Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2014 mitä hyvää ja mitä huonoa teit?

Vierailija
27.12.2014 |

mitä hyvää ja huonoa teit vuonna 2014? entä mistä haaveilit ja toteutuiko haaveet/tavoitteet? valmistuitko uuteen ammattiin tai mitä saavutit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ; päätin hoitaa lastani kotona, vaikka läheiset kehottivat jo palaamaan töihin. Lapsi vasta reilu 1-v ja mielestäni tein hyvän valinnan.
Huonoa ; aloitin tupakoinnin uudestaan kaduttaa. Olin kuitenkin koko raskaus ja imetysajan polttamatta.

Haaveet ja tavoitteet oli ehkä juuri ne, että lapsi saa olla vielä kotihoidossa ja ne toteutuivat. Itse en henkilökohtaisesti saavuttanut oikeastaan mitään. Vuosi on jokatapauksessa antanut enemmän kuin mikään koskaan aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää: Olen vähän kasvanut ihmisenä ja ehkä päässyt mieleni viidakossa millin eteenpäin intensiivisen hampaidenkiristysperiodin seurauksena. Olen itsenäisempi. Enää ei jaksa kiinnostaa niin paljon mitä muuta ajattelee. Olen myös hieman löytänyt itseäni enkä käytä enää päihteitä (ne lopetin kyllä jo aiemmiin, mutta en ole retkahtanut). Ai niin ja positiivisin, olen löytämässä elämääni ja toimintaani, arkeeni uskon ja uskon asiat, hengellisyyden.

Huonoa: En savuttanut oikeastaan mitään näkyvää, paitsi muutamia kiloja. Olen liian väsynyt ja rikkinäinen normaaliin elämään, huomasin sen tänä vuonna. Olen vain niin yksinkertaisen kertakaikkisen p*ana ettei normaali elämä suju. Tai myönsin sen itselleni tänä vuonna. Tai siis olen myöntämässä asiaa parhaillaan. Joissain asioissa en päässyt eteenpäin yhtään, pikemmin otin takapakkia. Ärsyttä että ihan perusasioita, mitkä normaalit, ei-alkoholistit ja ei-narsistivanhemmat opettaa lapsilleen lapsena, pitää opetella näin kolmenkympin korvilla. V*uttaa maksaa omalla elämällä muiden virheistä ja itsekkydestä. Olen katkera. Valtavan ihmispelkoinen mielivallalla rakennettu manipuloitava ihmiskasa joka elää jatkuvasti kuilun reunalla.

Kaiken kaikkiaan tämä oli todella vaikea, tuskainen, kivulias ja ahdistava vuosi.

Vierailija
4/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää: lakkasin miellyttämästä sukulaisiani ja ns. kavereita jotka vain arvostelivat elämääni. Löysin oman alani. Löysin intohimoni. Opin hyväksymään omat varjopuoleni ja siten olen kokonaisempi. Menin terapiaan ja terapeutti on luotettava ja ymmärtää minua.

Huonoa: Tulin repineeksi itseäni rikki erilaisilla vaihtoehto-hippihoidoilla ennen kuin löysin terapian. Käytin aikaa turhaan kaikenlaiseen joutavaan kun juoksin itseni perässä. 

2015 haluan olla vähän seesteisempi. Luoda suhteita hyviin ihmisiin. 

Vierailija
5/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottanut suuria muutoksia, joten ei tullut myöskään pettymyksiä. Vahvistuin... usko itseeni ja omaan selviämiseeni voimistui. Minä pärjään kyllä, jos keskustellaan selkokiellellä ja riisutaan kaikki paskan puhuminen. Ulkopuoliseen vedättäjään ei voi luottaa, aina kannattaa varmistaa taustat. Se on tullut todistettua moneen kertaan. Vaikka muuta väitetään, varuillaan oleminen ja rehellinen epäluulo kantaa pitkälle. Kunnelkaa omaa sisäistä ääntänne, se on aina oikeassa. Naisenvaistoa ei voi, eikä saa aliarvioida.

Olen oppinut tunnistamaan kusettajat ja hampparit, niihin ei kannata kenenkään tuhlata aikaansa. 

Vierailija
6/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hyvää ja huonoa teit vuonna 2014?

hyvää: en luottanut kehenkään enkä siten pettynytkään koska ihmisiin ei voi nykyisin luottaa yhtään jos on edes koskaan voinut, jakelin tavaroita muille kodittomille, hymyilin asiakaspalvelijoille vaikka tunsin itseni sata vuotta nukkumatta olleeksi lepopotilaaksi, lopetin jatkuvan sokerin ahtamisen enkä tiedä oliko hyvä vai huono asia.

Huonoa: valitin, en ollut tyytyväinen lukuisiin asioihin.

entä mistä haaveilit ja toteutuiko haaveet/tavoitteet? valmistuitko uuteen ammattiin tai mitä saavutit?

en saavuttanut mitään.