Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatko poikien painia?

Vierailija
23.10.2021 |

Oma 13v poika painii joskus kaveriensa kanssa, kuulemma vain mittelevät voimiaan. Itse en ole kyllä ihan varma pitäisikö kieltää moiset leikit ennen kuin oikeasti sattuu jotain.

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri on tyttö, niin voivat kyllä ”painia”. Jos taas poika niin kiellä heti, ettei pojastasi kasva homoa.

Jos tytön kanssa painii, on suuri todennäköisyys joutua selätetyksi. Tuon ikäiset tytöt ovat poikia isompia ja vahvempia hetkellisesti ennen kuin pojilla pääsee murrosikä vauhtiin. Tytölle häviämiselle voi olla vakavat seuraukset nuoren pojan itsetunnolle.

Höpö höpö

Paini on urheilua

Petrakin takuulla voitti pojat

Vierailija
22/169 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota painiottelu poikasi kanssa ap! Jos hän voittaa, saavat jatkaa painimista ja jos sinä voitat painit loppuvat kuin seinään!

13-vuotiaan pojan ja aikuisen naisen (olen lähes varma että ap on nainen) painimatsi voisi oikeastikin olla ihan mielenkiintoinen ja yllättävän tasainen, vaikka tämä ehdotus onkin tietysti trollausta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri on tyttö, niin voivat kyllä ”painia”. Jos taas poika niin kiellä heti, ettei pojastasi kasva homoa.

Jos tytön kanssa painii, on suuri todennäköisyys joutua selätetyksi. Tuon ikäiset tytöt ovat poikia isompia ja vahvempia hetkellisesti ennen kuin pojilla pääsee murrosikä vauhtiin. Tytölle häviämiselle voi olla vakavat seuraukset nuoren pojan itsetunnolle.

Höpö höpö

Paini on urheilua

Petrakin takuulla voitti pojat

Petran poikapaineja pidettiin painokelpoisina,.

Vierailija
24/169 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota painiottelu poikasi kanssa ap! Jos hän voittaa, saavat jatkaa painimista ja jos sinä voitat painit loppuvat kuin seinään!

13-vuotiaan pojan ja aikuisen naisen (olen lähes varma että ap on nainen) painimatsi voisi oikeastikin olla ihan mielenkiintoinen ja yllättävän tasainen, vaikka tämä ehdotus onkin tietysti trollausta

En kyllä usko, että kovinkaan moni 13-vuotias poika pärjäisi aikuiselle naiselle ollenkaan. Eihän pojat tuossa iässä voita edes itsensä ikäisiä tyttöjä.

Vierailija
25/169 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kyllä painimme kaveriporukalla teineinä. Kaikki kyllä painivat kaikkien kanssa, ilman mitään sukupuolijakoa. Kyllä tytötkin antoivat meille pojille hyvän vastuksen, voittivatkin monia otteluita. Samanlaista se paini on tyttöjen ja poikien kanssa, joskus voittaa, joskus häviää.

Sama meillä, tytöt saattoivat tosin ehkä jopa voittaa hieman useammin meidän kohdallamme. Muistan itse painineeni teini-ikäisenä kuuden eri tytön kanssa ja hävisin heistä neljälle. Kyllä terveen pojan itsetunto kestää tytölle häviämisen

Minulla on teoria, että pojat häviävät tytöille lähinnä sen takia, etteivät paini täysillä. Vaikka tytöt ovatkin isompia kuin pojat tuon ikäisinä, ei se tarkoita että olisi automaattisesti vahvempi.

Vierailija
26/169 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kyllä painimme kaveriporukalla teineinä. Kaikki kyllä painivat kaikkien kanssa, ilman mitään sukupuolijakoa. Kyllä tytötkin antoivat meille pojille hyvän vastuksen, voittivatkin monia otteluita. Samanlaista se paini on tyttöjen ja poikien kanssa, joskus voittaa, joskus häviää.

Sama meillä, tytöt saattoivat tosin ehkä jopa voittaa hieman useammin meidän kohdallamme. Muistan itse painineeni teini-ikäisenä kuuden eri tytön kanssa ja hävisin heistä neljälle. Kyllä terveen pojan itsetunto kestää tytölle häviämisen

Minulla on teoria, että pojat häviävät tytöille lähinnä sen takia, etteivät paini täysillä. Vaikka tytöt ovatkin isompia kuin pojat tuon ikäisinä, ei se tarkoita että olisi automaattisesti vahvempi.

Onko noin vaikeaa myöntää, että joskus tyttö vain voi olla vahvempi ja siksi voittaa?

Vierailija
27/169 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että kovinkaan moni 13-vuotias poika pärjäisi aikuiselle naiselle ollenkaan. Eihän pojat tuossa iässä voita edes itsensä ikäisiä tyttöjä.

No sitten on pojat kyllä nahistuneet pahasti.

Vierailija
28/169 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap vähän seurata millaista se paini on seuraavalla kerralla. Onko leikkimielistä vai onko oikea vaara, että sattuu. Koti on turvallinen paikka painia aikuisen valvonnassa.

Vierailija
29/169 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on pojat kyllä nahistuneet pahasti.

Niin siinä käy, kun pelaa videopelejä päivät pitkät samalla kun tytöt harrastavat liikuntaa

Vierailija
30/169 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ap vähän seurata millaista se paini on seuraavalla kerralla. Onko leikkimielistä vai onko oikea vaara, että sattuu. Koti on turvallinen paikka painia aikuisen valvonnassa.

Jos paini on homoeroottista ja tällä palstalla esitetyt epäilyt pitävät paikkansa, ei poika välttämättä halua vanhempaa viereen katsomaan…

Vierailija
31/169 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole kämpässä mitään tatamia missä mahtuu painimaan. Jos pihanurmikolla painivat niin siitä vaan.

Ihan jos into jää päälle niin sitten mielummin kamppailusalille treenaamaan kunnon ohjauksessa.

Vierailija
32/169 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Minä annoin painia koulussakin liikuntatunnilla,  naperopainia harrastettiin sekaryhmässä, pituuden mukaan parit . Kaikki tykkäsivät, pojat ja tytöt.

Vierailija
33/169 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi poikaa jotka ei ole koskaan tapelleet tai painineet keskenään.  (ovat jo aikuisia) Sisarukseni pojat olivat aina toistensa kimpussa.

Vierailija
34/169 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Tuon ikäinenkin kaipaa kosketusta ja paini on yksi keino saada sitä.

Itse painin 5 v pojan kanssa.

Vierailija
35/169 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 18v 69kg kilttis ja erehdyin painimaan 90kg 16v rokkaritytön kanssa. Jouduin heti selätetyksi ja monta kertaa.

Vierailija
36/169 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut kyllä täyttä potaskaa. Vai että joku tyttö pärjäisi pojalle voimalajisss, kaikkea sitä kuulee. Näyttää biologiset perusfaktat unohtuneen sika monelta tässä keskustelussa

Vierailija
37/169 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut kyllä täyttä potaskaa. Vai että joku tyttö pärjäisi pojalle voimalajisss, kaikkea sitä kuulee. Näyttää biologiset perusfaktat unohtuneen sika monelta tässä keskustelussa

No on sinullakin elämä. Kaivelet esiin vanhoja keskusteluja tuodakseni esiin omia ummehtuneita näkemyksiäsi. Nyt on kaunis kesäilta, lähtisit mielummin vaikka ulos reippailemaan

Vierailija
38/169 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain sitä, miten näin monella tuntuu olevan tässä keskustelussa käsitys, että poikien välinen paini olisi automaattisesti jotenkin homoeroottisesti latautunutta

Vierailija
39/169 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painia saa jos kaikilla kivaa, lyödä ei.

Vierailija
40/169 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiellän, koska he voivat loukkaantua vakavasti tai saada mieleensä homoseksuaalisia ajatuksia.

Mitä sitten vaikka saisivatkin homoseksuaalisia ajatuksia? Miten se sinua haittaa