Lisääkö ehostaminen vientiä?
Mietin, että pitäiskö alkaa meikkaamaan enemmän ja laittaa vaikka ripsipidennykset. Vaatetuskin on kilttiä ja silmälasit aina päässä.
Kommentit (46)
Ripsien pidennykset ovat pääosin kamalia arkikäytössä. Menevät ilta- ja juhlameikissä.
Menet sosiaaliluokassa heti alaspäin, jos otat tekoripset.
En tiedä viennistä, mutta olen aikoinaan treffaillut miehiä tinderin kautta. Selkeän eron huomasi riippuen siitä, oliko meikannut ”paremmin” vai oliko vain ripsiväriä. Kun olin meikannut huolellisemmin (mutta ei vahvasti), miehet vaikuttivat kiinnostuneemmilta ja jopa kunnioittavammilta.
Mulla ainakin aina vientiä riittänyt vaikka en juurikaan meikkaa. Nytkin nelikymppisenä tulee treffikyselyjä säännöllisesti. Naimisissa olen niin en lähde.
Tekoripset silmälasien kanssa toimii samankaltaisesti kuin auton tuulilasin pyyhkijät.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä viennistä, mutta olen aikoinaan treffaillut miehiä tinderin kautta. Selkeän eron huomasi riippuen siitä, oliko meikannut ”paremmin” vai oliko vain ripsiväriä. Kun olin meikannut huolellisemmin (mutta ei vahvasti), miehet vaikuttivat kiinnostuneemmilta ja jopa kunnioittavammilta.
Esimerkkinä yhdet treffit joissa käytin hieman helmiäistä luomiväriä. Mietin jopa ennen treffejä, pitäisikö meikit sittenkin pestä, kun tuo helmiäinen luomivärinä on vähän liikaa. Menin kuitenkin treffeille niissä meikeissä. Yllätyin, kun kyseinen mies vaikuttikin yhtäkkiä paljon kiinnostuneemmalta kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin aina vientiä riittänyt vaikka en juurikaan meikkaa. Nytkin nelikymppisenä tulee treffikyselyjä säännöllisesti. Naimisissa olen niin en lähde.
Niinpä tietysti. Minulle ei tule treffikyselyjä ikinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan mies?
En ole mies vaan 37-vuotias nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Liikutko ihmisten ilmoilla?
Jutteletko ihmisille?
Hymyiletkö?
Hymyilevää ihmistä on helpompi lähestyä.
Mulla käy flaksi aina nimenomaan meikittömänä.
Taidan olla huono meikkaamaan.
Rillit on aina nounou. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Liikutko ihmisten ilmoilla?
Jutteletko ihmisille?
Hymyiletkö?
Hymyilevää ihmistä on helpompi lähestyä.
Itsekseen hymyilevästä saattaa tulla erikoinen kuva.
Vierailija kirjoitti:
Rillit on aina nounou. Valitettavasti.
Tämä on naisen mielipide.
Parhaiten sun vienti paranee sillä kun treenaat ja dieettaat itsesi fitness-kuntoon.
Tämä on se asia joka lähes kaikilta sinkkunaisilta unohtuu koska jos tämä asia olisi kunnossa niin ei olisi enää sinkku. +urheilullinen elämäntapa viehättää miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten sun vienti paranee sillä kun treenaat ja dieettaat itsesi fitness-kuntoon.
Tämä on se asia joka lähes kaikilta sinkkunaisilta unohtuu koska jos tämä asia olisi kunnossa niin ei olisi enää sinkku. +urheilullinen elämäntapa viehättää miehiä.
Kroppa on jo kunnossa, mutta rinnat tietysti pienet, kun ei ole ylimääräistä rasvaa kropassa. Just mittasin itseni, 86-68-96 (rinta, vyötärö, lantio) ja painan n. 60 kg.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppa on jo kunnossa, mutta rinnat tietysti pienet, kun ei ole ylimääräistä rasvaa kropassa. Just mittasin itseni, 86-68-96 (rinta, vyötärö, lantio) ja painan n. 60 kg.
Ap
No jos kroppa on kunnossa niin sitten looginen selitys on se että sun rima miehille on niin korkealla että kukaan ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jos kroppa on kunnossa niin sitten looginen selitys on se että sun rima miehille on niin korkealla että kukaan ei kelpaa.
Ongelma onkin siinä, ettei kukaan kysele että kelpaisko..
Ap
Onko vaikutusta? Vai saako tuolloin vain epäasiallisia ehdotuksia?