Äiti laittoi ylimääräisillä lapsilisillä itselleen ankanhuulet
Facebookin naistenryhmässä äiti kertoo ylpeänä käyttäneensä ylimääräiset lapsilisät siihen että turvotti täyteaineella huulensa.
On niin mahtavaa, että maksoimme kaikille nämä ylimääräiset lapsilisät. Mukavaa että velkaannumme vain lisää koko ajan. Upea hallitus.
Kommentit (22)
Taisi jopa kahdessa eri naistenryhmässä esitellä uusia huuliaan. Kiva lippa siinä ylähuulessa, tosi luonnollinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä laitatin täyteaineita penikseeni ylimääräisillä lapsilisillä!
Hei, hyvä idea, pitäiskö munkin?
Ap
No jokainenhan saa käyttää ne mihin haluaa mutta kohtalaisen tyhmää mainostaa jos käyttää ne johonkin noin tyhmään.
Poikani 10v sanoi just tänään mulle että "Äiti tiedätkö että jotkut naiset on niin hulluja että ne tekee itselleen semmoset huulet että ne näyttää apinanpyllyltä"
Vierailija kirjoitti:
Taisi jopa kahdessa eri naistenryhmässä esitellä uusia huuliaan. Kiva lippa siinä ylähuulessa, tosi luonnollinen. :D
Juu siis aivan järkyttävät!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, hyvä idea, pitäiskö munkin?
Ap
Miksi esität AP:tä? Ap on nainen, ei kai muuten olisi naistenryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
No jokainenhan saa käyttää ne mihin haluaa mutta kohtalaisen tyhmää mainostaa jos käyttää ne johonkin noin tyhmään.
Poikani 10v sanoi just tänään mulle että "Äiti tiedätkö että jotkut naiset on niin hulluja että ne tekee itselleen semmoset huulet että ne näyttää apinanpyllyltä"
Lasten suusta se totuus!
No, ettehän oikeasti kuvittele, että kaikilla ne lapsilisät menee lasten tarpeisiin, siis edes niihin?
t: Neuvolatäti
Vierailija kirjoitti:
No, ettehän oikeasti kuvittele, että kaikilla ne lapsilisät menee lasten tarpeisiin, siis edes niihin?
t: Neuvolatäti
On outoa että lapsilisät menee aina äideille. Ehkä isät käyttäisivät ne järkevämmin.
Vanhempiaan ei voi valita.
Välillä näkee silti miten lapset häpeää vanhempiansa.
Hei kahvinkeitin meni rikki oisko mokkamasteria roskalavalla.
Lapsi tarttis kengät ei oo rahaa ei ois eurolla kenkiä tarjolla..... kuusi ryhmää kerjäämistä.
Seitsemäs paikallinen ryhmä. Mikä on kaupungin paras kampaaja tukka kaipaa päivitystä.
Ymmärrän hyvin että löytyi yhtä hölmö yksilö joka tykitti huuliin rahansa ja itki muut päivät sitä ennen rahattomuuttansa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmäähän sillä on mainostaa, mutta eiköhän se ole jo jonkun viikon ehtinyt miettiä, että aihe on sopivan provosoiva, että sillä väitteellä saa julkisuutta. Nyt varmaan itse aloittamassa ketjuja av:llakin, jotta tulisi huomatuksi.
Minä tilasin Filippiineiltä kakkosvaimon ja lapsilleni ihanan perusarvoja kannattavan äidin.
Ihanaa olla lapseton nettoveronmaksaja *not*. Typerä päätös hallitukselta.
Voi että miten kurjaa kun ei saanut rahoille edes vastinetta. Todella huonosti tehdyt huulet ja lisää rahaa menee kun joutuu nuo epäonnistuneet täytteet poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t: NeuvolatätiOn outoa että lapsilisät menee aina äideille. Ehkä isät käyttäisivät ne järkevämmin.
No ei meillä ainakaan. Ostelisi kaikkea äitinsä mökille jos saisi päättää.