Pettäjät, millälailla syrjähyppykumppanisi eroaa aviopuolisostasi
Kommentit (15)
Kuuntelee aidosti ja ok avoin uusille ideoille...myös seksiin liittyen
Syrjähyppyni oli nainen, puolisoni mies. Nyt 3 vuotta takana yhteistä taivalta tämän syrjähypyn kanssa. Mies jo uusissa naimisissa.
Aika lailla poikkeavat. Fyysinen habitus aivan erilainen. Sivusuhde sporttinen, lyhyempi. Koulutustasot erilaiset. Eri ikäisiä. Sivusuhde selvästi nuorempi jne.
hyväksyy minut juuri sellaisena kuin olen ja ilmaisee sitä niin monin tavoin
Onko pikkupusu tuttujen kans petos? Jos on niin ok.
Haluaa keskustella, kuunnella ja rakastella 100 prossaa. Ainakin sen hetken.
Pienikokoisempi kuin aviomieheni, empaattinen (aviomiehelle tuntematon käsite), keskustelutaitoinen, kannustava, antelias ja avulias, hellä rakastaja. Mieheni vastakohta, sukulaissielu. Miksi palasin mieheni luo, siihen monia syitä.
Intohimo. Sen koen vain rakastetun kanssa vaikka meillä kotonakin seksi pelaa hyvin, vain tuo intohimon tunne on aina puuttunut. Molemmat on pitkiä komeita miehiä, menestyviä ja perhekeskeisiä. Enemmän on luonteessa samoja kuin eri piirteitä.
Syrjähyppykumppani? Syrjähyppy tarkoittaa minun mielestäni vain yhtä kertaa...siis jos joku on pettänyt kerran esim kännissä niin se on syrjähyppy..kaikki nämä mitä tähän on kirjoitettu ovat jo salasuhteita yms.
Vierailija kirjoitti:
Syrjähyppykumppani? Syrjähyppy tarkoittaa minun mielestäni vain yhtä kertaa...siis jos joku on pettänyt kerran esim kännissä niin se on syrjähyppy..kaikki nämä mitä tähän on kirjoitettu ovat jo salasuhteita yms.
Hyvä huomio
Nykyistä en ole pettänyt. Aiemmin halu omaan naiseen vain loppui, koska seksuaaliset kemiamme eivät vain yrityksestä huolimatta toimineet ja toiset naiset erosivat hänestä niin että tunsin halua. Sitä ennen, nuorempana osin sama syy sillä pettämiseen ajoi ihan kokeilunhalu.
Asui alle 10 tunnin lentomatkan päässä. Se on parisuhteelle aika olennaista.
Ei tarvitse puhua mistään.