Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lisääkö ehostaminen vientiä?

Vierailija
23.10.2021 |

Mietin, että pitäiskö alkaa meikkaamaan enemmän ja laittaa vaikka ripsipidennykset. Vaatetuskin on kilttiä ja silmälasit aina päässä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoripset silmälasien kanssa toimii samankaltaisesti kuin auton tuulilasin pyyhkijät. 

Pidennyksiä saa myös maltillisen pituisina.

Vierailija
22/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei lisää merkittävästi. Suurin osa pokausyrityksistä on tullut tilanteissa, joissa olen ollut meikittä. Olen tummapiirteinen, joten meikillä ei paljoa saa muutettua ulkonäköä, ellei sitä sitten laita aivan helkkaristi.

Treenaamisella ulkonäköä saa muutettua paljon enemmän ja siinä olen huomannut eron myös viennin määrässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viennistä en niinkään tiedä mutta tällä ns.laittamisella meikit, vaatteet jne otetaan kanssa ihmiset huomioon JA itsekin voi paremmin.

Keski-Euroopassa päivänselvä asia.

Vierailija
24/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei Mulla ainakaan ole lisännyt.

Vierailija
25/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lisää, kannattaa vähän paikkoja laitella, kuten maalta seiniä tai tapetoida ja ikkunoihin hienot ikkunaverhot, niin se lisää menekkiä. Hienot pitsiliinat pöydälle  niin onvientiä, menee äkkiä kaupaksi.

Vierailija
26/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viennistä en niinkään tiedä mutta tällä ns.laittamisella meikit, vaatteet jne otetaan kanssa ihmiset huomioon JA itsekin voi paremmin.

Miten ripsipidennyksillä ja tiukoilla vaatteilla otetaan muut huomioon? En nyt ihan ymmärrä.

Ap

Vierailija
27/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa joku päättömän villi harrastus, tyyliin trapetsitaiteilija. Miehiä jostain syystä kiehtoo jännitys ja outo nainen.

Vierailija
28/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa joku päättömän villi harrastus, tyyliin trapetsitaiteilija. Miehiä jostain syystä kiehtoo jännitys ja outo nainen.

Tämä on hauska ehdotus!

Ap

Vierailija
29/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että meikki itsessään lisää vientiä. Kokonaiskuva on tärkeämpi. Itse esim en meikkaa, mutta pukeudun nätisti ja feminiinisesti. En kuitenkaan tarkoita tällä mitään paljastelua tms. Hiukset ovat pitkähköt ja pidän kynnet siisteinä, joskus lakkaankin. Olen ihmisiä kohtaan perusmukava ja olen aika positiivinen ihminen. Saan aika paljon treffikutsuja.

N40

Vierailija
30/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että meikki itsessään lisää vientiä. Kokonaiskuva on tärkeämpi. Itse esim en meikkaa, mutta pukeudun nätisti ja feminiinisesti. En kuitenkaan tarkoita tällä mitään paljastelua tms. Hiukset ovat pitkähköt ja pidän kynnet siisteinä, joskus lakkaankin. Olen ihmisiä kohtaan perusmukava ja olen aika positiivinen ihminen. Saan aika paljon treffikutsuja.

N40

Sepä mukavaa. Minä en saa.

Ap

Vierailija
31/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ripsienpidennyksiä, ellei ole todella hyvä luusto ja vahvat kulmat ym.

On myös miehiä, jotka arvostavat meikittömyyttä. Toinen asia on toki se, että arvostavatko oikeasti meikittömyyttä vai eivätkö vain tajua, että se "meikitön meikki" on meikki.

Vierailija
32/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten sun vienti paranee sillä kun treenaat ja dieettaat itsesi fitness-kuntoon.

Tämä on se asia joka lähes kaikilta sinkkunaisilta unohtuu koska jos tämä asia olisi kunnossa niin ei olisi enää sinkku. +urheilullinen elämäntapa viehättää miehiä.

Kroppa on jo kunnossa, mutta rinnat tietysti pienet, kun ei ole ylimääräistä rasvaa kropassa. Just mittasin itseni, 86-68-96 (rinta, vyötärö, lantio) ja painan n. 60 kg.

Ap

No jos kroppa on kunnossa niin sitten looginen selitys on se että sun rima miehille on niin korkealla että kukaan ei kelpaa.

Ongelma onkin siinä, ettei kukaan kysele että kelpaisko..

Ap

Tee itse aloite, kun vastaan tulee sopiva henkilö.

Vierailija
33/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten sun vienti paranee sillä kun treenaat ja dieettaat itsesi fitness-kuntoon.

Tämä on se asia joka lähes kaikilta sinkkunaisilta unohtuu koska jos tämä asia olisi kunnossa niin ei olisi enää sinkku. +urheilullinen elämäntapa viehättää miehiä.

Kroppa on jo kunnossa, mutta rinnat tietysti pienet, kun ei ole ylimääräistä rasvaa kropassa. Just mittasin itseni, 86-68-96 (rinta, vyötärö, lantio) ja painan n. 60 kg.

Ap

No jos kroppa on kunnossa niin sitten looginen selitys on se että sun rima miehille on niin korkealla että kukaan ei kelpaa.

Ap

Ei se mitään auta, kun aloitteisiin vastataan kielteisesti. T. N39, ikisinkku, tehnyt aloitteita turhaan 20 vuotta.

(joo tiedän jo mitä tähän sanotaan, yrität liian komeita 🙄. Todellisuudessa kaikki tapaavat monenlaisia ja monen "tasoisia" ihmisiä jatkuvasti. Toisista kiinnostuu melkein kaikki ja toisista ei kukaan, eikä sitä selitä mikään yksinkertainen tasoihin lokerointi. Olen nätti ja hoikka enkä silti löydä seuraa, koska minussa on jotain muuta vialla kuin "taso". Enää pitäisi tietää mikä se juttu on mutta kukaan ei ole osannut sitä tunnistaa.)

Vierailija
34/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miksi?

Ap

Vierailija
35/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ripsipidennyksillä ja tiukoilla vaatteilla otetaan muut huomioon? En nyt ihan ymmärrä.

Ap

Kuka on maininnut ripsipidennykset/tiukat vaatteet ?

Ei silloin vähemmälläkään ymmärrä.

Vierailija
36/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehostaminen vähentää positiivista vientiä ja lisää negatiivisia vaikutuksia.

Vierailija
37/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka on maininnut ripsipidennykset/tiukat vaatteet ?

Ei silloin vähemmälläkään ymmärrä.

Heti aloitusviestissä on mainittu ripsipidennykset ja pohdittu "kilttiä vaatetusta".

Ap

Vierailija
38/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaikuttaa. Huolellinen meikki, ripsien pidennykset, hiuspidennykset ja sitten vartalonmyötäinen uumaa ja lantiota korostava tiukka mekko pitkillä korkosaappailla, ja aivan varmasti vaikuttaa mielenkiintoon vastakkaisessa sukupuolessa

Vierailija
39/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vaikuttaa. Huolellinen meikki, ripsien pidennykset, hiuspidennykset ja sitten vartalonmyötäinen uumaa ja lantiota korostava tiukka mekko pitkillä korkosaappailla, ja aivan varmasti vaikuttaa mielenkiintoon vastakkaisessa sukupuolessa

Täytynee heittää tää kirjastohiiri-look romukoppaan ja kokeilla tuota. Töihin en kyllä kehtaa mennä tällättynä.

Ap

Vierailija
40/46 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä haet.

Jos etsit viime hetkillä tulevaa lastesi isää.

Tai sinulla on jo lähes aikuiset lapset ja etsit vain hassuttelua ja hauskanpitoa joskus, niin eri juttu.

Näkyykö päälle päin, että kello tikittää, olet hermostunut ja epätoivoinen.

Itsetunto on ilmainen.