Mitkä jutut seksissä tuli sulle yllätyksenä
ja mitkä olit osannut kuvitella etukäteen, kun ekan kerran aloit harrastaa seksiä?
Kommentit (190)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:38"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:28"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:23"] Mulle tuli yllätyksenä kuinka mielettömän nautinnolliselta yhdyntä tuntuu. Ja se oli myös yllättävää, että heti ekasta yhdynnästä lähtien seksi oli hyvin nautinnollista. Voipi tietenkin tuo ikä- ja kiimatasokin hieman vaikutaa, sain ekan kerran munaa 21-vuotiaana ja koko homma tuntui vaan niin luonnolliselta. [/quote] Miksi miinus!? Eikö nainen saa nauttia seksistä!? Kaikesta ne onkin kateellisia.. [/quote] Siksi minulta miinus, että ei kyllä ollut ekasta kerrasta yhtään nautinnollista varmaan seuraavaan kymmeneen kertaan. Ole vaan onnellinen, että kaikki meni kohdallasi hyvin. Omat huonot kokemukseni johtuivat paljolti omista ja kumppanini kokemattomuuksista. [/quote] Siis miinustat siksi, ett minulla oli hyvä eka kerta ja sinulla ei? :0 Itse olin myös kokematon, samoin mies. Silti eka kertamme oli hyvin nautinnollinen, etenimme rauhassa. Yhdyntä tuntui mielettömän hyvältä. Toka kerta sitten räjäyttikin jo potin :D Mutta en edelleenkään tajua, miksi miinustat sitä, että MINÄ kerron että MINULLA oli hyvä ekakerta. Haluaisitko että minulla ei olisi ollut mukavia seksikertoja?? [/quote] Miten sinä maanikko jaksat? Mene jakamaan sitä puhkinussittua toosaasi.
[/quote]
Mene kuule sinä nussimaan ja opettele nauttimaan siitä yhdynnästä niin ei tartte sun katkeraa haukkumista lukea päivästä toiseen!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:23"]
Mulle tuli yllätyksenä kuinka mielettömän nautinnolliselta yhdyntä tuntuu. Ja se oli myös yllättävää, että heti ekasta yhdynnästä lähtien seksi oli hyvin nautinnollista. Voipi tietenkin tuo ikä- ja kiimatasokin hieman vaikutaa, sain ekan kerran munaa 21-vuotiaana ja koko homma tuntui vaan niin luonnolliselta.
[/quote]
Miksi miinus!? Eikö nainen saa nauttia seksistä!? Kaikesta ne onkin kateellisia..
[/quote]
Tulit varmaan jonkun siveellisyyksissään runkkaavan lepakkofemakon bongaamaksi...
[/quote]
Kuvitteletko etteivät "lepakkofemakot" nauti seksistä :D Tietäisitpä vain ;)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:50"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:38"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:28"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:23"] Mulle tuli yllätyksenä kuinka mielettömän nautinnolliselta yhdyntä tuntuu. Ja se oli myös yllättävää, että heti ekasta yhdynnästä lähtien seksi oli hyvin nautinnollista. Voipi tietenkin tuo ikä- ja kiimatasokin hieman vaikutaa, sain ekan kerran munaa 21-vuotiaana ja koko homma tuntui vaan niin luonnolliselta. [/quote] Miksi miinus!? Eikö nainen saa nauttia seksistä!? Kaikesta ne onkin kateellisia.. [/quote] Siksi minulta miinus, että ei kyllä ollut ekasta kerrasta yhtään nautinnollista varmaan seuraavaan kymmeneen kertaan. Ole vaan onnellinen, että kaikki meni kohdallasi hyvin. Omat huonot kokemukseni johtuivat paljolti omista ja kumppanini kokemattomuuksista. [/quote] Siis miinustat siksi, ett minulla oli hyvä eka kerta ja sinulla ei? :0 Itse olin myös kokematon, samoin mies. Silti eka kertamme oli hyvin nautinnollinen, etenimme rauhassa. Yhdyntä tuntui mielettömän hyvältä. Toka kerta sitten räjäyttikin jo potin :D Mutta en edelleenkään tajua, miksi miinustat sitä, että MINÄ kerron että MINULLA oli hyvä ekakerta. Haluaisitko että minulla ei olisi ollut mukavia seksikertoja?? [/quote] Miten sinä maanikko jaksat? Mene jakamaan sitä puhkinussittua toosaasi. [/quote] Siis tosissasi haluat että minulle seksi olisi kivualiasta? Etkö siis voi hyväksyä seksuaalisuutta naisessa, vai onko se sinulle kipeä aihe ja siksi haluat sen kieltää muiltakin? Kutsut halventavalla nimellä pimppiäni ja toivot että kärsisin yhdynnän aikana enkä sitä enää haluaisi. Miksi? Ei tuollainen katkeruus ja viha ole normaalia. [/quote] Puhkinaitu lerppavittuhan sulla on.
[/quote]
miksi sulla on noin paha olla? Ilmeisesti ainakin sulla on nautinto ongelmia, että kytkene miehen kanssa nauttimaan seksistä kuten me muut. Kai tiesti, että monilla lääkäriasemilla on mm seksuaaliterapeutteja jotka voisivat työstää kanssasi asiaa. Se, että toivot, että muiden yhdynnät olisivat kivuliaita, kertoo jo aika paljon persoonastasi.
Yllätyin siitä et mulla eka kerta ei sattunu yhtää, vaan oikeesti nautin siitä! Se tapahtus nykyisen poikaystävän kanssa ja meillä seksi on aivan järistyttävän upeeta! En tiedä kertaa ku oltais pantu enkä ois saanu orkkua :D
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:38"]
Mulle tuli yllätyksenä kuinka mielettömän nautinnolliselta yhdyntä tuntuu. Ja se oli myös yllättävää, että heti ekasta yhdynnästä lähtien seksi oli hyvin nautinnollista. Voipi tietenkin tuo ikä- ja kiimatasokin hieman vaikutaa, sain ekan kerran munaa 21-vuotiaana ja koko homma tuntui vaan niin luonnolliselta.
[/quote]
Miksi miinus!? Eikö nainen saa nauttia seksistä!? Kaikesta ne onkin kateellisia..
[/quote]
Siksi minulta miinus, että ei kyllä ollut ekasta kerrasta yhtään nautinnollista varmaan seuraavaan kymmeneen kertaan. Ole vaan onnellinen, että kaikki meni kohdallasi hyvin.
Omat huonot kokemukseni johtuivat paljolti omista ja kumppanini kokemattomuuksista.
[/quote]
Siis miinustat siksi, ett minulla oli hyvä eka kerta ja sinulla ei? :0 Itse olin myös kokematon, samoin mies. Silti eka kertamme oli hyvin nautinnollinen, etenimme rauhassa. Yhdyntä tuntui mielettömän hyvältä. Toka kerta sitten räjäyttikin jo potin :D Mutta en edelleenkään tajua, miksi miinustat sitä, että MINÄ kerron että MINULLA oli hyvä ekakerta. Haluaisitko että minulla ei olisi ollut mukavia seksikertoja??
[/quote]
Joo kyllä miinustin juuri siksi. Yleisesti (ja kuten mainitsin, oman kokemuksen mukaan) olen aina ollut siinä uskossa, että eka kerta ei ole mikään kovin kivuttomin tai hyvältä tuntuva kokemus.
Ei ollut tarkoitus mitenkään loukata tai vähätellä sun hyviä kokemuksia, ajattelin tässä vaan ja ainoastaan itseäni, ehkä näin jälkeenpäin typerästi valittu peukku ja kommentti siihen perään.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:50"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:38"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:28"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:23"] Mulle tuli yllätyksenä kuinka mielettömän nautinnolliselta yhdyntä tuntuu. Ja se oli myös yllättävää, että heti ekasta yhdynnästä lähtien seksi oli hyvin nautinnollista. Voipi tietenkin tuo ikä- ja kiimatasokin hieman vaikutaa, sain ekan kerran munaa 21-vuotiaana ja koko homma tuntui vaan niin luonnolliselta. [/quote] Miksi miinus!? Eikö nainen saa nauttia seksistä!? Kaikesta ne onkin kateellisia.. [/quote] Siksi minulta miinus, että ei kyllä ollut ekasta kerrasta yhtään nautinnollista varmaan seuraavaan kymmeneen kertaan. Ole vaan onnellinen, että kaikki meni kohdallasi hyvin. Omat huonot kokemukseni johtuivat paljolti omista ja kumppanini kokemattomuuksista. [/quote] Siis miinustat siksi, ett minulla oli hyvä eka kerta ja sinulla ei? :0 Itse olin myös kokematon, samoin mies. Silti eka kertamme oli hyvin nautinnollinen, etenimme rauhassa. Yhdyntä tuntui mielettömän hyvältä. Toka kerta sitten räjäyttikin jo potin :D Mutta en edelleenkään tajua, miksi miinustat sitä, että MINÄ kerron että MINULLA oli hyvä ekakerta. Haluaisitko että minulla ei olisi ollut mukavia seksikertoja?? [/quote] Miten sinä maanikko jaksat? Mene jakamaan sitä puhkinussittua toosaasi. [/quote] Siis tosissasi haluat että minulle seksi olisi kivualiasta? Etkö siis voi hyväksyä seksuaalisuutta naisessa, vai onko se sinulle kipeä aihe ja siksi haluat sen kieltää muiltakin? Kutsut halventavalla nimellä pimppiäni ja toivot että kärsisin yhdynnän aikana enkä sitä enää haluaisi. Miksi? Ei tuollainen katkeruus ja viha ole normaalia. [/quote] Puhkinaitu lerppavittuhan sulla on.
[/quote]
Asperger-Henna bongattu.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:57"]Yllätyin siitä et mulla eka kerta ei sattunu yhtää, vaan oikeesti nautin siitä! Se tapahtus nykyisen poikaystävän kanssa ja meillä seksi on aivan järistyttävän upeeta! En tiedä kertaa ku oltais pantu enkä ois saanu orkkua :D
[/quote]
Ja sitten heräsit, mies.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:02"]
Yllätyin siitä miten kovaa sähläämistä se voi olla. Ei pahemmin omissa fantasioissa kuvittele mukaan sitä kun vaatteet ei lähe päältä, päät kumahtelee yhteen ja käsi osuu vahingossa kainaloon luoden pieruäänen... Eroottista!
[/quote]
Hyvä, että laitoit tän, mä en kehdannut. :) Olen ollut tilanteessa, jossa sänky hajosi niin, että jalka meni alta.
[/quote]
Ja mulla mies tippu sängystä ihan niinku jossain amerikkalaisessa teinielokuvassa :D
Miksi tähänkin ketjuun taas tuli noita jotka eivät voi sietää seksistä nauttivaa naista ja vihaavat yli kaiken kaikkia jotka eivät inhoa seksiä? Mikä teidän ongelma on? Ei teidän ole pakko olla tässä ketjussa miinustelemassa sitä, että joku nauttii. Otatteko sen jonainen henk koht loukkauksena jos joku vieras nauttii toisenlaisesta seksistä kuin te itse? Tuleeko teille pävarma olo vai miksi olette niin vihaisia ja katkeria?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:57"]Yllätyin siitä et mulla eka kerta ei sattunu yhtää, vaan oikeesti nautin siitä! Se tapahtus nykyisen poikaystävän kanssa ja meillä seksi on aivan järistyttävän upeeta! En tiedä kertaa ku oltais pantu enkä ois saanu orkkua :D
[/quote]
Ja sitten heräsit, mies.
[/quote]
Ei, vaan ihan on totta.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:57"]Yllätyin siitä et mulla eka kerta ei sattunu yhtää, vaan oikeesti nautin siitä! Se tapahtus nykyisen poikaystävän kanssa ja meillä seksi on aivan järistyttävän upeeta! En tiedä kertaa ku oltais pantu enkä ois saanu orkkua :D
[/quote]
Ja sitten heräsit, mies.
[/quote]
Ei, vaan ihan on totta.
[/quote]
Ja nainen olen, sekin vielä
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:38"]
[/quote]
[/quote]
Siksi minulta miinus, että ei kyllä ollut ekasta kerrasta yhtään nautinnollista varmaan seuraavaan kymmeneen kertaan. Ole vaan onnellinen, että kaikki meni kohdallasi hyvin.
Omat huonot kokemukseni johtuivat paljolti omista ja kumppanini kokemattomuuksista.
[/quote]
Siis miinustat siksi, ett minulla oli hyvä eka kerta ja sinulla ei? :0 Itse olin myös kokematon, samoin mies. Silti eka kertamme oli hyvin nautinnollinen, etenimme rauhassa. Yhdyntä tuntui mielettömän hyvältä. Toka kerta sitten räjäyttikin jo potin :D Mutta en edelleenkään tajua, miksi miinustat sitä, että MINÄ kerron että MINULLA oli hyvä ekakerta. Haluaisitko että minulla ei olisi ollut mukavia seksikertoja??
[/quote]
Joo kyllä miinustin juuri siksi. Yleisesti (ja kuten mainitsin, oman kokemuksen mukaan) olen aina ollut siinä uskossa, että eka kerta ei ole mikään kovin kivuttomin tai hyvältä tuntuva kokemus.
Ei ollut tarkoitus mitenkään loukata tai vähätellä sun hyviä kokemuksia, ajattelin tässä vaan ja ainoastaan itseäni, ehkä näin jälkeenpäin typerästi valittu peukku ja kommentti siihen perään.
[/quote]
No musta toi kuulostaa vaan aika katkeralta. Ymmärrän toki, ettei kaikkien eka kerta ole kuten omani, mutta kai mullakin on oikeus omiin tuntemuksiini? Samalla lailla te, joiden eka kerta ei ole nautinnollinen, ette te voi väittää, että kaikkien eka kerta olisi kauhea ja sitä seuraavat yhdynnät. Ihmiset on niin erilaisia. Ei ole kiva tulla halveksituksi asian takia jolle ei voi mitään ja vaikka voisinkin, niin en kyllä vaihtaiis ekaa kertaani kivuaaliseen kertaan sen takia että sinulle ja muille ei tulisi epäreilu olo.
Jatketaan keskustelua anaaliseksiin, tulee varmasti yhtä tasokasta kommenntia!!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:50"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:38"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:28"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:23"] Mulle tuli yllätyksenä kuinka mielettömän nautinnolliselta yhdyntä tuntuu. Ja se oli myös yllättävää, että heti ekasta yhdynnästä lähtien seksi oli hyvin nautinnollista. Voipi tietenkin tuo ikä- ja kiimatasokin hieman vaikutaa, sain ekan kerran munaa 21-vuotiaana ja koko homma tuntui vaan niin luonnolliselta. [/quote] Miksi miinus!? Eikö nainen saa nauttia seksistä!? Kaikesta ne onkin kateellisia.. [/quote] Siksi minulta miinus, että ei kyllä ollut ekasta kerrasta yhtään nautinnollista varmaan seuraavaan kymmeneen kertaan. Ole vaan onnellinen, että kaikki meni kohdallasi hyvin. Omat huonot kokemukseni johtuivat paljolti omista ja kumppanini kokemattomuuksista. [/quote] Siis miinustat siksi, ett minulla oli hyvä eka kerta ja sinulla ei? :0 Itse olin myös kokematon, samoin mies. Silti eka kertamme oli hyvin nautinnollinen, etenimme rauhassa. Yhdyntä tuntui mielettömän hyvältä. Toka kerta sitten räjäyttikin jo potin :D Mutta en edelleenkään tajua, miksi miinustat sitä, että MINÄ kerron että MINULLA oli hyvä ekakerta. Haluaisitko että minulla ei olisi ollut mukavia seksikertoja?? [/quote] Miten sinä maanikko jaksat? Mene jakamaan sitä puhkinussittua toosaasi. [/quote] Mene kuule sinä nussimaan ja opettele nauttimaan siitä yhdynnästä niin ei tartte sun katkeraa haukkumista lukea päivästä toiseen! [/quote] Elämäsi pyörii haisevan toosasi ympärillä.
[/quote]
Onneksi :) Mä meinaa nautin sen kätyöstä. Tuntuu ihanalta kun mies työntyy sisään, yhdyntäliikkeet hyväilevät pimppiä sisältä päin ja osuvat ihanasti oikeisiin kohtiin. Tuntuu että nauntinto menee yli. Mene sinäkin harjoittelamaan tälläistä seksiä :)
LOPETTAKAA JO SE JANKKAAMINEN!!!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:57"]
Yllätyin siitä et mulla eka kerta ei sattunu yhtää, vaan oikeesti nautin siitä! Se tapahtus nykyisen poikaystävän kanssa ja meillä seksi on aivan järistyttävän upeeta! En tiedä kertaa ku oltais pantu enkä ois saanu orkkua :D
[/quote]
Ei se kaikkia satu. Hyvä kiihotustila auttaa myös ja se tunne, että on pakko saada elin sisään ja heti!
Yllätyksenä tuli miten paskaa seksi on miesten kanssa. Nykyään panen vain naisia, ja oikeastaan säälin heteroja jotka tyytyvät kyrpään.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:57"]Yllätyin siitä et mulla eka kerta ei sattunu yhtää, vaan oikeesti nautin siitä! Se tapahtus nykyisen poikaystävän kanssa ja meillä seksi on aivan järistyttävän upeeta! En tiedä kertaa ku oltais pantu enkä ois saanu orkkua :D [/quote] Ja sitten heräsit, mies.
[/quote]
Siis tää mua kyllä ärsyttää. Itsekin olen nainen ja minuakaan ei ekakerta sattunut. Yhdyntä on aina tuntunut hyvin nautinnolliselta, sen sijaan muista seksinmuodoista en niin kauheasti välitä. Miksi nainen ei vieläkään saa nauttia seksistä? Ja miksi sen ekan kerran PITÄÄ sattua jos se ei vain satu? Ymmärtäkää jo, että naiset ovat erilaisia anatomialtaan.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:57"]
[/quote]
Ei se kaikkia satu. Hyvä kiihotustila auttaa myös ja se tunne, että on pakko saada elin sisään ja heti!
[/quote]
Joo, kiihotustila on ehdoton. Monella voi ekalla kerralla jännitystila olla niin korkea, ettei ole kunnolla kostunut. Tämä vielä voi lisätä kivun tunnetta. Itse olin kuin niagaran putous, eikä sattunut.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:53"]
Minä kyllä tykkään enemmä n dildosta.. sillä voi tehdä niin paljon enemmän..
[/quote]
Ai, musta se ei tunnu yhtä hyvältä. Jotenkin "väärää" materiaalia eikä niin lämmin.