Naapurit aina pimeässä.
Hassua kun ovat kotona,autot pihalla ym.Välillä vilahtaa hahmo ikkunassa.
Itsellä valot ja normisti eletään.Laitan aina verhot kiinni,kun tuntuu että tuijottavat pimeistä ikkunoistaan.
Kommentit (77)
Ihan varmaan tuijottaa juu, nyt menet heti kertoon Lasselle.
Mulla on verhot aika lailla ikkunoiden edessä ja lampuissa säädettävä valoisuus. Pidän enemmän sellaisesta hämärästä, ei käy silmien päälle niin kovin. Ulkoapäin näyttää, että kämppä on pimeänä, vaikka ei siis ole.
Vierailija kirjoitti:
Säästävät sähköä.
Se voi olla.Mutta miten näkee tehdä mitään?Käyvät normisti päivisin töissä.
Asutaan vastakkain omakotitaloissa.
Siellä ei siis ikinä valoja missään huoneissa.Ovat aina täysin pimeässä.
Mulla on usein telkkari ainoa valonlähde. Tykkään katsoa sitä sillä tavalla, enkä muutenkaan tarvitse valoa sellaisissa huoneissa, joissa en itse ole.
Naapurikyttäys on ihan parhautta! 😍
Kerrostalokyttääjä kirjoitti:
Puolin ja toisin.
Meilläkin ollaan melko pimeässä. Varsinkin jos olen yksin kotona. Sähköä säästetään.
Meilläkin talo näyttää varmaan aina pimeältä kun sälekaihtimet ja verhot on niin, ettei paljon valoa näy. Jos katsotaan telkkaria (elokuvia) niin valot on pois ettei häiritse. Makkarissa harvoin tarvii valoja. Keittiön valot ei näy kadun puolelle, takapihan naapuri saattaa ne nähdä pensasaidan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästävät sähköä.
Meillä on pimennysverhot ikkunoissa niin näyttää että olemme pimeässä vaikka meillä tunnelma valaistus sisällä.
Älä hei välitä, tsihauta auki tölkillinen (muutamakin) hyvää kylmää olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästävät sähköä.
Kierrätkö aina koko talon kyyläten valotilannetta?
Mitenkä joku voi tuijottaa pimeistä ikkunoistaan. Ei kukaan voi tehdä mitään pimeässä. Oletko ihan varma etteivät ne vedä eteen pimennysverhoja.
Joo, ap on näitä jolla on ruurmtuvihko, johon se kirjaa, mitä naapurissa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ap on näitä jolla on ruurmtuvihko, johon se kirjaa, mitä naapurissa tapahtuu.
Ja kun kerran työntää kikkelin postilaatikosta, niin ruutuvihko unohtuu.
Itse asun omakotitalossa ja yleensä on vain tv valo. Ei lamppuja ulkona ei sisällä. Silmä tottuu.
Naapureilla on varmaan 20 ulkovaloa. Ei heilläkään juuri valoja ole sisällä. Ihmettelen pihamaan ja talon valaisuintoa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako yksi riittää?
Mitä 😂😂