyystökeskeisiä naiset lopulta ovat. Omat ennakko-oletukset kun olivat juuri sellaisia mitä jossain oppikirjoissa ja seksivalistuksessa kerrotaan, eli että naiset haluat eniten läheisyyttä, hellimistä, kauniita sanoja jne. (m)
[/quote]
Aha. No jos seksistä puhutaan, niin tottakai olen muna- ja jyystökeskeinen. Yhdyntä on mulle parasta seksiä vaikka niin ei saisikaan nainen sanoa. Helliminen on myös kivaa, mutta hyvään seksiin minun kohdallani kuuluu munan saanti.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:19"]Se että suurella osalla lihavista on todella löysät loorat.
[/quote]
Ja lihavat on ainoita, ketkä sullekin vässykälle on säälistä antanut. :(
Minulle tuli täytenä yllätyksenä, että seksi voi olla niin paljon parempaa yli 50 vuotiaana! Siis herregud miten paljon ihanampaa seksi on kun ei tarvitse vetää vatsaa sisään tai ottaa typeriä poseerausasentoja, että näyttäisi kiihottavalta, seksikkäältä ja hyvältä!
Mieheni osaa aloittaa rakastelun jo marketin kassajonossa. Pieni katse, ele tai kosketus ja vihjaus siihen suuntaan että vielä tänään pedissä peuhataan, niin johan alkaa väristellä jalkovälissä! Minulla on universumin paras rakastaja, koska hän saa minut tuntemaan että olen haluttu ja kiihottava.
Olen joskus leikilläni kuiskannut miehelleni että tietäisipä nämä naikkoset, että tämä pyöreä mummo vielä pari tuntia sitten ulvoi orgasmin kourissa!
Luulin yli 10 vuotta, että seksielämäni loppui siihen kun aviomieheni kuoli. Miten väärässä olinkaan -Onneksi!
-voin olla saavanakin osapuolena
-rinnat ja peräaukko ovat erogeenisia kohtia
-emättimessä on röpelöinen alue, jota kiusaamalla saa nesteet lentämään
-voin saada orgasmin nuolemalla (jo 2x saanut)
-esileikit on keksitty
-mies nauttii suihnotosta ja antaa tehdä sen loppuun
Nämä asiat tulivat tutuiksi vasta nykyisen kumppanin tavattuani.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:53"]
ja mitkä olit osannut kuvitella etukäteen, kun ekan kerran aloit harrastaa seksiä?
[/quote]
no se, että penetraatio ei ihan oikeasti tunnu yhtään miltään. Emättimessä ei ole tuntoaistia ja mitään g-pistettä ei oikeasti ole. Jouduin opettamaan miehelleni, ettei esileikissä tökkisi sormillaan emättimeen, kun se ei yksinkertaisesti tunnu miltään, paitsi ärsyttävältä. Olimme mieheni kanssa toisillemme ekat seksikumppanit, 27-vuotiaina. Mies oli seurusteluumme asti kuvitellut, että naiset nauttivat tökkimisestä ja siitä, että mies tulee naamalle. Hän toisaalta luuli vielä 30-vuotiaana, että naiset pissaavat emättimestä.
[/quote]
No kyllä vaan g-piste on! Ei muuten voisi saada orgasmia yhdynnässä. Helpoiten saan sen ratsastamalla, kun saan oikein huolella ja haluamallani tavalla kihnuttaa pimpsaani miehen kalulla. NAM! :)
Hahaha sen ekan kerran muistaa ikuisesti :'D oli se jotenkin suloista, kumpikin on niin hermostunut esim. kumpikin oletti et toinen laittaa kortsun.. Ja "uu nä on vihreitä, en tienny et kortsut on vihreitä" ja vastaukseks "joo äiti kävi ostaa näitä meille".. Mukavaa.. Kiitos paljon informaatiosta että äitisi tietää mitä tehdään.. Mut kyllä se ihan hyvältä tuntu loppuenlopuks, vaikkei sit kauheen kauaa kestänykkää.. Tuntuupa nololta miettiä asiaa..
[quote author="Suvikeiju" time="31.12.2014 klo 14:39"]Hahaha sen ekan kerran muistaa ikuisesti :'D oli se jotenkin suloista, kumpikin on niin hermostunut esim. kumpikin oletti et toinen laittaa kortsun.. Ja "uu nä on vihreitä, en tienny et kortsut on vihreitä" ja vastaukseks "joo äiti kävi ostaa näitä meille".. Mukavaa.. Kiitos paljon informaatiosta että äitisi tietää mitä tehdään.. Mut kyllä se ihan hyvältä tuntu loppuenlopuks, vaikkei sit kauheen kauaa kestänykkää.. Tuntuupa nololta miettiä asiaa..
[/quote]
Eikä ees oltu niin pikkusia, 17-vuotiaita
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:25"]
-voin olla saavanakin osapuolena
-rinnat ja peräaukko ovat erogeenisia kohtia
-emättimessä on röpelöinen alue, jota kiusaamalla saa nesteet lentämään
-voin saada orgasmin nuolemalla (jo 2x saanut)
-esileikit on keksitty
-mies nauttii suihnotosta ja antaa tehdä sen loppuun
Nämä asiat tulivat tutuiksi vasta nykyisen kumppanin tavattuani.
[/quote]
SM leikit ja aika alussa. Ei oo haitannut yhtään.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:20"]
Minulle tuli täytenä yllätyksenä, että seksi voi olla niin paljon parempaa yli 50 vuotiaana! Siis herregud miten paljon ihanampaa seksi on kun ei tarvitse vetää vatsaa sisään tai ottaa typeriä poseerausasentoja, että näyttäisi kiihottavalta, seksikkäältä ja hyvältä!
Mieheni osaa aloittaa rakastelun jo marketin kassajonossa. Pieni katse, ele tai kosketus ja vihjaus siihen suuntaan että vielä tänään pedissä peuhataan, niin johan alkaa väristellä jalkovälissä! Minulla on universumin paras rakastaja, koska hän saa minut tuntemaan että olen haluttu ja kiihottava.
Olen joskus leikilläni kuiskannut miehelleni että tietäisipä nämä naikkoset, että tämä pyöreä mummo vielä pari tuntia sitten ulvoi orgasmin kourissa!
Luulin yli 10 vuotta, että seksielämäni loppui siihen kun aviomieheni kuoli. Miten väärässä olinkaan -Onneksi!
[/quote]
sula on onni että halut tallella ja sytyt noin pienistä. toisin meilä un vaimo vasta reilu 30
1. Spermaan valuminen, minkä moni onkin jo maininnut. Elokuvissakin nainen vaan nousee sängystä ja lähtee kävelemään. Oikeassa elämässä pitää olla paperia käden ulottuvilla. Sillä yritetään tukkia valuva pimpsa ennen ylösnousua. Sitten yritetään päästä vessaan reidet kuivina. Vessassa suihkutellaan. Sitten pukeudutaan pikkuhousuihin ja pikkuhousunsuojaan. Sen jälkeen nautitaankin valumisen tunteesta loppu päivä.
2. Ensin neuvot, opetat ja kerrot miehelle, mistä nautit ja miten hänen toivot tekevän. Seuraavalla kerralla saat huomata, ettei mies muista mitään. Taas mies hieroo klitorista kuiviltaan. Taas mies luulee, että nainen nauttii pupuvauhdista.
3. Kun mies saa orgasmin, häntä alkaa heti sen jälkeen nukuttaa. Naisena toivoisin, että seksi jatkuisi vielä. Että mies antaisin minunkin velä nauttia. Olen pyytänyt ihan suoraa, että voisiko mies nuolla mua. Ei voi, kun väsyttää. Olen tullut lopputulokseen, että jos haluan seksin vielä jatkuvan, en saa päästää miestä loppuun saakka. Tästä olisi mukava kuulla muiden naisten kommentteja, että onko teillä samanlaista. Minulla on kokemusta vain yhdestä miehestä.
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta olenkohan ainoa vastaaja, jolle mikään seksissä ei ollut tullut yllätyksenä.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:38"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:23"]
Mulle tuli yllätyksenä kuinka mielettömän nautinnolliselta yhdyntä tuntuu. Ja se oli myös yllättävää, että heti ekasta yhdynnästä lähtien seksi oli hyvin nautinnollista. Voipi tietenkin tuo ikä- ja kiimatasokin hieman vaikutaa, sain ekan kerran munaa 21-vuotiaana ja koko homma tuntui vaan niin luonnolliselta.
[/quote]
Miksi miinus!? Eikö nainen saa nauttia seksistä!? Kaikesta ne onkin kateellisia..
[/quote]
Siksi minulta miinus, että ei kyllä ollut ekasta kerrasta yhtään nautinnollista varmaan seuraavaan kymmeneen kertaan. Ole vaan onnellinen, että kaikki meni kohdallasi hyvin.
Omat huonot kokemukseni johtuivat paljolti omista ja kumppanini kokemattomuuksista.
[/quote]
Siis miinustat siksi, ett minulla oli hyvä eka kerta ja sinulla ei? :0 Itse olin myös kokematon, samoin mies. Silti eka kertamme oli hyvin nautinnollinen, etenimme rauhassa. Yhdyntä tuntui mielettömän hyvältä. Toka kerta sitten räjäyttikin jo potin :D Mutta en edelleenkään tajua, miksi miinustat sitä, että MINÄ kerron että MINULLA oli hyvä ekakerta. Haluaisitko että minulla ei olisi ollut mukavia seksikertoja??
[/quote]
Joo kyllä miinustin juuri siksi. Yleisesti (ja kuten mainitsin, oman kokemuksen mukaan) olen aina ollut siinä uskossa, että eka kerta ei ole mikään kovin kivuttomin tai hyvältä tuntuva kokemus.
Ei ollut tarkoitus mitenkään loukata tai vähätellä sun hyviä kokemuksia, ajattelin tässä vaan ja ainoastaan itseäni, ehkä näin jälkeenpäin typerästi valittu peukku ja kommentti siihen perään.
[/quote]
No musta toi kuulostaa vaan aika katkeralta. Ymmärrän toki, ettei kaikkien eka kerta ole kuten omani, mutta kai mullakin on oikeus omiin tuntemuksiini? Samalla lailla te, joiden eka kerta ei ole nautinnollinen, ette te voi väittää, että kaikkien eka kerta olisi kauhea ja sitä seuraavat yhdynnät. Ihmiset on niin erilaisia. Ei ole kiva tulla halveksituksi asian takia jolle ei voi mitään ja vaikka voisinkin, niin en kyllä vaihtaiis ekaa kertaani kivuaaliseen kertaan sen takia että sinulle ja muille ei tulisi epäreilu olo.
[/quote]
Kuinkahan paljon sä halveksut seksistä nauttimaan kykenemätöntä ihmistä? Selität seksuaaliterapeuteista, vaikka ne eivät auta jokaista. Olisit todellakin ihan hiljaa, ei kukaan toivo sun satuttavan itseäsi vaan osa toivoo, että olet hiljaa kun et muista mitään tiedä ja sun kokemukses tuli jo selväksi.
Itsellä ei meinaa edes seisoa pitkään kortsun takia ja tämä on aika yleistäkin. Tulee heti sellainen fiilis että on jotain ylimäärästä päällä. Koittakaa ite tunkea naisten kondomi käyttöön. Kyllä varmasti vaikuttaa fiiliksiin