Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitää kokea ennen lapsia?

Vierailija
28.12.2014 |

Mitä pitää kokea nyt ennen kuin hankkii lapsia? Mitä elämässä ylipäätään pitäisi kokea?

Mikä kokematta jäänyt asia kaduttaa? Mä pelkään että "unohdan" jotain. Muutenkin hyvät ideat on aina tervetulleita :D En mä lapsia aio koskaan tehdä mutta hyvä olisi olla kriittisimmät jutut tehtynä jos joskus mieli muuttuu ;)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysyt jos et muka aio tehdä lapsia eli epäilet kumminkin että sorrut lapsien hankintaan vai?

nämä täytyy olla tehtynä:

- seurustele, käy kahvilla ja tapaile useita eri miehiä. On hyvä kohdata erilaisia ihmisiä ja oppia heidän luonteestaan asioita, ei tarvitse jokaisen kanssa maata mutta pidä hauskaa ja anna miehien maksaa kahvittelut

- opiskele, hanki työpaikka

- hanki mieleinen asunto hyvältä asuinalueelta jossa viihdyt aidosti

- käy bilettämässä, tanssi ja ole vapaa

- lomaile ja pidä välivuosi/vuosia

- matkusta maailman ääriin. Näe ja koe mahdollisimman paljon!

- harrasta ja tee kaikkea sellaista mitä et voisi lapsien kanssa tehdä, hanki vaikka kymmenen harrastusta

- rentoudu ja nauti yksin olosta

- voit koska tahansa järjestää juhlia tai lähteä äkkilähdölle

- kuuntele musiikkia täysillä

- katso joku eroottinen filmi

- syö kaikkea sellaista mitä itse haluat

Vierailija
2/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio.

Vierailija
4/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää sellaista elämää ja tehdä sellaisia asioita, mitkä tuntuvat itsestä hyvältä ja tekevät sinut onnelliseksi.

Vierailija
5/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:46"]

Miksi edes kysyt jos et muka aio tehdä lapsia eli epäilet kumminkin että sorrut lapsien hankintaan vai?

- seurustele, käy kahvilla ja tapaile useita eri miehiä. On hyvä kohdata erilaisia ihmisiä ja oppia heidän luonteestaan asioita, ei tarvitse jokaisen kanssa maata mutta pidä hauskaa ja anna miehien maksaa kahvittelut

- harrasta ja tee kaikkea sellaista mitä et voisi lapsien kanssa tehdä, hanki vaikka kymmenen harrastusta

[/quote]

Jos elämässä on nämä kaikki ihanat asiat, miksi ihmeessä sitten pitäisi hankkia lapsi ja kääntää kaikki taas ylösalaisin? Tätä en ole koskaan tajunnut. Minulla on rikas elämä, enkä usko koskaan tylsistyväni niin pahasti, että alkaisin lisääntymään.

Vierailija
6/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:46"]

[/quote]

Lähes täydellinen lista. Lisäyksenä vielä: ryhdy osake- tai rahastosijoittajaksi. Lapsien kanssa ei sitten haittaa yhtään vaikka onkin vähän osinkotuloja. Voit jatkaa säästämistä ja sijoittamista sitten kun palaat lapsien jälkeen työhön niin on keski-iässä jo ihan kivan kokoinen salkku, josta nostaa tuottoja vaikka lasten kanssa reissatessa. Eikä sitten aikanaan tarvitse eläkkeelläkään kärvistellä.

Vierailija
7/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan hankkiminen. Omien menojen suhteuttaminen omaan tulotasoon.

Mutta ei kai sekään välttämätöntä ole, eikös yhteiskunta huolehdi...

Vierailija
8/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi uusia tietoja ja taitoja. Suhtaudu maailmaan uteliaasti. Kysele, ihmettele.

Lue hyviä kirjoja, katso hyviä elokuvia.

Sisusta kotisi esineillä, jotka ilahduttavat sinua joka kerta, kun näet ne.

Nauti ystäviesi seurasta ja tarjoa heille jakamaton huomiosi.

Seuraa maailman tapahtumia, hanki tietoa, ajattele ja ole kiinnostavaa seuraa.

Valitse asuinpaikkasi vapaasti niin, että työmatkat ovat siedettävän pituiset ja lähellä on tarvitsemasi palvelut.

Nuku joka yö hyvät unet. Olet ansainnut ne.

Valmista ravitsevaa ja herkullista ruokaa aivan oman makusi mukaan. Syö se kuumana.

Ota pitkiä ja rauhallisia kylpyjä kenenkään häiritsemättä.

Aloita sijoittaminen ja kartuta omaisuutta. Se tarjoaa sinulle turvaa ja joustavuutta tulevaisuutta varten.

Lähde töiden jälkeen vaeltelemaan kaupungille, pysähdy kivan näköiseen kahvilaan, tapaa sattumalta hyvä ystävä.

Vierailija
9/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennen lapsia olisi hyvä hankkia koulutus ja elanto, millä elättää se perhe. Ja hankkia hyvä mies ellet halua sitten yksin olla lapsen kanssa. Joten suosittelisin, että hanki hyvä koulutus, vakituinen työpaikka, ja hyvä, luotettava parisuhde. On vaan niin paljon helpompaa, kun on rahaa ostaa kaikki tarvittava itse, on työpaikka minne palata äitiysloman jälkeen, ja parisuhteessa vaan se lastenhoitokin on helpompijärjestää kuin yksin (yövalvomiset jne). Näitä siis suosittelen, koska se helpottaa/tekee lapsiperhearjen mukavammaksi. Myös jos menojalkaa vipittää, niin elä ne riennot ensin, ennenkuin alat lapsia hankkimaan.

Vierailija
10/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin toivonut matkustelleeni enemmän. Onnistuuhan se toki lapsenkin kanssa, mutta tulee muutaman vuoden tauko ennen kuin se on mielekästä (lapsi ei ole enää vaipoissa ja osaa syödä itse). No, onpahan aikaa säästää jotain isompaa reissua varten.

Vierailija
11/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilimajaron lumet

Vierailija
12/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:30"]Mitä pitää kokea nyt ennen kuin hankkii lapsia? Mitä elämässä ylipäätään pitäisi kokea?

Mikä kokematta jäänyt asia kaduttaa? Mä pelkään että "unohdan" jotain. Muutenkin hyvät ideat on aina tervetulleita :D En mä lapsia aio koskaan tehdä mutta hyvä olisi olla kriittisimmät jutut tehtynä jos joskus mieli muuttuu ;)
[/quote]

Kaikki.
Lasten myötä et koe enää mitään. Paitsi lapsijuttuja tietty.

Vierailija
13/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsi ei kyllä ole este asioiden tekemiselle ehkä vähän hidaste.

Vierailija
14/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vinkki. Ennen lapsia pitää olla käytynä:

-psykoterapia.

Vierailija
15/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen kaihea lista. Sit rakastuin tuohon oikeaan ja nyt ne kaikki tuntuu merkityksettömiltä. Oon bilettänyt ja reissannut, eipä ne mun elämää räjäyttänyt. Rakkaus on ollut vaillinaista ilman tehellistä tulevaisuuden suunnittelua. Ymmärsin, että lähes kaikki on ollut tekosyytä, koska en ollut löytänyt tätä oikeaa rakkautta, jonka kanssa haluan olla. On selvinnyt, että lapsettomat ystäväpariskunnat jotkaovat halunneet elää rikasta elämää, kärsivätkin lapsettomuudesta. Nyt jätän siis ehkäisyn ja alan odottaa, että se aito onni vain kasvaa elämässämme. ps. Lapsen saa viedä lentokoneeseen:D

Vierailija
16/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:30"]Tässä vinkki. Ennen lapsia pitää olla käytynä:

-psykoterapia.
[/quote]

word

Vierailija
17/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus, siis se että aidosti koet olevasi vapaa. Elämänkokemusta ja -viisautta olisi myös hyvä olla, muulla ei niin väliä.

Vierailija
18/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:28"]

No lapsi ei kyllä ole este asioiden tekemiselle ehkä vähän hidaste.

[/quote]

Kyllä lapsi estäisi montakin sellaista asiaa, joista tällä hetkellä nautin ja jotka ovat minulle tärkeitä. Monet asiat ovat kyllä fyysisesti mahdollisia lapsen kanssa, mutta niistä tulee taloudellisesti tai logistisesti liian hankalia tai ne muuttavat luonnettaan niin paljon, ettei niitä halua enää tehdä. Minusta ei ole hyödyllistä antaa lapsettomien ymmärtää, että vanhempana onnistuvat kaikki jutut siinä missä lapsettomanakin. -6

Vierailija
19/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele ammatti ja hanki vakituinen työ ja hyvä mies

Vierailija
20/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 antaa hyviä vinkkejä, mutta "tapaile useita eri miehiä" on sukupuolisyrjintää. Olen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi