koska lapsen pyöreys katoaa kasvoista?
Olen pian 24-vuotias ja kasvoistani sanotaan yhä, että ovat lapsenpyöreät.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:54"]No 40 v mennessä katoaa ihan varmasti, jos on tosiaan lapsrnpyöreydestä eikä ylipainosta kyse.
[/quote]
normaalipainoinen olen. Kasvot ovat vain kuin lapsella. :)
Parikymppisellä voi ihan hyvin olla vielä lapsenpyöreät kasvot. Kutistuvat kokoon sitten 30-40v mennessä viimeistään.
Parikymppisenä hoikistuin ja pääsin eroon lapsenpyöreydestä. En varsinaisesti laihduttanut, aloitin vain liikuntaharrastuksen. Edelleen on ylimääräistä, mutta kiinteytyminen oli ratkaisevaa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:54"]No 40 v mennessä katoaa ihan varmasti, jos on tosiaan lapsrnpyöreydestä eikä ylipainosta kyse.
[/quote]
[/quote]
Normaalipainon sisälläkin on ihmisiä, joista yli puolet on kirjaimellisesti rasvaa. Rasvaprosentti ratkaisee tässäkin asiassa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:54"]No 40 v mennessä katoaa ihan varmasti, jos on tosiaan lapsrnpyöreydestä eikä ylipainosta kyse.
[/quote]
[/quote]
Normaalipainon sisälläkin on ihmisiä, joista yli puolet on kirjaimellisesti rasvaa. Rasvaprosentti ratkaisee tässäkin asiassa.
[/quote]
no en ole läski. :)
Muslimit osaa poistaa nuo piirteet päiden kera erittäin hyvin.
Olen joskus kuullut sanottavan että se katoaa about 28 vuoteen mennessä, pitää muuten paikkaansa :)
Lapsennaama löytyy täältäkin. t. 32-v normaalipainoinen
No 40 v mennessä katoaa ihan varmasti, jos on tosiaan lapsrnpyöreydestä eikä ylipainosta kyse.