Mitä jos 28v mies on neitsyt?
Kommentit (18)
Olin itsekin neitsyt tuohon ikään asti mutta sitten alkoi tapahtumaan naisrintamalla.
Suurin syy mun tilanteeseen oli ehdottomasti ujous. Monta vuotta meni hukkaan sen takia.
Olin neitsyt vielä kun täytin 37 vuotta. Nykyään 41 v ja onnellisesti naimisissa.
Olihan Kekkonenkin ja sama tilanne Niinistöllä. Siis horoskoopissa neitsyt.
Häpeävätkö vanhempasi sinua? Minua hävettäisi jos oma aikuinen poika olisi täysin kokematon tuossa iässä.
Ohje olisi että nyt ei kannatta olla liian ronkeli vaan jostain olisi lähdettävä liikkeelle.
No sitten on. Mitä väliä nyt ihan oikeasti? Ei se kullin työntäminen pimppiin ole niin ihmeellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Häpeävätkö vanhempasi sinua? Minua hävettäisi jos oma aikuinen poika olisi täysin kokematon tuossa iässä.
Mitä helvettiä? Älytön kommentti. Vai onko tämäkin taas trolli
Vierailija kirjoitti:
No sitten on. Mitä väliä nyt ihan oikeasti? Ei se kullin työntäminen pimppiin ole niin ihmeellinen asia.
Kyllä se oikean naisen kanssa aika ihmeellistä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä on paljon ihmeellisempiäkin asioita kuin kusivehkeiden hakkaaminen yhteen.
Eikö läheisyyden puute aiheuta mitään ongelmia?
Ei se mitään, lupaan olla hellä
T. Marko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä on paljon ihmeellisempiäkin asioita kuin kusivehkeiden hakkaaminen yhteen.
Voi olla. Mutta kovin usein en niihin asioihin törmää.
Neitsyt mies ei kelpaa yhdellekkään naiselle. N27
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt mies ei kelpaa yhdellekkään naiselle. N27
Ei todellakaan pidä paikkaansa
Pelkään että eihän naiset sitä hyvällä katso :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman rakkautta, onko se oikeasti niin ihmeellistä? Ihan näin naisena kyselen. Kun itse nuorena aloitin seksielämän, olin jotenkin ladannut siihen paljon vaatimuksia, mutta se ei tuntunut oikein miltään. Siis ei MILTÄÄN. Melkein olisin voinut kysyä mieheltä, että ootko jo sisällä. En tuntenut mitään. Ja ei, hänellä ei ollut pieni, ei ollut siitä kyse. Sen jälkeen ajattelin, että seksi on niin turhaa touhua, että hyvinhän tässä vois alkaa vaikka tienaamaan sillä.
Mutta en sentään ruvennut. Seksi alkoi tuntua hyvältä vasta kun rakastuin. Silloin se ei enää ollut feikkaamista, vaan tuntui oikeasti hyvältä. Minusta koko seksistä on tehty ihan älyttömän iso ja turha asia, joka hallitsee ihmisten mieliä liikaa.
Ei niin mitään. Pitäisikö herättää? Eiköhän se ole jokaisen yksityisasia.