Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kutsumatta kylään?

Vierailija
28.12.2014 |

Onko teillä tapana mennä kutsumatta kyläilemään? Milloin on on ok tulla teille kutsumatta, pitääkö kuinka ajoissa ilmoittaa tulosta?

Tämä vaivaa minua koska en itse mene koskaan kenellekään kylään sopimatta etukäteen, ilmoitan jopa sellaisen, jos vaikka vien sisarelleni jotain tavaraa lainaan tai palautan lainatavaran, enkä eden jää kyläilemään, vaan viivyn pari minuuttia.

Minusta on ahdistavaa, jos minulla on jokin kotihomma kesken, kun joku tulee istuskelemaan ja katselemaan vierestä. Kutsun ystävän kahville kun minulla on aikaa keskittyä keskustelemaan hänen kanssaan rauhassa. Erityisen ärsyttävää oli tässä taannoin kun mieheni veli perheineen ilmoitti olevansa parin tunnin päästä meillä, istuivat jo autossa, ja meillä oli ystävien luokse meno sovittu. Miehen veljen perhe oli sitten meillä keskenään jonkin aikaa, ja meidän iltamme ystävillä loppui lyhyeen, kun piti hötiköidä kotiin viihdyttämään heitä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tykkään kun vanhan kansan väki tulee kutsumatta ja ilmoittamatta kylään sunnuntaina iltapäivällä kun kaikki ovat aina silloin kotona vain odottamassa että tulisipa joku kylään kun ei ole mitään muuta menossa eikä mitään muuta tekemistä. Kaikki viikon askareet on tehty, lapset hoidettu, sekstailut seikkailtu, mikäs siinä vieraita odotellessa kun on vapaata aikaa. Sitähän varten sunnuntait ovat, kahvipannut aina kuumana odotellaan että josko sieltä joku tulisi kylään ilman puhelinsoittoa ja viipyisi vaikka pari kolme tuntia siinä ennen päivällistä. Turha sitä on sopia, suunnitella tai edes toivoa sunnuntaille mitään kivaa, pitäähän vieraita varten olla päivystämässä sängyt pedattuina ja pöytäliinat valkoisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla