Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko epäkohteliasta olla tilaamatta alkuruokaa?

Vierailija
23.10.2021 |

Kuuluuko käytöskoodiin tilata ravintolassa aina koko paketti vai voiko syödä esimerkiksi pelkän pääruoan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tilannut aina alkuruuan. Tarkoitus on tosiaan syödä hyvin ja paljon.

Kaikilla ei vatsa vedä yhtä paljon. Siksi tilaan kaksi alkuruokaa, joista toinen on se ”pääruoka”.

Tiedäthän, että sitä pääruokaakin voi tilata pienemmän annoksen?

Varmaan riippuu annoksesta. Jos siihen kuuluu broilerin rintapala, niin haluavatko tehdä siitä vain puolet? Tai lohimedaljongista jättää osa pois? Minä len yrittänyt pyytää pienempiä annoksia, mutta silti ne ovat usein jättiläismäisiä. 

(eri vastaaja)

Ehkä.. Olen pyytänyt myös sisäfilettä pienen annoksen ja olen aina saanut. Etenkin kaloissa ja nautaeläimissä, ne fileet kapenee.

Broileria en syö, joten en tiedä.

Vierailija
22/23 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on liikaa rahaa, kun ravintoloissa käydään syömässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä silloin on epäkohteliasta, jos joku tarjoaa. Se nimittäin on inhottavaa, kun tuodaan alkuruoat ja yksi kuijottaa tyhjin suin, kun ei halua ottaa.

Kiitos. Nyt tiedän tilata kalleinta, jos joku tarjoaa. Eipä sitten häntä inhota katsella minua.

Olen ollut tilanteessa, että mentiin pitämään hauskaa ravintolaan. Tilattiin juomat ja alkuruokaa. Yksi ei ottanut mitään. Meni tunti ennen kuin pääruoka tuli. Latisti tunnelmaa tuollainen. Olisi edes juoman ottanut siihen alkuun. Muut joi ja söi, mutta yksi ei.