Onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille?
Niin haluaisin tietää onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille mutta haluaisi parisuhteen. Ja mistä syistä?
Kommentit (166)
Mulla vähän sama juttu. En käytä tinderiä. En vaa ymmärrä mistä löytää nainen. Monet on pinnallisia ja minä kiinnostun aika helposti mutta nainen ei musta.
Tinder ei mun juttu. Oon tavis jamppa. En kelpaa kauneille korkeasti koulutetuille naisille. Pitäs olla mersu ja rahaa paljon.
Heillä on se elämäntyyli luksusta ja rahaa. Minulla ei ole ja on 10 kg ylipainoa. Tuntuu vain olevan jotenki kelvoton parisuhdemarkkinoilla tavalliseksi mieheksi ja ei kohtaa normaaleita naisia.
Paljo huomaan ettei naiset vilkasekkaan päälle. Ulkonäkö tavallinen ei sytytä tai 195 cm mies on liian pitkä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Miehet kiinnostuvat minusta, koska olen nätti. Yksikään ei halua kanssani parisuhteeseen, koska olen sekä heitä älykkäämpi että korkeammin koulutettu.
Totta töriset, joku niissä älykkäissä ja korkeasti koulutetuissa on mikä työntää luotaan. Itsellä se, että oletan heillä olevan kovat odotukset miehestä, joten en edes viitsi vaivautua yrittämään, kun mahikseni tuntuvat olevan olemattomat.
Olen nähnyt lannistumisen usean miehen katseessa asian paljastuttua jotain kautta.
Monilla älykkäillä naisilla on sama kokemus. Heidät voisi sen vuoksi saada hyvinkin helposti parisuhteeseen.
Komee kroppa pitäs olla jotain 185 cm pitkä. Tietenkin komee naama ja kallis mersu. Näille tinder misuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavallinen amiksen käynyt. Joka on töissä ja hyvin tienaava suht hyvin. Olen myös komea. Jostain syystä naiset ei kiinnostu minusta.
Olet ehkä ymmärtänyt väärin sukupuolten roolin parinmuodostuksessa. Sinun on tarkoitus herätellä sitä kiinnostusta, ei odottaa naisten kiinnostuvan.
No niin! Nyt ne sukupuoliroolit siis ovatkin olemassa. :D
En ole älykäs. Kiusattu lapsena. Tavallinen ammattikoulun käynyt. Töissä kyllä. Mut tunuu olevan pohjalla ku ei ole rahaa ja kallista mersua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä yli 190 cm komeeksi kehuttu. 10 kg ylipainoa mutta ei se mussa näy koska olen pitkä. Jostain syystä naiset ei halua treffeille eikä kiinnostu musta. Olen kuitenki ennen seurustellut.
Ettekö te miehet osaa lukea? Luepa aloitus uudelleen oikein hitaasti.
Onpa ihme, että et ole kelvannut yhdellekään miehelle.
Ilmeisesti naiset haluaa juurikin tuollaisen miehen ja ylipainoa ei saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Tinder ei mun juttu. Oon tavis jamppa. En kelpaa kauneille korkeasti koulutetuille naisille. Pitäs olla mersu ja rahaa paljon.
Ei Tinderissä ole kauniita korkeakoulutettuja naisia. Siellä on todella paljon ihan tavallista pallukkaa ja monella lukee jo profiilissa ettei autot ja rahoilla elvistelijät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla miehellä on nykyään enää ns. geimiä.
No nykyään on svaippailu. Svaipataan tuhat kertaa, ja katsotaan kuinka monta sieltä tulee.
Jos ei tule mitään niin tehdään uusi profiili ja svaipataan uudestaan. (ihan kuin se sillä paremmaksi muuttuisi)
Niin. Tinderin pelaaminen on vähentänyt miesten eforttia ja efortti on se, jolla naisia oikeasti saadaan.
Eipä sellaista naista ole vielä keksittykään.
Mullekki sanottu olet ihanan pitkä kelpaisi minulle. Mutta en ole kelvannut naisille enkä taida kelvata. 195 cm ja painan 108 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla miehellä on nykyään enää ns. geimiä.
Jep, pelit on pelattu perusmiehen kohdalta, jos ei ole korkeakouluja käynyt, kovapalkkaisessa työssä, omaa kämppää ja komeakin vielä.
Tunnen useita miehiä, joilla on kaikki nuo asiat eikä siltikään ole geimiä.
Olen miljonääri, hoikka lihaksikas (sellainen mallin kroppa ei sisäelinturvonnut bullmentula). Tuuheat hiukset.
Tasan nolla "geimiä". Kai se johtuu siitä että olen "vain" 176cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavallinen amiksen käynyt. Joka on töissä ja hyvin tienaava suht hyvin. Olen myös komea. Jostain syystä naiset ei kiinnostu minusta.
Olet ehkä ymmärtänyt väärin sukupuolten roolin parinmuodostuksessa. Sinun on tarkoitus herätellä sitä kiinnostusta, ei odottaa naisten kiinnostuvan.
No niin! Nyt ne sukupuoliroolit siis ovatkin olemassa. :D
Älä usko kaikkea, mitä media sinulle tuputtaa.
Minusta eivät ole itseni ikäiset olleet koskaan kiinnostuneita. Tai no on joku ollut, mutta kun en alkanut halailemaan tuttavuutemme alussa, hän ei pystynyt suhteeseen, ettei olisi särkenyt itseään. Eli ei siis kestänyt tuloa torjutuksi. Eli sen verran syvällistä kiinnostusta oli siellä.
Kyllä silti se komea hyvä kroppanen mies kelpaa naisille jolla on kallis mersu.
Jep, pelit on pelattu perusmiehen kohdalta, jos ei ole korkeakouluja käynyt, kovapalkkaisessa työssä, omaa kämppää ja komeakin vielä.