Mitkä jutut seksissä tuli sulle yllätyksenä
ja mitkä olit osannut kuvitella etukäteen, kun ekan kerran aloit harrastaa seksiä?
Kommentit (190)
Luulin, että se tuntuisi joskus hyvälle. Mutta eihän se jyystäminen tunnukaan yhtään miltään.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:56"]
Luulin, että se tuntuisi joskus hyvälle. Mutta eihän se jyystäminen tunnukaan yhtään miltään.
[/quote]
Sama
Luulin että se on sitä pikajyystämistä. Eron jälkeen uusi mies "näytti" mitä seksi oikeesti on. ;)
[/quote]
Sama
[/quote]
Mulla kans sama
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:56"]
[/quote]
Sama
[/quote] no ei kai mikään jyystäminen kenestäkään hyvältä tunnu? Opettakaa niille miehillenne mistä tykkäätte niin saatte tekin nautintoa.
Mä luulin, että kun löytää sen oikean, niin saa kunnon orgasmin. Rakkautta ja luottamusta, niin johan se tulee. No ei ole tullut ja olen erittäin pettynyt.
Yllätyksenä tuli se, ettei eka kerta ollut oikein kummoinenkaan kerta.
Sen jälkeen seksi on kyllä tuntunut hyvältä.
Muutaman kerran olen yllättynyt siitä, mistä kaikesta voikaan pitää ja mistä voi saada orgasmin; itse saan orgasmin suht helposti esim. pelkästään nännihyväilyllä. Miehen ei tarvitse koskea muuhun kuin nänneihini ja rintoihin ylipäätään.
Sen olen huomannut, että todella hyvät sexkumppanit ovat harvassa. Ihmetyttää miesten etusijainen oman nautinnon tavoittelu.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:00"]Mä luulin, että kun löytää sen oikean, niin saa kunnon orgasmin. Rakkautta ja luottamusta, niin johan se tulee. No ei ole tullut ja olen erittäin pettynyt.
[/quote] saatko masturboimalla itsellesi orgasmin?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:58"]
[/quote]
Sama
[/quote]
Mulla kans sama
[/quote]
Jep, pelkkä jyystöyhdyntä ei riitä.
Yllätyin siitä miten kovaa sähläämistä se voi olla. Ei pahemmin omissa fantasioissa kuvittele mukaan sitä kun vaatteet ei lähe päältä, päät kumahtelee yhteen ja käsi osuu vahingossa kainaloon luoden pieruäänen... Eroottista!
se, että parhaiten tulee ihan vaan omakivan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:01"]Sen olen huomannut, että todella hyvät sexkumppanit ovat harvassa. Ihmetyttää miesten etusijainen oman nautinnon tavoittelu.
[/quote] luultavasti olleet naisten kanssa, jotka eivät saaneet koskaan suutaan auki siitä miten heitä tulisi koskettaa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:00"]Mä luulin, että kun löytää sen oikean, niin saa kunnon orgasmin. Rakkautta ja luottamusta, niin johan se tulee. No ei ole tullut ja olen erittäin pettynyt.
[/quote]
Saan ja olen siitä kiitollinen. Mieskin saa mulle klitorisorgasmin, mutta haluaisin myös joskus kokea emätinorgasmin. Olen käsittänyt, että on ihan erilainen, ihana ja mahtava.
Se, että opin aikaa myöten nauttimaan vielä enemmän kuin nuorena, vaikka silloin luulin että mulla oli paras mahdollinen seksielämä.
Te, jotka ette nauti, oletteko masturboineet? Sillä tavalla oppii tietämään, mistä pitää - kumppani voi olla aika ulalla sellaisen naisen kanssa, joka ei edes itse tiedä, mistä pitää. Mission impossible suorastaan.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:02"]
Yllätyin siitä miten kovaa sähläämistä se voi olla. Ei pahemmin omissa fantasioissa kuvittele mukaan sitä kun vaatteet ei lähe päältä, päät kumahtelee yhteen ja käsi osuu vahingossa kainaloon luoden pieruäänen... Eroottista!
[/quote]
Hyvä, että laitoit tän, mä en kehdannut. :) Olen ollut tilanteessa, jossa sänky hajosi niin, että jalka meni alta.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:00"]Mä luulin, että kun löytää sen oikean, niin saa kunnon orgasmin. Rakkautta ja luottamusta, niin johan se tulee. No ei ole tullut ja olen erittäin pettynyt.
[/quote]
Saan ja olen siitä kiitollinen. Mieskin saa mulle klitorisorgasmin, mutta haluaisin myös joskus kokea emätinorgasmin. Olen käsittänyt, että on ihan erilainen, ihana ja mahtava.
[/quote] no emätin orgasmi on paljon vaikeampi saavuttaa kuin klitoris orkku. Älä siitä miestäsi syytä. Tärkeintä on olla todella rentoutunut ja kiihottunut, silloin se on mahdollista saavuttaa, näin ainakin minulla. En ole itsekään tuota tajunnanräjäyttävää orgasmia turhan montaa kertaa kokenut.
Oman kokemuksen mukaan miehille on turha kertoa mitä itse haluaa. Seuraavalla kerralla ovat jo unohtaneet, eivätkä yleensäkään jaksa miellyttää, koska luulevat tietävänsä mistä naiset tykkäävät. Ja se on sitten muka "pakko" nauttia siitä, koska heidän mielestään naisten nyt vaan tulee nauttia siitä mitä saavat. Siksi en nauti seksistä.
Yllätyin siitä kuinka hikistä ja lihaksille rankkaa seksi voikaan olla.
Täydellinen pettymys, kesto kuin apinalla 7sek.