hyvä nimi tyttölapselle?
Minun ja mieheni vaatimukset ovat seuraavanlaiset: ei liian muotinimi, erikoisempi ja kaunis :D ehdotuksia?
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:31"]
Koitas nyt vaan keksiä itse.
[/quote]
Kiitoksia kovasti kommentistasi, mutta olisi kiva saada ehdotuksia. Meidän tämän hetken suosikkinimet ovat Stella, Livia, Nanneli ja Mimmi. Mikä näistä olisi palstalaisten mielestä paras? Kiitos vastauksesta etukäteen!
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:31"]
[/quote]
Kiitoksia kovasti kommentistasi, mutta olisi kiva saada ehdotuksia. Meidän tämän hetken suosikkinimet ovat Stella, Livia, Nanneli ja Mimmi. Mikä näistä olisi palstalaisten mielestä paras? Kiitos vastauksesta etukäteen!
Ap
[/quote]
Nanneli XDDD kusin housuun
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:32"]
Minea, Jasmin, Rebekka, Julia
[/quote]
Rebekka kuulostaa hyvältä!
Ap
Nanneli ja Mimmi on kauheita. Lemmikin nimen kuuloisia. Stella on ihan kiva.
Stella on huume, Livia on koulun nimi, Nanneli kuulostaa äidinmaitokorvikkeelta ja Mimmi on muija/tyttö. Eli ei mikään noista. Ehdotuksiani ovat: Päivi, Jadessa, Tinka ja Ursula.
Stella on kaunis mutta on myös unilääke.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:31"]
[/quote]
Ap
[/quote] AINOA mitä itse noista sietäisin on Livia ja voin vakuuttaa, että lapsesi ei ainakaan halua olla Mimmi tai Nanneli. HUH!
Stella on tähti. Saman nimistä nukahtamislääkettäkin on, mutta mitä sitten. Monella erisnimellä on myös jokin muu merkitys.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:39"]
Stella on huume, Livia on koulun nimi, Nanneli kuulostaa äidinmaitokorvikkeelta ja Mimmi on muija/tyttö. Eli ei mikään noista. Ehdotuksiani ovat: Päivi, Jadessa, Tinka ja Ursula.
[/quote]
Olipas mukavasti sanottu.. sinun ehdotuksistasi: Päivi kuulostaa kiihkouskovaiselta, Jadessa stripparin taiteilijanimeltä, Tinka metalliseokselta ja Ursula ristiretkeläiseltä.
No kauneus on antajan mielessä