Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni täällä tienaa saman kuin miehensä?

Vierailija
23.10.2021 |

Niistä joiden mies tienaa vähintään 4000€/kk?

Kuinka moni täällä tienaa saman kuin miehensä?

Vaihtoehdot

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vain lisäännytään ja vänistään sitten kun ei ole varaa niihin lapsiin ja maapallo hukkuu ihmisiin.

Vierailija
2/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat tienaa kaikki >10k/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan kolme kertaa enemmän kuin mies ja omaisuuteni on noin 200 kertaa isompi.

Muita kysymyksiä?

Vierailija
4/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienasin hieman enemmän kuin mieheni työssäoloaikanani. Nyt olemme jo molemmat eläkkeellä.

Vierailija
5/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina säälii mua kun tienaan niin vähän. Sama koulutustaso, sama työ, mutta mies miesvaltaisella alalla ja mä naisvaltaisella alalla. Mies peruspalkka 4400, mulla 2200. Samaa exceliä väännetään kumpikin.

Vierailija
6/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienasin 20 vuodesta noin pari tonnia vähemmän kuin mies, melkein koko ajan, pikkulapsiaikaan oli suurempi vaje, en muista tarkkaan. Yhtenä vuonna tienasin enemmän.

Viime vuonna tienasin kaks kertaa sen mitä hän ja taitaa tämä vuosi mennä samalla sabluunalla.

Eli yhdessäoloaiksnamme tämä vuonna viimeistään ohitan hänet kokonaistienesteissä. Oletan, kummallakin omat rahat mitta verotuspäätöksiä katsellaan yhdessä.

Vierailija
7/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne vastaa vain ne jotka tienaavat enemmän? Kukaan ei tunnusta tienaavansa vähemmän.

Ei sillä ettei olisi ollut odotettavissa..

Vierailija
8/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan paljon vähemmän. Mies on lakimies, minä kirjanpitäjä.

Vierailija
9/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies aina säälii mua kun tienaan niin vähän. Sama koulutustaso, sama työ, mutta mies miesvaltaisella alalla ja mä naisvaltaisella alalla. Mies peruspalkka 4400, mulla 2200. Samaa exceliä väännetään kumpikin.

Miten päädyit ihan väärään paikkaan hakematta sinne töihin?

Vierailija
10/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies koodari, minä pankkivirkailija, tienaan 1800 e/kk vähemmän kuin hän.

Vierailija
11/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan vähemmän. Joskus olen tienannut enemmän. Nyt ollaan eri aloilla, mulla ihan erilainen työ ja mies jäi ict-alan hommiin

Vierailija
12/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaan me molemmat yli 4k€ liksoilla, mutta miehen palkka n. 2k€ minun palkkaani korkeampi. Bonuksia minä usein saan vähän runsaammin mutta en niin paljoa enempää että se kuukausituloissa kertyvää eroa mihinkään häivyttäisi.

Vierailija
13/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ollaan me molemmat yli 4k€ liksoilla, mutta miehen palkka n. 2k€ minun palkkaani korkeampi. Bonuksia minä usein saan vähän runsaammin mutta en niin paljoa enempää että se kuukausituloissa kertyvää eroa mihinkään häivyttäisi.

Niin tätähän ei kysytty.

Vierailija
14/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan vähemmän. Joskus olen tienannut enemmän. Nyt ollaan eri aloilla, mulla ihan erilainen työ ja mies jäi ict-alan hommiin

Mikset itse jaksanut niitä kovapalkkaduuneja?

Vierailija
15/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole miestä. Mutta vaimon tulot on keskimäärin 4-5 tonnia vähemmän kuussa.

Vierailija
16/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan vähemmän, mutta se johtuu omasta valinnastani olla lasten kanssa kotona samalla kun mies luo uraa.

Vierailija
17/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 4400 ja mies 4000. Mutta tätä vaihtoehtoa ei ap edes ajatellut...

Vierailija
18/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan vähemmän, mutta se johtuu omasta valinnastani olla lasten kanssa kotona samalla kun mies luo uraa.

Ja miehen vastuulla luoda uraa ja elättää koko rupusakki olematta läsnä lapsille. Lapset pärjäävät isättöminä.

Vierailija
19/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran mies varastomies ja mulla korkeakoulututkinto & toimin esimiestehtävissä

Vierailija
20/44 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse jaksanut niitä kovapalkkaduuneja?

Olen yli-ikäinen. Rehellisesti sanottuna työ oli niin stressaavaa ja kuluttavaa, että ei sopinut minulle. Pidän nykyisestä työstäni, jossa ei tarvi miettiä päivän päätteeksi kesken jääneitä hommia eikä herätä keskellä yötä valaistumisen tunteeseen ja sännätä koneelle, kun unissaankin miettii työjuttuja ja niiden mahdollisia ratkaisuja. Ei minun juttuni enää, olen enempi ojankaivuuihmisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi