Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat vinkkinne parisuhteen parantamiseen

Vierailija
27.12.2014 |

Tai miten se kumppani lakkaisi ärsyttämästä. Kun ne asiat ärsyttää, jotka ennen oli hauskoja/ok. Tahdon saada parisuhteen toimivaksi, ongelma on minussa, mies on hyvä ja kunnollinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma mut sit mietin miten ärsyttävä ite olen :D Niin helpompi antaa anteeks toiselleki. Ja sit ihan sydän heltyy ku se kestää mua :D

Vierailija
2/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:53"]Mulla sama ongelma mut sit mietin miten ärsyttävä ite olen :D Niin helpompi antaa anteeks toiselleki. Ja sit ihan sydän heltyy ku se kestää mua :D
[/quote]

Paras vinkki ikinä! Vaikka toi mies onkin niin #%>|$£* niin olen kyllä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero auttoi mulla. En ole koskaan nauttinut elämästä näin paljon kuin ilman parisuhdetta.

Ei tietysti toimi kaikille.

Vierailija
4/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anteeksi sekä itsellesi, että hänelle. Anna aikaa, äläkä hötkyile mihinkään suhteesta. Myös oikein kunnon purkaus jossa käydään läpi kaikki ärsyttävyydet molemöien puolelta voi joskus auttaa uusia tuulia puhaltamaan!

T. Uudelleen rakastunut

Vierailija
5/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita pienistä teoista: esim pusuta joka aamu tai sano välittäväsi/rakastavasi joka päivä. Se kyllä näkyy pian vastarakkautena!

Vierailija
6/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. En ole mihinkään suhteesta halauamassa. Mies ei riitele koskaan, mutta sanoo asioita, joita tulkitsen ( typerää) haukuiksi. Suurin muutos tarvittaisiin minun pään sisällä, mutta varmasti ongelman tiedostaminen on jo hyvä alku. Toivottavasti. Y