hyvä nimi tyttölapselle?
Minun ja mieheni vaatimukset ovat seuraavanlaiset: ei liian muotinimi, erikoisempi ja kaunis :D ehdotuksia?
Kommentit (65)
Iina-Emilia on mun mielestä kaunis nimi :) tai ihan vaan Iina Emilia
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:17"]
No oha niitä pahempiaki ku Nanneli, ei se ny kauhee :D Ite ehdotan Helmiinaa, Kaislaa, Auroraa ja Selinaa.
[/quote]
Helmiina onkin todella kaunis ja arvokkaan kuuloinen nimi! Itseasiassa taitaa nousta top-kolmoseen :)
Ap
Kiitos ehdotuksista!
Olemme päätyneet nyt miehemme kanssa kolmeen eri vaihtoehtoon, sillä emme voi hirveän pitkälle tätä nimiasiaa pitkittääkkään.
Helmiina Livia Nanneli
Rebekka Stella Helmiina
Nanneli Rebekka Neelia
Mitä mieltä olette? Vai tuleeko vielä muutosehdotuksia? Tiedän ettei tuo Nanneli ollut kaikkien mieleen, mutta se on mieheni keksimä ja hän pitää siitä kovasti ja minäkin olen kyllä oppinut pitämään siitä. Pienen makustelun jälkeen se on mielestäni mitä suloisin nimi :) Mielestäni on mukavaa että lapsi saa myös isän keksimän nimen, eikä isä ole pelkkä passiivinen statisti.
Ap
Muutosehdotuksia ehdottomasti!
Neela /(Daniela) Rebecca Isabell
Emma Olivia/Aurora
Stella Isabella
Rebecca Beatrice
Vivian Aurora
Muita kauniita Michaela (meidän ala-asteella oli aikoinaan tämän niminen tyttö, olin suomenruotsalaisessa koulussa), myös Jenny on kaunis.
:)
Rebekka Stella Helmiina on paras vaihtoehto
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:44"]Kiitos ehdotuksista!
Olemme päätyneet nyt miehemme kanssa kolmeen eri vaihtoehtoon, sillä emme voi hirveän pitkälle tätä nimiasiaa pitkittääkkään.
Helmiina Livia Nanneli
Rebekka Stella Helmiina
Nanneli Rebekka Neelia
Mitä mieltä olette? Vai tuleeko vielä muutosehdotuksia? Tiedän ettei tuo Nanneli ollut kaikkien mieleen, mutta se on mieheni keksimä ja hän pitää siitä kovasti ja minäkin olen kyllä oppinut pitämään siitä. Pienen makustelun jälkeen se on mielestäni mitä suloisin nimi :) Mielestäni on mukavaa että lapsi saa myös isän keksimän nimen, eikä isä ole pelkkä passiivinen statisti.
Ap
[/quote]
Ei hemmetti. Toivottavasti provoilet.
Mää luulin että toi nanneli oli vitsi...;D
No oha niitä pahempiaki ku Nanneli, ei se ny kauhee :D Ite ehdotan Helmiinaa, Kaislaa, Auroraa ja Selinaa.