hyvä nimi tyttölapselle?
Minun ja mieheni vaatimukset ovat seuraavanlaiset: ei liian muotinimi, erikoisempi ja kaunis :D ehdotuksia?
Kommentit (65)
Kiitos ap vinkistä! Tyttären hamsteri saakin nimekseen Nanneli :DD
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:37"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:31"] Koitas nyt vaan keksiä itse. [/quote] Kiitoksia kovasti kommentistasi, mutta olisi kiva saada ehdotuksia. Meidän tämän hetken suosikkinimet ovat Stella, Livia, Nanneli ja Mimmi. Mikä näistä olisi palstalaisten mielestä paras? Kiitos vastauksesta etukäteen! Ap [/quote] Nanneli XDDD kusin housuun [/quote] Miksi se nyt niin kauhea nimi on? Se on ainakin mieheni ykkössuosikki tällä hetkellä. Itse pidän sitä suht hyvänä nimenä itsekkin. Saattaa tulla tosin myös toiseksi tai kolmanneksi nimeksi. [/quote] Antakaa sitten, mutta sääli lastanne, toivottavasti ei kiusata nimestä. Hirveen kuulonen nimi, ei kuulosta edes ihmisen nimeltä. Antakaa mieluummin vaikka Anneli.
[/quote]
Minä säälin sinua. Nanneli on ihanan persoonallinen nimi ja todellakin kuulostaa ihmisen nimeltä. Sinun juttusi tosi eivät kuulosta aikuisen ihmisen jutuilta.
Ap
Nanneli kuulostaa imetysliiveiltä tai äidinmaidon korvikkeelta. Siskon nimeksi tutteli?
Nan ja Tutteli jos lyövät bisnekset yhteen, voisi lopputuote olla Nanneli.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:04"]
Kiitos ap vinkistä! Tyttären hamsteri saakin nimekseen Nanneli :DD
[/quote]
Onko sillä poikakaveri nimeltä Jerkkuli?
Ei Nanneli. Eikä Mimmi. Miten olisi Neelia tai Minttu? Tai Liliana? Vendela?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:37"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:31"] Koitas nyt vaan keksiä itse. [/quote] Kiitoksia kovasti kommentistasi, mutta olisi kiva saada ehdotuksia. Meidän tämän hetken suosikkinimet ovat Stella, Livia, Nanneli ja Mimmi. Mikä näistä olisi palstalaisten mielestä paras? Kiitos vastauksesta etukäteen! Ap [/quote] Nanneli XDDD kusin housuun [/quote] Miksi se nyt niin kauhea nimi on? Se on ainakin mieheni ykkössuosikki tällä hetkellä. Itse pidän sitä suht hyvänä nimenä itsekkin. Saattaa tulla tosin myös toiseksi tai kolmanneksi nimeksi. [/quote] Antakaa sitten, mutta sääli lastanne, toivottavasti ei kiusata nimestä. Hirveen kuulonen nimi, ei kuulosta edes ihmisen nimeltä. Antakaa mieluummin vaikka Anneli.
[/quote]
Minä säälin sinua. Nanneli on ihanan persoonallinen nimi ja todellakin kuulostaa ihmisen nimeltä. Sinun juttusi tosi eivät kuulosta aikuisen ihmisen jutuilta.
Ap
[/quote]
Itse pyysit mielipiteitä.
Dana, Nana, Delina, Melina, Selina, Minea...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:08"]
Ei Nanneli. Eikä Mimmi. Miten olisi Neelia tai Minttu? Tai Liliana? Vendela?
[/quote]
Neelia voisi olla varteenotettava. Maustetta en halua nimeksi. Kiitos ehdotuksista.
Ap
Ottakaa nimestä selvää ennen antamista. Esimerkiksi "Melena" tarkoittaa veriulostetta sairaalassa.
En pidä Nannelista, mutta antakaa vaan tokaks tai kolmanneks nimeks jos tykkäätte. Ei muilla kuin ekalla nimellä oo väliä, eihän niitä missään käytetä.