Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille?

Vierailija
23.10.2021 |

Niin haluaisin tietää onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille mutta haluaisi parisuhteen. Ja mistä syistä?

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun aloitus on naisille tarkoitettu eikä miehille. Silti miehet täällä kuvittelee että kysymys on heille. Opetelkaa lukemaan miehet.

M29

Vierailija
42/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin pitkään kelvata omalle miehelleni. Turhaan. Sitten ihastuin toiseen mieheen. En kelpaa hänellekään. Kukaan ei kaipaa seuraani. Olkoon sitten niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä ihmettelen miksei tavis jamppa kiinnosta naisia joka on 195 cm pitkä?

Vierailija
44/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä yli 190 cm komeeksi kehuttu. 10 kg ylipainoa mutta ei se mussa näy koska olen pitkä. Jostain syystä naiset ei halua treffeille eikä kiinnostu musta. Olen kuitenki ennen seurustellut.

Ettekö te miehet osaa lukea? Luepa aloitus uudelleen oikein hitaasti.

Onpa ihme, että et ole kelvannut yhdellekään miehelle.

Joo, en kestä hitaita ihmisiä kovinkaan hyvin. Tämäkin keskustelu meni heti pilalle, koska miehet tulivat joukolla vänisemään omasta kohtalostaan, kun täällä piti keskustella naisista, jotka eivät ole kelvanneet.

Vierailija
45/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä silti se komea hyvä kroppanen mies kelpaa naisille jolla on kallis mersu.

Mutta jos naisella on Lada, hänelle ei kelpaa mikään.

Vierailija
46/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komee kroppa pitäs olla jotain 185 cm pitkä. Tietenkin komee naama ja kallis mersu. Näille tinder misuille.

Aika harvalla tommoset vaatimukset on. Et taida olla edes Tinderissä vaan kuvittelet mitä siellä on.

Vierailija
47/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkää pituudesta huolimatta kelpaa. Olkoot pinnalliset laihat naiset. Oon yksin.

Vierailija
48/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta eivät ole itseni ikäiset olleet koskaan kiinnostuneita. Tai no on joku ollut, mutta kun en alkanut halailemaan tuttavuutemme alussa, hän ei pystynyt suhteeseen, ettei olisi särkenyt itseään. Eli ei siis kestänyt tuloa torjutuksi. Eli sen verran syvällistä kiinnostusta oli siellä.

Ja toinen oman ikäiseni kiinnostunut mies tuomittiin sittemmin vankeuteen sekaantumiseen alaikäisistä johtuen. Ihan oikeasti. Eli todella surkea saldo näissä. En mä hänestäkään ollut itse kiinnostunut, saati rakastunut. Mutta hengailtiin silti ”parisuhteessa”, koska aloin olla jo oudon vanha neitsyt (25v.)

Vierailija
49/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun aloitus on naisille tarkoitettu eikä miehille. Silti miehet täällä kuvittelee että kysymys on heille. Opetelkaa lukemaan miehet.

M29

Lähinnä Allu täällä kirjoittelee. On kirjoitellut palstalle koko päivän..

Vierailija
50/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä ei mun juttu. En ole komea ja rikas. En mene sinne. Haluan tavallisen naisen en olla lompakko. Musta ei kiinnostu nuoremmat 25 v naiset ollenkaan.

Vierailija
51/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitä ihmettelen miksei tavis jamppa kiinnosta naisia joka on 195 cm pitkä?

Kuinka monta 195-senttistä naista Suomessa edes on?

Vierailija
52/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä halusin pitkään kelvata omalle miehelleni. Turhaan. Sitten ihastuin toiseen mieheen. En kelpaa hänellekään. Kukaan ei kaipaa seuraani. Olkoon sitten niin.

Jotkut kyllä puhuvat, että maailmassa olisi miehiä enemmänkin kuin 2.

Vierailija
53/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole koskaan kiinnostanut yhtäkään sellaista miestä, joka on kiinnostanut minua.

Vierailija
54/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 3 v itse kiinnostunut naisista. Pyytäny naisia treffeille. Mutta naiset ilmottaa et ole mun tyyppiä tai en hae seuraa. Eli se komea mersumies kiinnostaa.

Vierailija
55/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin tavallisen näköinen ( rumaksikin sanottu). Tämän lisäksi todella huono tutustumaan ihmisiin ja melko hiljainen sekä liikaa yksin ollut. Olen epävarma myös ja jännitän uusia tilanteita. Johonkin seksiin en pystyisi millään ainakaan tällä hetkellä ja ehkä joskus vuosien päästä jos uskaltaisin kokeilla ( tosin riippuisi toisesta paljon millainen tyyppi). Eipä paljon ole kiinnostusta kenellekään ollut. 

Vierailija
56/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää ees yrittää ja toivoa mitään kun petyn jatkuvasti enkä pääse treffeille.

T. 37 v mies.

Vierailija
57/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Miehet kiinnostuvat minusta, koska olen nätti. Yksikään ei halua kanssani parisuhteeseen, koska olen sekä heitä älykkäämpi että korkeammin koulutettu.

Tai ehkä se on toi asenne.

Vierailija
58/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 3 v itse kiinnostunut naisista. Pyytäny naisia treffeille. Mutta naiset ilmottaa et ole mun tyyppiä tai en hae seuraa. Eli se komea mersumies kiinnostaa.

Jos sun täytyy kertoa itsellesi tuollaisia satuja pystyäksesi nukkumaan yöllä. Harvaa naista autot edes kiinnostaa sen vertaa, että erottaisi Mersun Volkkarista.

Vierailija
59/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas pystuyn seksiin. Mutta olen epävarma ja ylipaino tekee kans. Oon lisäks ujo ja kaippa huonot sosiaaliset taidot. Ei nykyää pääse juttelee naisille. En mä nyt kadulla lähesty.

Vierailija
60/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinolassa on yksi pitkä nainen, joka etsii pitkää miestä.

Et ole vaan ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä