Mitä syötte uutena vuotena?
Meillä on chorizosalaattia, nakkeja, lihapullia, perunasalaattia ja sipsejä! Ihanaa syödä jouluruokien jälkeen tollasta erilaista.
Kommentit (46)
Ihan vain Wanhanajan nakkeja ja meinasinpa tehdä perunasalaattiakin, uunijuureksia, ruissipsejä täytteellä, texmexpitsapaloja, pommacia,,fresitaa, punkkua. Yksinkertainen perusmättö.
Nakkeja, italiansalaattia, kanansiipiä, limua, sipsiä, dippiä, patonkia, tuorejuustoa... Joulusuklaita :)
Jotains salaattia tekis mieli, siis esim kana-fetasalaattia mut ei ole aineita siihen eikä enää pääse kauppaan. No näillä mennää.
Tehdään itse kunnollisia burgereita. Lisäksi salaattia ja kuohuvaa.
Eihän tässä nyt oo jouluruokia syöty enää moneen päivään. Minä ainakin kokkasin nepalilaista jo tapanina. Uudeksi vuodeksi teen tapaksia.
Perunasalaattia, pastasalaattia, juustosarvia, suklaakääretorttua, patonkia ja juustoja. Ja sipsejä tietty.
tex mex-ruokaa, jäätelöä, kuohuvaa, sipsejä, suklaata, karkkia. Ja uuden vuodenpäivänä perinteisesti nakkia, perunsalaattia, salaattia. Sitten alkaa ihanat arkiruuat!
Kuohuvaa, nakkeja, lihapullia, tuc-keksejä, homejuustoja, leipäjuustoa, viinirypäleitä ja tietty perunasalaattia. Perinteillä mennään.
Itse tehtyä pizzaa. Kana-mozzarella-tomaattisalsa, pepperoni-jalapeno-parmesan.. Täytteitä löytyy vaikka kuinka paljon.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:20"]
nakkeja, lihapullia, perunasalaattia ja sipsejä! Ihanaa syödä jouluruokien jälkeen tollasta erilaista.
[/quote]
Nakit, lihapullat ja sipsit on "erilaista", mitä teillä yleensä (364/365) syödään? Ihan mielenkiinnosta....
Sipulipihvit + curryriisi, onko liian wt?
Mites toi "Mitä syötte uutena vuotena", sehän tarkoittaa koko vuotta?
Nacho plate tai oikeammin meidän tapauksessa nachopelti, johon tulee revittyä mausteista possua, salsaa, purkkipapuja, jalapenoja, oliiveja, fetaa ja juustoraastetta ja lopuksi tuoretta korianteria.
Sushia! Viime vuonna oli sama homma, miksei tälläkin kertaa.
Ranskalaisia ja nakkeja, pastasalaattia, sipsejä, naksuja, juustoja ja tucceja. Jotain makeaa vielä pitäisi keksiä.
Paistetaan miehen kanssa pihvit tai sitten karitsan sisäpaistia, kumpi huomenna näyttää lihakaupassa paremmalta. Mies haluaa tehdä itse perunasalaattia, mä ajattelin tehdä siitä lämpimän version. Lisäksi vihanneksia, hyvä kastike. Jälkkäriksi vohveleita.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 01:53"]
Mites toi "Mitä syötte uutena vuotena", sehän tarkoittaa koko vuotta?
[/quote] No tarkoittaa :)
Kaviaaria ja ostereita maailman ehkä hienoimmassa hotellissa. Tykkään kyllä myös nakeista ja perunasalaatista :D